Jump to content

Manifold relative pressure , jakie wartosci dla WRX


blasterpl
 Share

Recommended Posts

Czy te wartości ciśnienia są prawidłowe , pomiar przy gwałtownym i  max wciśnięciu pedału gazu na postoju  :unsure:

post-8393-0-21583300-1428826452_thumb.jpg

Edited by blasterpl
Link to comment
Share on other sites

A się czepiłeś tego doładowania , mnie interesuje jakie ma być ciśnienie (podciśnienie) w sprawnym WRX na wolnych obr a nie jakieś doładowanie , doładowanie to nie to samo co ciśnienie w dolocie ;)

Link to comment
Share on other sites

Mam problem z jak podejrzewam nieszczelnym dolotem , zanim zacznę rozbierać chce się dowiedzieć jakie wartości ciśnienia są optymalne.

Link to comment
Share on other sites

ale problem w tym, że nie masz pojęcia co sprawdzasz, wymyśliłeś sobie jakiś parametr który nie ma pokrycia w rzeczywistości i nie jest powiązany z problemem zamiast oddać auto do mechanika, żeby to sprawdzili jak należy... jak już chcesz bardzo wiedzieć to tak, podciśnienie na wolnych jest ok. ale dziury w dolocie i tak możesz mieć.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Auto ma LPG?

Luzy zaworowe sprawdzałeś?

Przewody podciśnieniowe do zaworu EVAP, sprawdałeś?

Uszczelki pod kolektorem i okularami nowe? Stare?

Powinienenś szukać nieszczelności za przepustnicą aż do komory spalania. Tam musisz coś znaleźć.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 tak, podciśnienie na wolnych jest ok. ale dziury w dolocie i tak możesz mieć.

 

Nie można było tak od razu.

 

Paulus w odróżnieniu od niektórych nie bije piany tylko zadaje konstruktywne  i wnoszące coś do tematu pytania.

Auto na LPG , luzy zaworowe 1500km temu ustawiane , narazie nic nie sprawdzałem chce się jak najwięcej  dowiedzieć zanim zacznę pruć.

 

Skoro u mnie pokazuje -0.8 Bar to jednak coś nie tak , trochę za duże to podciśnienie.

Edited by blasterpl
Link to comment
Share on other sites

najpierw upewnij się że twoj przyrzad pomiarowy jest sprawny w 100% i pokazuje wartości zbliżone do rzeczywistości , zwłaszcza na podcisnieniu, wysokie podciśnienie jest niczym złym , z reguły pokazuje na szczelny silnik... 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dla silników podciśnienie graniczne to 0,35 bar. Każda wyższa wartość oznacza nieszczelność w układzie dolotowym i komorze spalania.

Wartość podciśnienia -0,8 bar jest wartością prawidłową (chyba, że mówimy o ciśnieniu bezwzględnym to wtedy już nie jest dobra :) ) to oznacza ciśnienie bezwzględne w kolektorze 0,2 bara. Taka wartość jest dość rzadko spotykana ale nie nierealna. Często widuję silniki z ciśnieniem 0,26 bar

Co do skanu to bardzo niepokojąca jest wartość zarejestrowana jako wartość teraźniejsza (-59 kPa), bo to oznacza ciśnienie bezwzględne 0,41 bar. Trochę za dużo ... natomiast wartość -81 jest ok.

Przyczyn musisz poszukiwać w rejonach podanych przeze mnie we wcześniejszej wiadomości.

Link to comment
Share on other sites

Dla silników podciśnienie graniczne to 0,35 bar. Każda wyższa wartość oznacza nieszczelność w układzie dolotowym i komorze spalania.

Wartość podciśnienia -0,8 bar jest wartością prawidłową (chyba, że mówimy o ciśnieniu bezwzględnym to wtedy już nie jest dobra :) ) to oznacza ciśnienie bezwzględne w kolektorze 0,2 bara. Taka wartość jest dość rzadko spotykana ale nie nierealna. Często widuję silniki z ciśnieniem 0,26 bar

Co do skanu to bardzo niepokojąca jest wartość zarejestrowana jako wartość teraźniejsza (-59 kPa), bo to oznacza ciśnienie bezwzględne 0,41 bar. Trochę za dużo ... natomiast wartość -81 jest ok.

Przyczyn musisz poszukiwać w rejonach podanych przeze mnie we wcześniejszej wiadomości.

większej bzdury jak dodatnie podciśnienie to w życiu nie widziałem

Link to comment
Share on other sites

 

Dla silników podciśnienie graniczne to 0,35 bar. Każda wyższa wartość oznacza nieszczelność w układzie dolotowym i komorze spalania.

Wartość podciśnienia -0,8 bar jest wartością prawidłową (chyba, że mówimy o ciśnieniu bezwzględnym to wtedy już nie jest dobra :) ) to oznacza ciśnienie bezwzględne w kolektorze 0,2 bara. Taka wartość jest dość rzadko spotykana ale nie nierealna. Często widuję silniki z ciśnieniem 0,26 bar

Co do skanu to bardzo niepokojąca jest wartość zarejestrowana jako wartość teraźniejsza (-59 kPa), bo to oznacza ciśnienie bezwzględne 0,41 bar. Trochę za dużo ... natomiast wartość -81 jest ok.

Przyczyn musisz poszukiwać w rejonach podanych przeze mnie we wcześniejszej wiadomości.

większej bzdury jak dodatnie podciśnienie to w życiu nie widziałem

 

Faktycznie mój błąd, miało być ciśnienie bezwzględne 0,35 bar.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...