kris7907 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Witam wszystkich. Mam takie pytanie czy ktoś już zwiększała prześwit w legacy III. Jak się orientuję z przodu wystarczy dać dystans pod mocowanie amorka natomiast nie wiem jak tył i o ile można podnieść bez konsekwencji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Podnosiłem tył w Legacy III o 3,5cm na dorobionym dystansie + dłuższe śruby. Przejechałem ponad 100kkm bez problemu. Sprawdź geometrię jak podniesiesz. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris7907 Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 A masz może zwymiarowane te dystanse? Jak tak to byłbym bardzo wdzięczny. Jak byś miał również przednie to też byłbym zainteresowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Nie mam . Ale jak wyjmiesz kolumnę i zawieziesz do jakiegoś warsztatu ślusarskiego ,to każdy tokarz dorobi praktycznie od ręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumun Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Felga 16" + opony 205/55/16 jeżeli masz mniejsze. W moim przypadku na seryjnym zawieszeniu byl to akurat zestaw, w normalnych warunkach nic mi nie trze a prześwit jest większy. (wiadomo, że nie kosmicznie ale zawsze) jeżeli cie to interesuje moge ci wrzucić tutaj foty i zmierzyć wysokość w wolnej chwili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris7907 Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Dzięki ale takie rozwiązanie to trochę mało. Opony i tak mam o większym profilu. Więc jak najbardziej szukam więcej informacji na temat dystansów do amorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 A masz może zwymiarowane te dystanse? Jak tak to byłbym bardzo wdzięczny. Jak byś miał również przednie to też byłbym zainteresowany. Podpinam się pod temat Jak by ktoś miał zwymiarowane takie dystanse to też byłbym wdzięczny za udostęnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Tez sie podepne pod temat gdyz legas ojczulka strasznie siedzi nisko i czasami w zimie jest problem . Starszy model mowa tu o 1 gen byl wyzszy . Przejdzmy do sedna sprawy Myslalem o dystansach ale wydaje mi sie byc to troche druciarnia . Mam dystanse w justy i odczuwam ze auto jest niestabilne. Czy jest jakas inna mozliwoscpodniesienia legasia ? Np jakies twardsze sprezyny? Albo zawias od Outbacka ? Co wy nato ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris7907 Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Jak juz sie orientowalem outback ma dluzaze amorki -wiec dystanse spelniaja dokladnie taka funkcje, ponadto inne tuleje tylne przednich wahaczy- tez mozna zamontowac. Nie wiem jak tyl. Jak rowniez szukalem wczesniej, dystanse do 4cm sa w pelni bezpieczne. Na e-bayu znalazlem raczej takie dystanse lecz cena okolo 250 dolcow to troche duzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Próbował to ktoś robić z Legacy IV po 2003roku też mam wrażenie że tył siedzi troche a na lecie 215/45 mimo że niski profil raz że zęby bolą od jeźdzenia a dwa że na serio tył siedzi. Jakieś pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysieklegacy Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 witam mam ten sam problem w moim Legacy III, tył siedzi. Wymieniłem sprężyny na Kayabe i po 5 miesiącach to samo. Gdzieś wyczytałem, że TTTM pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rapley Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Witam. Panowie i na czym stanął temat dystansów. Też bym podniósł auto do góry o 3 cm przód i tył. Mam kolegę który może wyciąć laserowo dowolne kształty do 16 mm problem jest że potrzeba jakiś z wymiarowany rysunek. Jak ktoś czymś dysponuję to proszę o kontakt. Czemu do forestera są do kupienia a do legacy już nie? Niesprawiedliwość nie. Pozdrawiam z Olsztyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Ostatnio na fb graciarni pojawiło się coś takiego (patrz zdjęcie) szczerze to sam się poważnie zastanawiam Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez Wojt_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rapley Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Ogólnie wygląda nieźle ale cena nie mała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Noo. Ja w sumie potrzebowałbym tylko 2 sztuki na tył bo przód u mnie jest ok wiec może przy jakimś większym zamówieniu udało by się wynegocjować jakiś rabacik ;-) Przy okazji, mam na handel komplet amorów pneumatycznych do Legacy MY00. Jak coś to zapraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rapley Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Wojt_O mógłbyś podać dokładniejsze namiary na te dystanse.Bo ja nie mogę ich zlokalizować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Najlepiej znajdź na fb graciarnie subaru, dołącz do grupy i poszukaj tego posta albo po prostu namierz na fb Marcina Lisiaka i popytaj. Ja mam tyle informacji co ma zdjęciu które załączyłem do posta :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rapley Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Znalazłem i napisałem wiadomość i czekam na odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredzik20 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Ja kiedyś myślałem o wsadzeniu amorów pneumatycznych i zrobieniu do nich własnego sterownika. Tak żeby można było ustawić sobie dowolną wysokość. Coś na styl cytryn na hydraulice. Tylko cena samych amorów mnie odstraszyła. A co do podniesienia samego tyłu w legacy III to kumpel przespawał kiedyś łoże sprężyny na amortyzatorze lekko w górę. efekt był bardzo dobry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 A co do podniesienia samego tyłu w legacy III to kumpel przespawał kiedyś łoże sprężyny na amortyzatorze lekko w górę. efekt był bardzo dobry. To tak jak obcinanie zwojów żeby obniżyć Golfa czy inne E36.. Trochę raczej bym się bał tak robić bo jednak jest to ingerencja w konstrukcje kolumny, całkowicie inne naprężenia, siły, nie mówiąc już o wytrzymałości materiału w miejscu spawania.. Tulejki wydają się bardziej "bezpieczne" :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredzik20 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Nie twierdzę inaczej. Sam też nie ufał bym takiemu rozwiązaniu. Jeszcze sobie przypominam że w lublinie w firmie GH były kiedyś amory tylne z zamocowanym łożem o jakieś 3cm wyżej. Szwagier na nich jeździ. nie wiem tylko czy to był błąd konstrukcyjny czy coś innego. Kosztowały koło 90zł. Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez Fredzik20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 To już lepsze rozwiązanie :-) jeśli oczywiście faktycznie nie błąd konstrukcyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Podnieście mocowanie sprężyny. Znaczne tańsze i zawiesznie lekko sztywniejsze. Mam tak już 5 lat i tył nie siada. Z tyłu i z przodu mam prześwit około 20cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rapley Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Witam. Panowie wydaję mi się że namierzyłem dystanse na tył do legacy III. Napisałem czy pasują te co mają do legacy IV i V, dostałem odpowiedź że pasują. http://www.subaru.pl/podkladka-podwyzszajaca-1cm-forester-sf-sg-tyl-1740.html Proszę mnie sprawdzić czy dobrze ogarnełem temat. Sklep twierdzi że będzie pasować. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt_O Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Witam. Panowie wydaję mi się że namierzyłem dystanse na tył do legacy III. Napisałem czy pasują te co mają do legacy IV i V, dostałem odpowiedź że pasują. http://www.subaru.pl/podkladka-podwyzszajaca-1cm-forester-sf-sg-tyl-1740.html Proszę mnie sprawdzić czy dobrze ogarnełem temat. Sklep twierdzi że będzie pasować. Pozdrawiam. super i cena też w porządku. Szkoda tylko, że nie ma wyższych a nie wiem czy te bezpieczne 3 cm w opisie odnoszą się do zastosowania 3 podkładek po 1 cm .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się