blasterpl Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Czy te wartości ciśnienia są prawidłowe , pomiar przy gwałtownym i max wciśnięciu pedału gazu na postoju Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez blasterpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 pomiar doładowania na postoju to sobie możesz... ściągnij romraider, zrób log na 4 biegu od 2000rpm do odcięcia i wtedy będzie można coś powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Głównie chodzi mi o ciśnienie na wolnych obr. wiec chyba raczej na postoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 wytłumacz mi sens sprawdzania doładowania na postoju i w jakim celu należy to robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 A się czepiłeś tego doładowania , mnie interesuje jakie ma być ciśnienie (podciśnienie) w sprawnym WRX na wolnych obr a nie jakieś doładowanie , doładowanie to nie to samo co ciśnienie w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 No dobra, ale jaki jest cel tego doswiadczenia? W czym konkretnie problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Mam problem z jak podejrzewam nieszczelnym dolotem , zanim zacznę rozbierać chce się dowiedzieć jakie wartości ciśnienia są optymalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 to może sprawdź dolot czy jest szczelny, a nie jakieś bzdurne testy wymyślasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Myślę ze prościej jest sprawdzić ciśnienia niż rozgrzebywać pół auta.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 ale problem w tym, że nie masz pojęcia co sprawdzasz, wymyśliłeś sobie jakiś parametr który nie ma pokrycia w rzeczywistości i nie jest powiązany z problemem zamiast oddać auto do mechanika, żeby to sprawdzili jak należy... jak już chcesz bardzo wiedzieć to tak, podciśnienie na wolnych jest ok. ale dziury w dolocie i tak możesz mieć. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 blasterpl - w ten sposob i tak nieszczelnosci nie zlokalizujesz, podnies maske i szukaj gdzie syczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Czekam na odpowiedz na moje pytanie , piany bić to nie mam czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Auto ma LPG? Luzy zaworowe sprawdzałeś? Przewody podciśnieniowe do zaworu EVAP, sprawdałeś? Uszczelki pod kolektorem i okularami nowe? Stare? Powinienenś szukać nieszczelności za przepustnicą aż do komory spalania. Tam musisz coś znaleźć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 podciśnienie w kolektorze na wolnych obrotach 0.4 -0,5 bara, czyli zegar pokaże 0,6 poniżej 0 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Paulus, nie bij piany, odpowiedz na pytanie czy wartości ciśnienia ze screena są prawidłowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 u mnie było miedzy -0,5 a -0,6 bara na wolnych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) tak, podciśnienie na wolnych jest ok. ale dziury w dolocie i tak możesz mieć. Nie można było tak od razu. Paulus w odróżnieniu od niektórych nie bije piany tylko zadaje konstruktywne i wnoszące coś do tematu pytania. Auto na LPG , luzy zaworowe 1500km temu ustawiane , narazie nic nie sprawdzałem chce się jak najwięcej dowiedzieć zanim zacznę pruć. Skoro u mnie pokazuje -0.8 Bar to jednak coś nie tak , trochę za duże to podciśnienie. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez blasterpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 najpierw upewnij się że twoj przyrzad pomiarowy jest sprawny w 100% i pokazuje wartości zbliżone do rzeczywistości , zwłaszcza na podcisnieniu, wysokie podciśnienie jest niczym złym , z reguły pokazuje na szczelny silnik... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Dla silników podciśnienie graniczne to 0,35 bar. Każda wyższa wartość oznacza nieszczelność w układzie dolotowym i komorze spalania. Wartość podciśnienia -0,8 bar jest wartością prawidłową (chyba, że mówimy o ciśnieniu bezwzględnym to wtedy już nie jest dobra ) to oznacza ciśnienie bezwzględne w kolektorze 0,2 bara. Taka wartość jest dość rzadko spotykana ale nie nierealna. Często widuję silniki z ciśnieniem 0,26 bar Co do skanu to bardzo niepokojąca jest wartość zarejestrowana jako wartość teraźniejsza (-59 kPa), bo to oznacza ciśnienie bezwzględne 0,41 bar. Trochę za dużo ... natomiast wartość -81 jest ok. Przyczyn musisz poszukiwać w rejonach podanych przeze mnie we wcześniejszej wiadomości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Ok dzięki za wskazówki , w przyszłym tygodniu się za to wezmę bo jak zwykle nie ma czasu na własne auto . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Dla silników podciśnienie graniczne to 0,35 bar. Każda wyższa wartość oznacza nieszczelność w układzie dolotowym i komorze spalania. Wartość podciśnienia -0,8 bar jest wartością prawidłową (chyba, że mówimy o ciśnieniu bezwzględnym to wtedy już nie jest dobra ) to oznacza ciśnienie bezwzględne w kolektorze 0,2 bara. Taka wartość jest dość rzadko spotykana ale nie nierealna. Często widuję silniki z ciśnieniem 0,26 bar Co do skanu to bardzo niepokojąca jest wartość zarejestrowana jako wartość teraźniejsza (-59 kPa), bo to oznacza ciśnienie bezwzględne 0,41 bar. Trochę za dużo ... natomiast wartość -81 jest ok. Przyczyn musisz poszukiwać w rejonach podanych przeze mnie we wcześniejszej wiadomości. większej bzdury jak dodatnie podciśnienie to w życiu nie widziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Dla silników podciśnienie graniczne to 0,35 bar. Każda wyższa wartość oznacza nieszczelność w układzie dolotowym i komorze spalania. Wartość podciśnienia -0,8 bar jest wartością prawidłową (chyba, że mówimy o ciśnieniu bezwzględnym to wtedy już nie jest dobra ) to oznacza ciśnienie bezwzględne w kolektorze 0,2 bara. Taka wartość jest dość rzadko spotykana ale nie nierealna. Często widuję silniki z ciśnieniem 0,26 bar Co do skanu to bardzo niepokojąca jest wartość zarejestrowana jako wartość teraźniejsza (-59 kPa), bo to oznacza ciśnienie bezwzględne 0,41 bar. Trochę za dużo ... natomiast wartość -81 jest ok. Przyczyn musisz poszukiwać w rejonach podanych przeze mnie we wcześniejszej wiadomości. większej bzdury jak dodatnie podciśnienie to w życiu nie widziałem Faktycznie mój błąd, miało być ciśnienie bezwzględne 0,35 bar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się