malutki Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 szkoda jak już będziesz w wawce daj znać, zapraszam na kawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Jetsem w Wawce tylko czasu nie mam. We wtorek i póxniej możesz mnie łapac, a na pytania mogę zdalnie odpowiedzieć w ogóle :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 na pytania mogę zdalnie odpowiedzieć w ogóle :-) A ja chyba wolę face to face... ewentualnie fotel w fotel przy czym Ty siedzisz za kółkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 31 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Parę razyjuz na forum były namiary na taie hamulce ze specBkompletne. Ze zwrotnica nic. a tak dokładniej to "specB" to co to jest? - outback/legacy jak przypuszczam tylko: jaki rocznik jaki silnik ilu tłoczkowy zacisk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Azrael... zapraszam :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majer Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 czy ktoś poprawiał serie na przodzie?znalazłem zestaw taroxa KMSU0543 z tarczami 306x22 z zaciskami w feldze 16" nie wiem na ile jest to skuteczne, ale jeśli ktoś usprawniał przód prosze o info nie wiem również czy i o ile się zwiększy skuteczność zmiany tarcz i klocków na np EBC miałem w innym samochodzie EBC turbo groov+red i trochę to pomogło ale zbyt dużo nie można było się po tym spodziewać. Ja wymieniłem przód na sti (żadnych przeróbek poza dopasowaniem odpowiedniej felgi -na seryjne 17 nie włazi :sad: ) poprawa odczuwalna ale do pełni szczęścia należałoby zmienić zawias i jeździć na na czymś niższym niż 55 a wtedy to juz w moim przekonaniu nie ma po co kupowac forestera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Azrael... zapraszam :-) Dzięki, ale skoro Malutki się wyrywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 1 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 czyli spec b to legacy w nowej budzie po 2003/4roku ? btw czy zaciski w legacy i outbacku były identyczne (oszywiscie w SPEC b :cool: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Aero9000, spec B to taki model LEgacy z 3 litrowym silnikiem, i gratami z STI, nie każde Legacy 3.0 to Spec.B. W US Legacy Spec.B to Legacy 2.5 turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 dzięki Azrael dzisiaj dowiedziałem się, ze podobno czterotłoczkowy zacisk + tarcza 294 od WRX będzie ok musze to jeszcze gdzieś sprawdzić :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Dzięki, ale skoro Malutki się wyrywa PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 dzisiaj dowiedziałem się, ze podobno czterotłoczkowy zacisk + tarcza 294 od WRX będzie okmusze to jeszcze gdzieś sprawdzić :wink: Jaki jest sens zmieniania hamolcow na takie same jak masz teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 ale forester ma 277 srednice tarczy na przedzie a zmiana na 294 to extra 25 mm do odprowadzenia ciepła to powinno dać różnicę. ponadto zacisk w foresterze to 1 lub 2 tłoczki (tego nie wiem), a wrx to 4 choć nie wiem czy w tym aucie ma to jakiekolwiek znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 OK, myslalem ze ma takie same jak w GT czy amerykanskim WRX, czyli okolo 290. Taniej jednak kosztuja hamulce od SpecB/LGT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 zmiana z robocizną ma kosztować ok 1500 plnów (cena wstępna do potwierdzenia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Podejrzanie tanio, tyle kosztuja kompletne hamulce LGT na nowych czesciach, razem z klockami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 zaciski nie są nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenarts Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Kuba, hamulce od SpecB/LGT podchodzą pod felgi 17tki subarowskie, czy pod każdą 17tke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Nie widzialem kazdej 17tki, wiec trudno odpowiedziec, one podchodza pod 16 po lekkiej modyfikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenarts Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Nie widzialem kazdej 17tki, wiec trudno odpowiedziec, one podchodza pod 16 po lekkiej modyfikacji. Tak się zastanawiam, bo w swoim Legacy mam 17tki na lato,a na razie 15ki na zimę.. Hamulce z przodu się zmieniają na te z Legacy Turbo '92 - zmiana opłacalna, bo prawie darmo... A w planach jest przeskoczenie na większe koła na zimę i dlatego chciałbym wiedzieć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 zmiana z robocizną ma kosztować ok 1500 plnów (cena wstępna do potwierdzenia) niestety cena juz nie jest taka fajna - 2700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 3 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 ale forester ma 277 srednice tarczy na przedzie a zmiana na 294 to extra 25 mm do odprowadzenia ciepła to powinno dać różnicę.ponadto zacisk w foresterze to 1 lub 2 tłoczki (tego nie wiem), a wrx to 4 choć nie wiem czy w tym aucie ma to jakiekolwiek znaczenie niestety wprowadziłem w błąd - zmierzyłem tarcze na przedzie :wink: - wychodzi niecałe 300 mm !! więc cała zabawa polegałaby na wymianie zacisków, a nie wiem czy zamiana 2 tłoczków na 4 zrobi jakąś różnicę - chyba trzeba się pogodzić z tym co jest i już; ewentualnie EBC lub coś podobnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 trochę się przypomne z moim problemem :grin: Czy zamiana 2 tłoczków na 4 zrobi jakąś różnicę w hamowaniu oczywiście w odniesieniu do opony o wysokości "60" 215/60/16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Minimalną, na poczatku bedzie roznica, bo beda nowe klocki, tarcze i odpowietrzony uklad. Jak sie to wszystko troche zuzyje to bedzie tak samo. 4 tloczki wobec 2 nie poprawiaja sily hamowania, moga jedynie poprawic troche modulacje, czyli bedzie mozna precyzyjniej sterowac hamulcami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aero9000 Opublikowano 6 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 dzięki czyli to co mi zostaje to jedynie: 1/ wymiana płynu, 2/ wymiana przewodów, 3/ ebc lub coś podobnego pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się