Skocz do zawartości

hamulce forester upgrade


Aero9000

Rekomendowane odpowiedzi

jakbym chciał wydać ze 20 000zł
w każdym razie wydaje mi się' date=' że jeżeli zmienię swój układ hamulcowy na większe tarcze, zaciski od STI, nowy płyn, przewody i walne klocki, które nie powinny piszczeć czyli pewnie gorszy towar niż DS2500 to i tak hamowanie się polepszy w porównaniu do serii nie[/quote'] owszem, i jeśli chodzi o tył i przód i nowe części to właśnie możesz tyle wydać...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 135
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

bez przesady :) akurat komplet (tył i przód) wyceniono mi na +- 10 000zł brutto. mówimyo wszystkich nowych częsciach oprócz zacisków które są używane ale zostaną poddane renowacji :)

 

-- So sie 27, 2011 10:29 am --

 

anakinsky Ty przypadkiem nie jeździsz po ursynowie takim niebieskim foresterem STI ? 8) ( z obniżonym zawieszeniem...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat komplet (tył i przód) wyceniono mi na +- 10 000zł brutto

 

mówisz o hamulcach STI :?: :shock:

Za niewiele więcej ok12-13k mozesz mieć profi zestaw AP racing ( nowy ) i tył brembo z STI z nowymi tarczami i klockami, a zestaw STI P+T to możesz mieć za góra 7k :idea: na nowych gratach oprócz zacisków :roll: więc cena 10k , jest baardzo gruba :roll:

-- 27 sie 2011, o 20:30 --

 

A jeśli założy się w Forku złote Brembo i do tego OEM tarcze i OEM klocki z STI to będzie dobrze hamować ?

I co z piszczeniem takiego fabrycznego zestawu?

 

Tak bedzie dobrze hamować, w porównaniu do serii, ale klocki seryjne nie są specjalnie rewelacyjne ( JURID) , za to rzeczywiście nie piszczą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem wiem o ap racing już myslalem a najbardziej o zestawie StopTech ale jednak biore sprawdzony sprzet czyli przód STI i tył WRX... 7k zł ok ale do tego dochodzi renowac=ja przodu i tyłu która kosztuje 2k zł... chodzi o piaskowanie itp i wypalenie pomalowanych czerwoną farbą zacisków tak aby farba stała się odporna na wysokie temperatury :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

renowac=ja przodu i tyłu która kosztuje 2k zł...

 

 

chyba z lakierem ze złota :roll: , regeneracja czyli wymiana wszystkich gumek OEM to ok 800zł za 4 zaciski , lakierowanie chyba najlepszym specjlanym lakieriem VHT i robocizna to max 400zł :roll:

 

-- 27 sie 2011, o 21:44 --

 

tył WRX... 7k

:roll:

 

:shock: :shock: :shock: , to jeszcze lepiej, ja to liczyłem ok 7k z zestawem STI 312 mm :roll: , wiec juz wogóle 10k za zestaw brembo przód i wrx z tyłu , to jakiś kosmos moim zdaniem :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... jednak biore sprawdzony sprzet czyli przód STI i tył WRX...

 

Czy mi się wydaje, czy zaciski (tył) z wrx'a nie pasują tak po prostu p&p do XT ?

 

-- 28 sie 2011, o 11:07 --

 

kto złożył Ci ofertę na taki setup?

 

pewnie "fajka", ten z Zalesia Dolnego :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez przesady akurat komplet (tył i przód) wyceniono mi na +- 10 000zł brutto. mówimyo wszystkich nowych częsciach oprócz zacisków które są używane ale zostaną poddane renowacji
a chyba że tak... :roll:
anakinsky Ty przypadkiem nie jeździsz po ursynowie takim niebieskim foresterem STI ? ( z obniżonym zawieszeniem...)
to ja, ale to nie STI :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4tu*bo złożyło taką ofertę... na tył zaciski od wrx nie pasują dlatego mają założyć adaptery...

 

bardzo bym chciał zrobić te hamulce jadnakże obawiam się tego hałasu tzn. pisku... Fajnie jakbym znalazł jakiegoś użytkownika Subaru w Wawie i sie z nim spotkał żeby mi pokazał jak to jest z tym piskiem w fajnym układzie hamulcowym :)

 

-- Pn sie 29, 2011 1:41 pm --

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a4b4b3a5ba658ea.html

 

tj wstępna wycena 4tu*bo :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ken ten zestaw "nie wchodzi" pod seryjne felgi dlatego był do kupienia w sip z felgami ATS ...

 

Cena bardzo przystępna..., ale z rozpiski widać (adaptery tył, dystanse...) że kolega szuka zestawu na przód i tył pod seryjne felgi ...

 

-- 29 sie 2011, o 14:36 --

 

Ja to bym Ci radził miły wyjazd do Nowego Sącza i spotkanie z Dr. Carfit... :mrgreen:

 

tu się zgadzam, przy okazji powinien zabrać zestaw kupiony od owoca666 i na miejscu dobrać coś na tył :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to bym Ci radził miły wyjazd do Nowego Sącza i spotkanie z Dr. Carfit...
generalnie z Piaseczna ma pewnie bliżej do Mysiadła niż do Nowego Sącza... :roll:
na tył zaciski od wrx nie pasują dlatego mają założyć adaptery...
ja mam taki zestaw u siebie - bardzo dobrze się sprawuje
bardzo bym chciał zrobić te hamulce jadnakże obawiam się tego hałasu tzn. pisku... Fajnie jakbym znalazł jakiegoś użytkownika Subaru w Wawie i sie z nim spotkał żeby mi pokazał jak to jest z tym piskiem w fajnym układzie hamulcowym
z jakim piskiem... :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozmawiałem kiedyś z Carfitem jak jeszcze chciałem nowy zestaw do subaru (oczywiście pod seryjne felgi)... potem w końcu większość polecała zestawy używane dlatego jakoś kontakt się urwał...

 

wiadomo, do Mysiadła troche bliżej i myśle że ludzie w 4tu*bo mają pojęcie co robią... :)

 

 

z jakim piskiem... :?:

 

jedynym warunkiem dokonania modyfikacji układu hamulcowego jest to, żeby nowe hamulce nie piszczały! nawet w 4tu*bo powiedzieli, że "czego bym nie założył i tak będzie pisk"... pomijam fakt że seria też mi piszczy jak jakiś hamulec od karuzeli :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedynym warunkiem dokonania modyfikacji układu hamulcowego jest to, żeby nowe hamulce nie piszczały! nawet w 4tu*bo powiedzieli, że "czego bym nie założył i tak będzie pisk"... pomijam fakt że seria też mi piszczy jak jakiś hamulec od karuzeli
to ciekawe, mnie jak zakładali, to nie uprzedzali :mrgreen:

u mnie nic nie piszczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i myśle że ludzie w 4tu*bo mają pojęcie co robią... :)

 

 

mają

 

może zamiast wymieniać przód i tył , zamontuj coś extra tylko na przód - najpewniej bez wymiany felg i tak się nie obędzie, ale odczujesz największą poprawę...

 

pewnie Bryku i Adam znaleźliby coś bardziej hardcorowego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm a Ty jaki masz zestaw :?: Brembo z STI :?: Jaki rodzaj tarczy i model klocka :?:

przód: KSport + GIRO 330 mm + Ferodo DS2500,

tył: zacisk i tracza WRX + EBC Red Stuff,

plus przewody w stalowym oplocie

NIC MI NIGDY NIE PISZCZAŁO :roll:

(piszczeć mi zaczęło teraz w Legacy - na serii)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...