siewcu Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 wystarczy jechać do kogoś, kto ma zwykły interfejs z allegro i wie jak przepływkę sprawdzić. ale przepływka nie ma nic do sterowania doładowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio1200 Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 To nie lepiej od razu podjechać do kogoś kto po prostu rozwiąże problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sc00by Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Siema, Miałem dokładnie tak samo. Czasem turbo gwizdalo, ciśnienie ponad 1.5bar, przyspieszenie żadne, czasem tylko 0.3-0.4 bara, brak mocy. Walczyłem z tym dwa dni, wymieniłem profilaktycznie solenoid, wszystkie wężyki, wszystkie złączki które łączą wężyki, łącznie z ta od turbo co idzie w kształcie T, ściągnąłem IC, rozkrecilem Y Pipe przy IC, zmieniłem uszczelkę pod DV no i teraz działa jak trzeba, ja jestem pewien że to wężyki, należy wszystko wymienić aby mieć spokój o powinno być ok, te koło turbo lubią często wyglądają ok ale są sparciałe, nie są elastyczne i mogą mieć mikro pęknięcia, pozatym jak są sparciale nie dociskaja dobrze do złączek, i powietrze z nich ucieka Trzeba się przylosyc i zrobić to sumiennie. -==- Edytowane 9 Września 2015 przez sc00by Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 13 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Witam! Za brak ciśnienia doładowania odpowiedzialny był przepływomierz - przeczyściłem go specjalnym środkiem i zaczęło ładować. Za przeładowanie, złej średnicy restryktor (1mm). Musiałem zainstalować restryktor o średnicy 1,3 mm. Ze średnicą 1,2 mm przeładowywało do 1,12 bar. Natomiast ze średnicą 1,4 mm ładowało 0,84 bar. Obecnie występuje małe przeregulowanie (tabele poniżej), czy jest ono akceptowalne???? Widać też, że pełne ciśnienie doładowania osiągalne jest dopiero przy ok 3500 obr./min., czy tak ma być??? A oto efekty moich zmagań: Edytowane 13 Września 2015 przez santiag83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio1200 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 No i gratki - tak max boost jest gdzieś przy 3,5k rpm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) No i gratki - tak max boost jest gdzieś przy 3,5k rpm. Witam! "Gratki" raczej nie zasłużone, bo natknąłem się na to: gdzie 13,61 PSI = 0,94 bar A u mnie jadąc na 3 biegu z 1000 obr./min. i gaz w podłogę przebieg ciśnienia doładowania wygląda tak : Czyli zadane ciśnienie doładowania osiągane jest bardzo późno, czym może to być spowodowane??? Edytowane 5 Października 2015 przez santiag83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 wystarczyłoby gdybyś wiedział jak się takie tabelki konstruuje. wyłączasz internet, komputer, zaczynasz jeździć i nagle wszystko jest w porządku. dziwne, prawda? podłączasz komputer nie mając absolutnie żadnego pojęcia o parametrach na które patrzysz i szukasz na siłę problemów tam gdzie ich nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 wystarczyłoby gdybyś wiedział jak się takie tabelki konstruuje. wyłączasz internet, komputer, zaczynasz jeździć i nagle wszystko jest w porządku. dziwne, prawda? podłączasz komputer nie mając absolutnie żadnego pojęcia o parametrach na które patrzysz i szukasz na siłę problemów tam gdzie ich nie ma. Może mnie oświecisz jak takie tabelki się konstruuje??? Dlaczego sądzisz, że nie mam pojęcia? Moje zebrane parametry obrazują jak wolno samochód się zbiera - jak wolno narasta ciśnienie doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Idealnie prosto było? Może trochę z góry? Pod górę będzie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio1200 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Proponuję nie 3... a 4 bieg to raz. 2 wiesz czym są trimy i samoustawienie ecu ? Wiesz ile czasu to zajmuje oraz jak to zrobić poprawnie ? Abstrahując od tego że według 1 tabeli max boost winien być przy 2380... Wsadź se to między książki... I niestety przyzwyczaj się bo to auto z silnikiem 2.0 zaczyna jechać dopiero od 3,5k rpm... Edytowane 5 Października 2015 przez gucio1200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Na TD04 i tak się mega przyjemnie jeździ dołem Zresztą Remap by pomógł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio1200 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Na TD04 i tak się mega przyjemnie jeździ dołem Zresztą Remap by pomógł Ja już zbieram hajsy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 6 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Proponuję nie 3... a 4 bieg to raz. 2 wiesz czym są trimy i samoustawienie ecu ? Wiesz ile czasu to zajmuje oraz jak to zrobić poprawnie ? Abstrahując od tego że według 1 tabeli max boost winien być przy 2380... Wsadź se to między książki... I niestety przyzwyczaj się bo to auto z silnikiem 2.0 zaczyna jechać dopiero od 3,5k rpm... Jechałem na 3 po prostym, na 4 wyszło jeszcze gorzej. Co to są trimy i na czym polega samoustawienie ECU? i jak to się robi??? Nawet jak odpiąłem wężyk od siłownika wastegate to nic szybciej nie ładuje!!! Niepokoi mnie również duża ilość tlenu w spalinach - Rear O2 sensor: Co może to powodować, zapchane katalizatory??? Edytowane 6 Października 2015 przez santiag83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaTM Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 może ktoś z Kolegów posiadający serię WRX zrobiłby pomiary i dorzucił do tematu. Ja robiłem pomiary swojemu WRX ale mam go na mapie PRODRIVE i ciężko to porównywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio1200 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Postaram się - ale nie wiem kiedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 jeśli z wężykiem zdjętym z aktuatora nie wstaje szybciej no to temat nadaje się do kosza albo zamknięcia. chyba że będziemy szukać pękniętej muszli gorącej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 7 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 jeśli z wężykiem zdjętym z aktuatora nie wstaje szybciej no to temat nadaje się do kosza albo zamknięcia. chyba że będziemy szukać pękniętej muszli gorącej... Wyjaśnij proszę, bo nie rozumiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 jak ściągniesz wężyk to turbo dmucha do oporu ile wlezie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 7 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 (edytowane) Tak to wygląda bez sterowania siłownikiem: Ok, ładuje szybciej, ale i tak wolno bo przy 3300 obr./min. :/ Edytowane 7 Października 2015 przez santiag83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 mam radę. kup tdi i zrób program, żeby jak najwięcej momentu z dołu generowało. zrobi robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 @@santiag83, cierpisz na dość specyficzną odmianę hipochondrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Masz 0,6 bara przy 3kRPM.. To już całkiem fajne doładowanie. Czemu nie zrobisz mapy jeśli chcesz lepiej? A tak trochę poza tematem. Ja bym miesiąc przepraszał swój silnik jakbym nawet do testu na 3 biegu wcisnął gaz w podłogę przy 1000 obrotów chyba serio powinieneś jeździć dieslem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 8 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Masz 0,6 bara przy 3kRPM.. To już całkiem fajne doładowanie. Czemu nie zrobisz mapy jeśli chcesz lepiej? A tak trochę poza tematem. Ja bym miesiąc przepraszał swój silnik jakbym nawet do testu na 3 biegu wcisnął gaz w podłogę przy 1000 obrotów chyba serio powinieneś jeździć dieslem Mam kompa Prodrive i nie jest lepiej, dlatego szukam co może być nie tak. Co sądzicie na temat teorii zapchanych katalizatorów??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 chcesz fizykę oszukać? wszystko działa jak należy, wyłącz komputer, utnij kabel od interfejsu a zobaczysz, że jak przestaniesz patrzeć na tabelki to auto nagle zacznie działać jak powinno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Co sądzicie na temat teorii zapchanych katalizatorów??? Wtedy powinien się pojawić check. Mam kompa Prodrive i nie jest lepiej, dlatego szukam co może być nie tak. Czy to oznacza,że oczekujesz doładowania na poziomie ~1,2 bara? Pamiętasz swoje zabawy z restryktorem?Wsadź restryktor o seryjnej średnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się