Jump to content

Zwiększenie prześwitu Legacy III


kris7907
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich.

 

Mam takie pytanie czy ktoś już zwiększała prześwit w legacy III.

Jak się orientuję z przodu wystarczy dać dystans pod mocowanie amorka natomiast nie wiem jak tył i o ile można podnieść bez konsekwencji?

Link to comment
Share on other sites

Podnosiłem tył w Legacy III o 3,5cm na dorobionym dystansie + dłuższe śruby. Przejechałem ponad 100kkm bez problemu. Sprawdź geometrię jak podniesiesz. Pozdro.

Link to comment
Share on other sites

Felga 16" + opony 205/55/16 jeżeli masz mniejsze. W moim przypadku na seryjnym zawieszeniu byl to akurat zestaw, w normalnych warunkach nic mi nie trze a prześwit jest większy. (wiadomo, że nie kosmicznie ale zawsze) jeżeli cie to interesuje moge ci wrzucić tutaj foty i zmierzyć wysokość w wolnej chwili

Link to comment
Share on other sites

Dzięki ale takie rozwiązanie to trochę mało. Opony i tak mam o większym profilu. Więc jak najbardziej szukam więcej informacji na temat dystansów do amorów.

Link to comment
Share on other sites

A masz może zwymiarowane te dystanse?

Jak tak to byłbym bardzo wdzięczny. Jak byś miał również przednie to też byłbym zainteresowany.

Podpinam się pod temat :) Jak by ktoś miał zwymiarowane takie dystanse to też byłbym wdzięczny za udostęnienie :)

Link to comment
Share on other sites

Tez sie podepne pod temat gdyz legas ojczulka strasznie siedzi nisko i czasami w zimie jest problem . Starszy model mowa tu o 1 gen byl wyzszy :(.

Przejdzmy do sedna sprawy

Myslalem o dystansach ale wydaje mi sie byc to troche druciarnia . Mam dystanse w justy i odczuwam ze auto jest niestabilne. Czy jest jakas inna mozliwoscpodniesienia legasia ? Np jakies twardsze sprezyny? Albo zawias od Outbacka ? Co wy nato ?

Link to comment
Share on other sites

Jak juz sie orientowalem outback ma dluzaze amorki -wiec dystanse spelniaja dokladnie taka funkcje, ponadto inne tuleje tylne przednich wahaczy- tez mozna zamontowac. Nie wiem jak tyl.

 

Jak rowniez szukalem wczesniej, dystanse do 4cm sa w pelni bezpieczne.

Na e-bayu znalazlem raczej takie dystanse lecz cena okolo 250 dolcow to troche duzo.

Link to comment
Share on other sites

Próbował to ktoś robić z Legacy IV po 2003roku też mam wrażenie że tył siedzi troche a na lecie 215/45 mimo że niski profil raz że zęby bolą od jeźdzenia a dwa że na serio tył siedzi. Jakieś pomysły ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Witam.

Panowie i na czym stanął temat dystansów.

Też bym podniósł auto do góry o 3 cm przód i tył.

Mam kolegę który może wyciąć laserowo dowolne kształty do 16 mm problem jest że potrzeba jakiś z wymiarowany rysunek.

Jak ktoś czymś dysponuję to proszę o kontakt.

Czemu do forestera są do kupienia a do legacy już nie?

 Niesprawiedliwość nie.

Pozdrawiam z Olsztyna :)

Link to comment
Share on other sites

Noo. Ja w sumie potrzebowałbym tylko 2 sztuki na tył bo przód u mnie jest ok wiec może przy jakimś większym zamówieniu udało by się wynegocjować jakiś rabacik ;-)

 

Przy okazji, mam na handel komplet amorów pneumatycznych do Legacy MY00. Jak coś to zapraszam.

post-17610-0-09567700-1428844383_thumb.jpg

post-17610-0-20648000-1428844418_thumb.jpg

post-17610-0-41492100-1428844445_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Najlepiej znajdź na fb graciarnie subaru, dołącz do grupy i poszukaj tego posta albo po prostu namierz na fb Marcina Lisiaka i popytaj. Ja mam tyle informacji co ma zdjęciu które załączyłem do posta :-)

Link to comment
Share on other sites

Ja kiedyś myślałem o wsadzeniu amorów pneumatycznych i zrobieniu do nich własnego sterownika. Tak żeby można było ustawić sobie dowolną wysokość. Coś na styl cytryn na hydraulice. Tylko cena samych amorów mnie odstraszyła. A co do podniesienia samego tyłu w legacy III to kumpel przespawał kiedyś łoże sprężyny na amortyzatorze lekko w górę. efekt był bardzo dobry.

Link to comment
Share on other sites

A co do podniesienia samego tyłu w legacy III to kumpel przespawał kiedyś łoże sprężyny na amortyzatorze lekko w górę. efekt był bardzo dobry.

To tak jak obcinanie zwojów żeby obniżyć Golfa czy inne E36.. Trochę raczej bym się bał tak robić bo jednak jest to ingerencja w konstrukcje kolumny, całkowicie inne naprężenia, siły, nie mówiąc już o wytrzymałości materiału w miejscu spawania.. Tulejki wydają się bardziej "bezpieczne" :-)

Link to comment
Share on other sites

Nie twierdzę inaczej. Sam też nie ufał bym takiemu rozwiązaniu. Jeszcze sobie przypominam że w lublinie w firmie GH były kiedyś amory tylne z zamocowanym łożem o jakieś 3cm wyżej. Szwagier na nich jeździ. nie wiem tylko czy to był błąd konstrukcyjny czy coś innego. Kosztowały koło 90zł.

Edited by Fredzik20
Link to comment
Share on other sites

Witam.

Panowie wydaję mi się że namierzyłem dystanse na tył do legacy III.

Napisałem czy pasują te co mają do legacy IV i V, dostałem odpowiedź że pasują.

http://www.subaru.pl/podkladka-podwyzszajaca-1cm-forester-sf-sg-tyl-1740.html

Proszę mnie sprawdzić czy dobrze ogarnełem temat.

Sklep twierdzi że będzie pasować.

Pozdrawiam. :D  :D

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Panowie wydaję mi się że namierzyłem dystanse na tył do legacy III.

Napisałem czy pasują te co mają do legacy IV i V, dostałem odpowiedź że pasują.

http://www.subaru.pl/podkladka-podwyzszajaca-1cm-forester-sf-sg-tyl-1740.html

Proszę mnie sprawdzić czy dobrze ogarnełem temat.

Sklep twierdzi że będzie pasować.

Pozdrawiam. :D  :D

super :) i cena też w porządku. Szkoda tylko, że nie ma wyższych a nie wiem czy te bezpieczne 3 cm w opisie odnoszą się do zastosowania 3 podkładek po 1 cm ..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...