Kuba Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Od razu lepiej isc w hamulce SpecB/LGT ~$600 za wszystko na nowych czesciach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Kuba, tylko to piłowanie zacisków...trochę drutem pachnie. Widziałes gdzieś kiedyś fotki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Tak, tutaj na forum. http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#252002 http://i78.photobucket.com/albums/j110/ ... G_0046.jpg Kolega tam pisze ze pod felge 16" ale szeroka na 7" powinny wejsc bez modyfikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 tylko to jest cały czas 294mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 tylko to jest cały czas 294mm To jest 320mmx30mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 tylko to jest cały czas 294mm Nie, jest to 316mm srednicy i 30mm grubosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 8 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 przeczytałem linki Kuby i jest mała kicha adres wrxparts.com nie istnieje - laduje sie stronka o nissanie jak sie doda com.au to jest coś o wrx ale nic o hamulcach ja to mam problemy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 http://www.subaruwrxparts.com/wrx-braking.html https://www.subarugenuineparts.com/inde ... =1a&page=3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 12 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 dzięki za namiary ale zaczynam się wahac :wink: co z tymi hamulcami zrobić na chwilę obecną zrobię: zamiana zacisków na wrx - powierzchnia klocków jest > o ok 10% (a koszt to ok 300zł), wymienię płyn, przewody i zestw od EBC ultimax + red. zaciski od spec b nie wejdą w moje felgi 16/6,5 (no name) :sad: nawet po szlifowaniu a za rok to zmienię forestera na outbacka i będzie po problemie :!: co za dedukcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 a zeby nie tworzyc nowego watku to sie tutaj zapytam czy po wymianie płynu hamulcowego nie trzeba odpowietrzać pompy abs jakoś tak komputerem ? bede wymieniał przewody, więc powietrze może polecieć w rurki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 a zeby nie tworzyc nowego watku to sie tutaj zapytam czy po wymianie płynu hamulcowego nie trzeba odpowietrzać pompy abs jakoś tak komputerem ? bede wymieniał przewody, więc powietrze może polecieć w rurki komputerem nie... nogą tak chyba że masz spec. urządenie z podciśnieniem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 ale mi nie chodzi o odpowietrzenie przewodów, tylko pompy abs, ostatnio robiłem coś podobnego w skodzie, nubirze i saabie - pompe abs trzeba było odpowietrzac komputerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 wystarczy że bedziesz odpowietrzał noga na przekręconym kluczyku - wtedy wszystkie zaworki są open... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcorp Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Cześć Mam forestera 2,0 wolnossący MY'06. Poczytałem sobie troche postów i... czy w efekcie ktoś montował taroxa (cały zestaw) do forestera? Jak wyszło? MM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbasko Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Pozwolę sobie wyciągnąć ten wątek z lamusa gdyż tak jak większość kierowników Forestów nie do "końca" jestem zadowolony z działania ich ( czytaj Forestów)spowalniaczy. Poszperałem po zacnym forum i stwierdziłem, że opcji jest 1. Nie przekraczać 160 km/ h - powtarzam za Panem Andrzejem K :wink: 2. Wymienić klocki - tego raczej nie biorę pod uwagę gdyż przypomina mi raczej usprawnianie Fiata Punto 1,2 ELX ( nic nie mam do Fiata Punto żeby nie było). 3. Założyć zestaw od Legacy Spec B ( propozycja Kuby) lub od STI (tak między wierszami wyczytane z postów Carfit-a)- pytanie czy działa bo niestety tego się nie dowiedziałem. 4. Przykleić piękne kolorystycznie D2? ( moja córka byłaby zachwycona tą purpurą) Wiem, że działa bo jeśli Mati tak napisał to mu wierzę. Też miałem w poprzednim wózku "brzytwy", lekkie muśnięcie powodowało, że pasażer kładł głowę na swojej poduszce. Tylko tu rodzi się pytanie czy do SUVa to nie przerost??? I co z tyłem?? Serd, Q P.S. chcę zacząć od hamulców bo wiem, że fabryczne 230 KM to na pewno nie będzie koniec. Taki potencjał nie może pozostać niewykorzystany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majer Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 wersja sti dziala - sprawdzone na dwoch xt,trzeba jedynie wymienic seryjne felgi,tyl to wieksze kombinacje ,imo zbedne.zaciski mozna kupic dosc czesto w rozsadnych pieniadzach tam gdzie buduja rajdowki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Qbasko. Najtaniej i najlepiej dostosować sie do tych hamulcy(ów?) co są. Jeżeli ma to hamowac z dużych szybkości i czesto to 8000-10000 tys trzeba wydac i zapomniec o problemie Pólśrodki nie zdaja egzaminu , szkoda kasy . Tribeca i Outback My 07 maja uklad hamulcowy dzialajacy natychmiast przy lekkim musnieciu :!: Nie zmienia to drogi hamowania ale znacznie polepsza samopoczucie kierujacego AK ps.tył może zostac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majer Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 na wersje sti wystarczy 50/60 % tej kwoty ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 na wersje sti wystarczy 50/60 % tej kwoty ... Pisałem o fabrycznie nowych markowych :cool: które nie wymagaja zmiany 5 felg lub tylko 4 i potem kombinacji jak zlapiesz przednią (for.2.5) AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majer Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 ja takze o nowych,brembo to chyba markowe ? :-) ale prawda, felg nie policzylem a razem to 8-10 tysi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Też miałem w poprzednim wózku "brzytwy", lekkie muśnięcie powodowało, że pasażer kładł głowę na swojej poduszce. Chyba, jak napisał AK, mylisz drogę hamowania z siłą wspomagania hamulców :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferodo Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Ja jeszcze raz sie przypomne z moimi madrosciami... Sila hamowania zalezy od F (stale, zalezne od pompy, srednicy przeliczeniowej tloczkow, ktorych moze byc 1-2 duze lub 4-6-ilektochce malutkich) razy RAMIE SILY czyli srednica tarcz a konkretniej odleglosc srodka tloczka zacisku od osi obrotu. W srednicy tarcz jest zaklepana slabosc lub moc hamulcow. Dlatego w rajdach w N4 wariantem VO homologowano potwory w Subaru i Miskach. Srednica wzrosla o 3 cm. Razy 2 kola. Z tylu to samo. Zafundowano w regulaminach felunie 18-ki. Nic w tym zlego tylko grupa N miala kosztowac umiarkowanie... jesli wiec komus brakuje hamulca, to radze myslec w kierunku powyzej zasygnalizowanym. Rowki, dziurki, groovy, sloneczka i inne tego typu ozdoby hamulcowe pomagaja, ale mniej niz sie mozna spodziewac. Wieksza liczba tloczkow daje lepszy rozklad sil, skraca czas reakcji, uniemozliwia wyginanie plyty podstawnej klockow, itd. itp. W wymeczonych autach z przebiegiem sporo uwielbienia dla hamulcow mozna zyskac zastepujac gumowe przewody miekkie, takimi w oplocie, sportowymi, zwanymi za czasow mojej rajdowej mlodosci - lotniczymi. I plyn hamulcowy pomaga. Kiedy jest zmieniany co 2 przeglady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 ferodo, zapomniales o tym ze w rajdach samochody maja odpowiednia gume, ktora pozwala wykorzystac te ogromne hamulce. W samochodzie cywilnym bedziesz mial zaraz blokowanie kol lub ciagle wlaczanie ABS i w wyniku dluzsza droge hamowania. Do tego material z jakiego sa wykonane klocki tez ma wplyw na sile hamowania. Hamulce w Subaru sa dosyc wydajne, jedynie na co cierpia to mala pojemnosc cieplna, ktora powoduje ze szybko traca swoja skutecznosc po kilku hamowaniach. Qbasko, hamulce "SpecB", nowe, komplet na wszystkie cztery kola kosztuja w mojej okolicy: 1. $617.74(przod) + $631.54(tyl wentylowany) lub 2. $617.74(przod) + $289.04(tyl H6 niewentylowany) Do tego hamulce te beda pasowaly pod 16" kola Subaru, jedynie moze byc potrzebny jakis delikatny dystans pod felgi z przodu ~5mm. Jesli bedziesz robil hamulce, to od razu wszystkie cztery kola, bo mozesz popsuc balans i wydluzysz droge hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się