santiag83 Opublikowano 8 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Co sądzicie na temat teorii zapchanych katalizatorów??? Wtedy powinien się pojawić check. Mam kompa Prodrive i nie jest lepiej, dlatego szukam co może być nie tak. Czy to oznacza,że oczekujesz doładowania na poziomie ~1,2 bara? Pamiętasz swoje zabawy z restryktorem?Wsadź restryktor o seryjnej średnicy. Na kompie Prodrive oczekuję ciśnienia doładowania na poziomie ~1,2 bar na seryjnym ~0,94 bar Pomiary które tu wrzucałem były na seryjnym ECU. Oczywiście, że wrzuciłem restryktor oryginalny 1,2 mm to była pierwsza rzecz która zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osamakiller Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Witam, mam podobny problem jak kolega santiag83. W trakcie przyspieszania samochód szarpie, a zaraz wszystko ok. Zrobiłem logi i w momencie kiedy samochód przyspiesza prawidłowo, ciśnienie doładowania i reszta wygląga ok. W chwili gdy szarpie ciśnienie skacze 1,1 - 0,65 . Trafiało sie nawet 1,21 . Zauważyłem, że w momencie spadku ciśnienia spada napięcie na przepływówce. Tu moje pytanie do kolegi santiag83 , czy przeczyszczenie przepływówki rozwiązało problem bardziej na stałe czy na chwilę?? I druga sprawa, szukam życzliwego forumowicza z okolic Wałbrzych - Kłodzko ,który użyczyłby solenoidu na podmiankę dla pewności. Z góry dzięki:) aaaaaa a pacjent to GTek 99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santiag83 Opublikowano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Witam, mam podobny problem jak kolega santiag83. W trakcie przyspieszania samochód szarpie, a zaraz wszystko ok. Zrobiłem logi i w momencie kiedy samochód przyspiesza prawidłowo, ciśnienie doładowania i reszta wygląga ok. W chwili gdy szarpie ciśnienie skacze 1,1 - 0,65 . Trafiało sie nawet 1,21 . Zauważyłem, że w momencie spadku ciśnienia spada napięcie na przepływówce. Tu moje pytanie do kolegi santiag83 , czy przeczyszczenie przepływówki rozwiązało problem bardziej na stałe czy na chwilę?? I druga sprawa, szukam życzliwego forumowicza z okolic Wałbrzych - Kłodzko ,który użyczyłby solenoidu na podmiankę dla pewności. Z góry dzięki:) aaaaaa a pacjent to GTek 99 Witam! Po przeczyszczeniu efekt utrzymuje się na stałe - była po prostu brudna, widać to było "gołym okiem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Tak to wygląda bez sterowania siłownikiem W sumie chyba się trochę myliłem. Popatrzyłem dziś w trasie i u mnie na VF29 przy ~3400RPM jest już max czyli ~1,1 bara. Na oko, ale powtarzałem z 5 razy i było tak samo. Jak jeżdżę GT na TD04 wydaje mi się, że wstaje sporo lepiej. Może ktoś inny jednak wrzuci logi z seryjnego WRXa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 VF29 jest na łożyskach kulkowych, a takie wstają szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się