anakinsky Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 jakbym chciał wydać ze 20 000zł w każdym razie wydaje mi się' date=' że jeżeli zmienię swój układ hamulcowy na większe tarcze, zaciski od STI, nowy płyn, przewody i walne klocki, które nie powinny piszczeć czyli pewnie gorszy towar niż DS2500 to i tak hamowanie się polepszy w porównaniu do serii nie[/quote'] owszem, i jeśli chodzi o tył i przód i nowe części to właśnie możesz tyle wydać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salek Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 bez przesady akurat komplet (tył i przód) wyceniono mi na +- 10 000zł brutto. mówimyo wszystkich nowych częsciach oprócz zacisków które są używane ale zostaną poddane renowacji -- So sie 27, 2011 10:29 am -- anakinsky Ty przypadkiem nie jeździsz po ursynowie takim niebieskim foresterem STI ? 8) ( z obniżonym zawieszeniem...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 akurat komplet (tył i przód) wyceniono mi na +- 10 000zł brutto mówisz o hamulcach STI :?: :shock: Za niewiele więcej ok12-13k mozesz mieć profi zestaw AP racing ( nowy ) i tył brembo z STI z nowymi tarczami i klockami, a zestaw STI P+T to możesz mieć za góra 7k na nowych gratach oprócz zacisków :roll: więc cena 10k , jest baardzo gruba :roll: -- 27 sie 2011, o 20:30 -- A jeśli założy się w Forku złote Brembo i do tego OEM tarcze i OEM klocki z STI to będzie dobrze hamować ?I co z piszczeniem takiego fabrycznego zestawu? Tak bedzie dobrze hamować, w porównaniu do serii, ale klocki seryjne nie są specjalnie rewelacyjne ( JURID) , za to rzeczywiście nie piszczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salek Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 wiem wiem o ap racing już myslalem a najbardziej o zestawie StopTech ale jednak biore sprawdzony sprzet czyli przód STI i tył WRX... 7k zł ok ale do tego dochodzi renowac=ja przodu i tyłu która kosztuje 2k zł... chodzi o piaskowanie itp i wypalenie pomalowanych czerwoną farbą zacisków tak aby farba stała się odporna na wysokie temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 wiem wiem o ap racing już myslalem a najbardziej o zestawie StopTech ale jednak biore sprawdzony sprzet czyli przód STI i tył WRX... 7k zł ok ale do tego dochodzi renowac=ja przodu i tyłu która kosztuje 2k zł.. kto złożył Ci ofertę na taki setup? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 renowac=ja przodu i tyłu która kosztuje 2k zł... chyba z lakierem ze złota :roll: , regeneracja czyli wymiana wszystkich gumek OEM to ok 800zł za 4 zaciski , lakierowanie chyba najlepszym specjlanym lakieriem VHT i robocizna to max 400zł :roll: -- 27 sie 2011, o 21:44 -- tył WRX... 7k :roll: :shock: :shock: :shock: , to jeszcze lepiej, ja to liczyłem ok 7k z zestawem STI 312 mm :roll: , wiec juz wogóle 10k za zestaw brembo przód i wrx z tyłu , to jakiś kosmos moim zdaniem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 ... jednak biore sprawdzony sprzet czyli przód STI i tył WRX... Czy mi się wydaje, czy zaciski (tył) z wrx'a nie pasują tak po prostu p&p do XT ? -- 28 sie 2011, o 11:07 -- kto złożył Ci ofertę na taki setup? pewnie "fajka", ten z Zalesia Dolnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 mam nadzieję że Salek się z Nami podzieli kto mu tak "bogatą" ofertę złożył, jestem do szpiku ciekawy... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 bez przesady akurat komplet (tył i przód) wyceniono mi na +- 10 000zł brutto. mówimyo wszystkich nowych częsciach oprócz zacisków które są używane ale zostaną poddane renowacji a chyba że tak... :roll: anakinsky Ty przypadkiem nie jeździsz po ursynowie takim niebieskim foresterem STI ? ( z obniżonym zawieszeniem...) to ja, ale to nie STI :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salek Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 4tu*bo złożyło taką ofertę... na tył zaciski od wrx nie pasują dlatego mają założyć adaptery... bardzo bym chciał zrobić te hamulce jadnakże obawiam się tego hałasu tzn. pisku... Fajnie jakbym znalazł jakiegoś użytkownika Subaru w Wawie i sie z nim spotkał żeby mi pokazał jak to jest z tym piskiem w fajnym układzie hamulcowym -- Pn sie 29, 2011 1:41 pm -- http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a4b4b3a5ba658ea.html tj wstępna wycena 4tu*bo :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Ja to bym Ci radził miły wyjazd do Nowego Sącza i spotkanie z Dr. Carfit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Salek, jak się spokojnie popatrzy na tę rozpiskę to tak wychodzi niestety. Tył (zacisk) mógłby być jeno troszkę tańszy ale reszta...no tak to wychodzi. You pay, you play 8) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ken Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 przeczytaj to: viewtopic.php?f=16&t=147087&view=unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Ken ten zestaw "nie wchodzi" pod seryjne felgi dlatego był do kupienia w sip z felgami ATS ... Cena bardzo przystępna..., ale z rozpiski widać (adaptery tył, dystanse...) że kolega szuka zestawu na przód i tył pod seryjne felgi ... -- 29 sie 2011, o 14:36 -- Ja to bym Ci radził miły wyjazd do Nowego Sącza i spotkanie z Dr. Carfit... tu się zgadzam, przy okazji powinien zabrać zestaw kupiony od owoca666 i na miejscu dobrać coś na tył :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Ja to bym Ci radził miły wyjazd do Nowego Sącza i spotkanie z Dr. Carfit... generalnie z Piaseczna ma pewnie bliżej do Mysiadła niż do Nowego Sącza... :roll: na tył zaciski od wrx nie pasują dlatego mają założyć adaptery... ja mam taki zestaw u siebie - bardzo dobrze się sprawujebardzo bym chciał zrobić te hamulce jadnakże obawiam się tego hałasu tzn. pisku... Fajnie jakbym znalazł jakiegoś użytkownika Subaru w Wawie i sie z nim spotkał żeby mi pokazał jak to jest z tym piskiem w fajnym układzie hamulcowym z jakim piskiem... :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salek Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 rozmawiałem kiedyś z Carfitem jak jeszcze chciałem nowy zestaw do subaru (oczywiście pod seryjne felgi)... potem w końcu większość polecała zestawy używane dlatego jakoś kontakt się urwał... wiadomo, do Mysiadła troche bliżej i myśle że ludzie w 4tu*bo mają pojęcie co robią... z jakim piskiem... :?: jedynym warunkiem dokonania modyfikacji układu hamulcowego jest to, żeby nowe hamulce nie piszczały! nawet w 4tu*bo powiedzieli, że "czego bym nie założył i tak będzie pisk"... pomijam fakt że seria też mi piszczy jak jakiś hamulec od karuzeli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 jedynym warunkiem dokonania modyfikacji układu hamulcowego jest to, żeby nowe hamulce nie piszczały! nawet w 4tu*bo powiedzieli, że "czego bym nie założył i tak będzie pisk"... pomijam fakt że seria też mi piszczy jak jakiś hamulec od karuzeli to ciekawe, mnie jak zakładali, to nie uprzedzali u mnie nic nie piszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salek Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 hmmm a Ty jaki masz zestaw :?: Brembo z STI :?: Jaki rodzaj tarczy i model klocka :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 i myśle że ludzie w 4tu*bo mają pojęcie co robią... mają może zamiast wymieniać przód i tył , zamontuj coś extra tylko na przód - najpewniej bez wymiany felg i tak się nie obędzie, ale odczujesz największą poprawę... pewnie Bryku i Adam znaleźliby coś bardziej hardcorowego :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salek Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 nie no na ten tył z zaciskami od WRX się tak nie pale... najpierw trzeba zrobić przód i pewnie to by mi wystarczyło bo niestety ale na jazdę po mieście, dynamiczną jazdę, seryjny układ mnie nie zadowala... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 pogadaj z chłopakami, a zrobią Ci taki przód że na McDrive'a nie będziesz zajeżdżał - tył zawsze zdążysz zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salek Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 hehe ! najpierw muszę na żywo zobaczyć jakiś fajny układ i sprawdzić co z piskiem podczas hamowania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 piszczeć będzie - tego niestety nie przeskoczysz... ...skąd wiesz, że ten pisk będzie ci doskwierał - może trzeba się zetknąć z takim zestawem i sprawdzić , nie jest to jakoś nader-upierdliwe , idzie się przyzwyczaić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salek Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 no wiem dlatego chce sprawdzić w jakimś aucie podobny układ ham... czemu to musi piszczeć?!?!?! anakinsky wspominał że z piszczeniem się nie spotkał a chyba ma dobre heble ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 hmmm a Ty jaki masz zestaw :?: Brembo z STI :?: Jaki rodzaj tarczy i model klocka :?: przód: KSport + GIRO 330 mm + Ferodo DS2500, tył: zacisk i tracza WRX + EBC Red Stuff, plus przewody w stalowym oplocie NIC MI NIGDY NIE PISZCZAŁO :roll: (piszczeć mi zaczęło teraz w Legacy - na serii) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się