Chefofrats Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) Rozumiem, że jak bym skłamał i napisał, że Forek n/a jest szybki to by się obyło bez złośliwych komentarzy? Można lubić samochód, można lubić markę, ale nie odbiera to zdolności zauważania wad. Zresztą całe to forum roi się od uwag o wyższości osiągów XT w porównaniu z mułowatym n/a. Edytowane 11 Marca 2015 przez Chefofrats Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnoldpe Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Bez spiny Panowie też bym chcial Turbodziada Ssak też jest spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Ja tam tych 158 KM nie czuję nigdy. Z wielu samochodów o podobnej mocy, którymi jeździłem, Forek 2.0 n/a MT wydaje się zdecydowanie najwolniejszy. Chodzi zwłaszcza o przyspieszanie powyżej 100 km/h. dodatkowo przy AT pojawia się jeszcze jeden feler- napęd na przód ps: dlatego napisałem, ze moje porównanie ma wady nie jeździłem manualem stąd nie wiem czy i jakie sa różnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Z tym napędem masz jakieś potwierdzone info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 dodatkowo przy AT pojawia się jeszcze jeden feler- napęd na przód Heh, czego to się człowiek nie naczyta, aż oczy pieką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 (edytowane) dodatkowo przy AT pojawia się jeszcze jeden feler- napęd na przód Heh, czego to się człowiek nie naczyta, aż oczy pieką a co automat ma pełne 4X4 bo z tego co przeczytałem na TYM forum i się dowiadywałem to owszem na 1 biegu jest stałe 50-50 ale potem to już 80 - 20 - ps:tak zastosowałem skrót myślowy ps2: skoda i inne wynalzki tez mają na klapie 4X4 Edytowane 12 Marca 2015 przez gumas_72 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Inicjalnie 90-10, w czasie jazdy w zależności od warunków to się zmienia. Ja tam różnicy w napędzie między osiami nie czuje w porównaniu do Forka SF MT.. A zblokowane 50-50 masz tylko w trybie 1 skrzyni, nie na D i biegu 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 A ja prosze o potwierdzone dane. Bo narazie powtarzacie legendy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Powtarzam za mądrymi wpisami tego forum:) Między innymi Twoimi wpisami:) Co nieco jest też tu : http://www.awdwiki.com/en/subaru/#With_TZ1_ACT_4__Active_Torque_Split__4_speed_automatic_transmission_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 dodatkowo przy AT pojawia się jeszcze jeden feler- napęd na przód Heh, czego to się człowiek nie naczyta, aż oczy pieką polecam krople z apteki pieczenie ustaje Powtarzam za mądrymi wpisami tego forum:) Między innymi Twoimi wpisami:) Co nieco jest też tu : http://www.awdwiki.com/en/subaru/#With_TZ1_ACT_4__Active_Torque_Split__4_speed_automatic_transmission_ no i po temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Takie pierdoły o skrzyniach piszą Ci co nigdy nie jeździli automatem 4EAT subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariosol Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Moze przesiadz sie na 2kola, jak puszki za wolne? czy puszka ma 200 czy 400kucy bez znaczenia i tak zostaja w tyle. LwG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 odrobinę się wysiliłem i poszukałem info w materiałach subaru: tu jest info o MPT 95:5http://www.subaru.co...r_ActiveAWD.pdftu jest info że MPT jest 80:20 (data???)http://www.cars101.c...baru_terms.htmltu jest oficjalne info o MY08 MPT 60:40http://www.kigjamaic... ... er2008.pdftu jest olicjalne info z 2008 że MTP ma 60:40http://www.subaru-gl...008n000858.htmlI tu jest najciekawsza animacja (w połowie strony)http://www.subaru.co...c144cba19e1f8af Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Mnie brakuje mojego dawnego XT, ale NA sprzedawać nie mam zamiaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRYSZTAŁ Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Mi też już brakuje mojego XT a jeszcze go nie sprzedałem...Ale wolnego ssaka bym nie kupił bo nie takiego auta potrzebuję Co wcale nie oznacza że są gorsze. Po prostu nie ma tego czegoś.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Mnie brakuje Mi też już brakuje Piszcie na początku zdania "Mnie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) Do tematu: Zdarzało się, iż tego samego dnia jeździłem trzema modelami forestera. Dla mnie jazda z wiatrakiem i bez, to zupełnie różne auta. Na co dzień śmigam STurbo, w garażu stoi XT, ale w teren biorę najczęściej 125konne auto z reduktorem. Gdybym miał wybierać do jazdy codziennej i miał do wyboru 158KM i 170KM to bez wahania brał bym tego z turbiną. Może to jest kwestia momentu obrotowego. Nawet do turbodziury się przyzwyczaiłem. Poza tym, z wolnym ssakiem nie da się wiele poprawić w osiagach, a turbo ma spory zapas do poprawy. Edytowane 15 Marca 2015 przez tzd wyczyszczenie tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 15 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2015 Nie jeździłem co prawda wersją 170/177KM, bo mój forester nabyłem już "po tuningu", ale mam porównanie do 165KM outbacka. Zależy co kto potrzebuje, ale do miasta, na codzień i nawet w trasę, biorąc pod uwagę zalety reduktora, większą bezproblemowość NA, nie dyskwalifikowałbym NA, chociaż oczywiśćie, Turbo daje nieporównywalnie większą frajdę z jazdy i opcję na tuning. To jest pytanie z cyklu "co kto lubi"... kupujący musi sam rozstrzygnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się