Skocz do zawartości

Manifold relative pressure , jakie wartosci dla WRX


blasterpl

Rekomendowane odpowiedzi

A się czepiłeś tego doładowania , mnie interesuje jakie ma być ciśnienie (podciśnienie) w sprawnym WRX na wolnych obr a nie jakieś doładowanie , doładowanie to nie to samo co ciśnienie w dolocie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale problem w tym, że nie masz pojęcia co sprawdzasz, wymyśliłeś sobie jakiś parametr który nie ma pokrycia w rzeczywistości i nie jest powiązany z problemem zamiast oddać auto do mechanika, żeby to sprawdzili jak należy... jak już chcesz bardzo wiedzieć to tak, podciśnienie na wolnych jest ok. ale dziury w dolocie i tak możesz mieć.

  • Do kitu 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto ma LPG?

Luzy zaworowe sprawdzałeś?

Przewody podciśnieniowe do zaworu EVAP, sprawdałeś?

Uszczelki pod kolektorem i okularami nowe? Stare?

Powinienenś szukać nieszczelności za przepustnicą aż do komory spalania. Tam musisz coś znaleźć.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 tak, podciśnienie na wolnych jest ok. ale dziury w dolocie i tak możesz mieć.

 

Nie można było tak od razu.

 

Paulus w odróżnieniu od niektórych nie bije piany tylko zadaje konstruktywne  i wnoszące coś do tematu pytania.

Auto na LPG , luzy zaworowe 1500km temu ustawiane , narazie nic nie sprawdzałem chce się jak najwięcej  dowiedzieć zanim zacznę pruć.

 

Skoro u mnie pokazuje -0.8 Bar to jednak coś nie tak , trochę za duże to podciśnienie.

Edytowane przez blasterpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla silników podciśnienie graniczne to 0,35 bar. Każda wyższa wartość oznacza nieszczelność w układzie dolotowym i komorze spalania.

Wartość podciśnienia -0,8 bar jest wartością prawidłową (chyba, że mówimy o ciśnieniu bezwzględnym to wtedy już nie jest dobra :) ) to oznacza ciśnienie bezwzględne w kolektorze 0,2 bara. Taka wartość jest dość rzadko spotykana ale nie nierealna. Często widuję silniki z ciśnieniem 0,26 bar

Co do skanu to bardzo niepokojąca jest wartość zarejestrowana jako wartość teraźniejsza (-59 kPa), bo to oznacza ciśnienie bezwzględne 0,41 bar. Trochę za dużo ... natomiast wartość -81 jest ok.

Przyczyn musisz poszukiwać w rejonach podanych przeze mnie we wcześniejszej wiadomości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla silników podciśnienie graniczne to 0,35 bar. Każda wyższa wartość oznacza nieszczelność w układzie dolotowym i komorze spalania.

Wartość podciśnienia -0,8 bar jest wartością prawidłową (chyba, że mówimy o ciśnieniu bezwzględnym to wtedy już nie jest dobra :) ) to oznacza ciśnienie bezwzględne w kolektorze 0,2 bara. Taka wartość jest dość rzadko spotykana ale nie nierealna. Często widuję silniki z ciśnieniem 0,26 bar

Co do skanu to bardzo niepokojąca jest wartość zarejestrowana jako wartość teraźniejsza (-59 kPa), bo to oznacza ciśnienie bezwzględne 0,41 bar. Trochę za dużo ... natomiast wartość -81 jest ok.

Przyczyn musisz poszukiwać w rejonach podanych przeze mnie we wcześniejszej wiadomości.

większej bzdury jak dodatnie podciśnienie to w życiu nie widziałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dla silników podciśnienie graniczne to 0,35 bar. Każda wyższa wartość oznacza nieszczelność w układzie dolotowym i komorze spalania.

Wartość podciśnienia -0,8 bar jest wartością prawidłową (chyba, że mówimy o ciśnieniu bezwzględnym to wtedy już nie jest dobra :) ) to oznacza ciśnienie bezwzględne w kolektorze 0,2 bara. Taka wartość jest dość rzadko spotykana ale nie nierealna. Często widuję silniki z ciśnieniem 0,26 bar

Co do skanu to bardzo niepokojąca jest wartość zarejestrowana jako wartość teraźniejsza (-59 kPa), bo to oznacza ciśnienie bezwzględne 0,41 bar. Trochę za dużo ... natomiast wartość -81 jest ok.

Przyczyn musisz poszukiwać w rejonach podanych przeze mnie we wcześniejszej wiadomości.

większej bzdury jak dodatnie podciśnienie to w życiu nie widziałem

 

Faktycznie mój błąd, miało być ciśnienie bezwzględne 0,35 bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...