Skocz do zawartości

!! Nie ładuje albo przeładowuje !!! - wykresy


santiag83

Rekomendowane odpowiedzi

 

Co sądzicie na temat teorii zapchanych katalizatorów???

Wtedy powinien się pojawić check.

 

 

Mam kompa Prodrive i nie jest lepiej, dlatego szukam co może być nie tak.

Czy to oznacza,że oczekujesz doładowania na poziomie ~1,2 bara?

Pamiętasz swoje zabawy z restryktorem?Wsadź restryktor o seryjnej średnicy. 

 

Na kompie Prodrive oczekuję ciśnienia doładowania na poziomie ~1,2 bar na seryjnym ~0,94 bar

 

Pomiary które tu wrzucałem były na seryjnym ECU.

 

Oczywiście, że wrzuciłem restryktor oryginalny 1,2 mm :) to była pierwsza rzecz która zrobiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam,

mam podobny problem jak kolega santiag83.

W trakcie przyspieszania samochód szarpie, a zaraz wszystko ok.

Zrobiłem logi i w momencie kiedy samochód przyspiesza prawidłowo, ciśnienie doładowania i reszta wygląga ok.

W chwili gdy szarpie ciśnienie skacze 1,1 - 0,65 . Trafiało sie nawet 1,21 .

Zauważyłem, że w momencie spadku ciśnienia spada napięcie na przepływówce.

Tu moje pytanie do kolegi santiag83 , czy przeczyszczenie przepływówki rozwiązało problem bardziej na stałe czy na chwilę??


I druga sprawa,

szukam życzliwego forumowicza z okolic Wałbrzych - Kłodzko ,który użyczyłby solenoidu na podmiankę dla pewności.

Z góry dzięki:)


aaaaaa a pacjent to GTek 99

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam podobny problem jak kolega santiag83.

W trakcie przyspieszania samochód szarpie, a zaraz wszystko ok.

Zrobiłem logi i w momencie kiedy samochód przyspiesza prawidłowo, ciśnienie doładowania i reszta wygląga ok.

W chwili gdy szarpie ciśnienie skacze 1,1 - 0,65 . Trafiało sie nawet 1,21 .

Zauważyłem, że w momencie spadku ciśnienia spada napięcie na przepływówce.

Tu moje pytanie do kolegi santiag83 , czy przeczyszczenie przepływówki rozwiązało problem bardziej na stałe czy na chwilę??

I druga sprawa,

szukam życzliwego forumowicza z okolic Wałbrzych - Kłodzko ,który użyczyłby solenoidu na podmiankę dla pewności.

Z góry dzięki:)

aaaaaa a pacjent to GTek 99

 

Witam!

 

Po przeczyszczeniu efekt utrzymuje się na stałe - była po prostu brudna, widać to było "gołym okiem".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Tak to wygląda bez sterowania siłownikiem

 

W sumie chyba się trochę myliłem. Popatrzyłem dziś w trasie i u mnie na VF29 przy ~3400RPM jest już max czyli ~1,1 bara.

Na oko, ale powtarzałem z 5 razy i było tak samo.

Jak jeżdżę GT na TD04 wydaje mi się, że wstaje sporo lepiej.

Może ktoś inny jednak wrzuci logi z seryjnego WRXa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...