Nikodeemmm Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Ostatnio w moim brz na zimnym silniku ciężko wchodzi drugi bieg i tylko ten bieg. Niekiedy słychać delkiatny zgrzyt. Po przejechaniu kilku kilometrów problem znika. Co może być tego powodem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Na forum http://www.ft86club.com/forums/ jest to dość często poruszany problem, pojawiają się głosy, że TTTM. Powtórzę tylko to, co wyczytałem - niektórzy zmieniają olej w skrzyni, niektórzy doradzają ciągle delikatnie (w końcu auto zimne) ale odrobinę dłużej jechać na 1. biegu i dopiero próbować z następnym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 ten typ tak ma. Na zimnym oleju ciezko wchodzi drugi, nie ma sie czym przejmowac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Izotom Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 Jest pewniem sposób na to. Jak przetestuje to dam znać czy coś się poprawiło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted May 21, 2015 Share Posted May 21, 2015 uuuuu ale tajemniczo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Izotom Posted May 22, 2015 Share Posted May 22, 2015 No bo sam jeszcze nie wiem co to ma być. Ale chodzi o jakiś element prowadzenia dźwigni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
levy Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 Izotom, masz jakieś informacje w sprawie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrr_ Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 U mnie też tak było, czasami ciężko bieg wchodził, rzadko się pojawiał jakiś mały zgrzyt. Z biegiem kilometrów problem zanikał i teraz nie pamiętam kiedy ostatnio tak miałem (13.5k km obecnie). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Than_Junior Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 A ja mam 40.000km i jak było, tak jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
super_bolek Posted October 7, 2015 Share Posted October 7, 2015 Zima idzie... Czuć w "dwójce" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Izotom Posted October 8, 2015 Share Posted October 8, 2015 Zima idzie: czuć w zadku, w uszach i rękach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtek Jakubowski Posted November 8, 2018 Share Posted November 8, 2018 Witam, czy miał ktoś kiedyś problem z włącznikiem świateł przeciwmgielnych w BRZ? Bo u mnie (kupiony niedawno, sprowadzony z USA) przełącznik przekręca się tylko do pozycji włączenia świateł przednich. Instrukcja wskazuje, że dalsze przekręcenie włącza tylne ... tylko nie da się dalej przekręcić :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrr_ Posted November 8, 2018 Share Posted November 8, 2018 1 godzinę temu, Wojtek Jakubowski napisał: Witam, czy miał ktoś kiedyś problem z włącznikiem świateł przeciwmgielnych w BRZ? Bo u mnie (kupiony niedawno, sprowadzony z USA) przełącznik przekręca się tylko do pozycji włączenia świateł przednich. Instrukcja wskazuje, że dalsze przekręcenie włącza tylne ... tylko nie da się dalej przekręcić :/ Nie mam jak teraz sprawdzić ale to nie jest tak że przekręcasz w jedną stronę na max aby włączyć przednie a później w drugą aby tylne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekka Posted November 8, 2018 Share Posted November 8, 2018 A wersja USA ma tylne światło przeciwmgielne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtek Jakubowski Posted November 8, 2018 Share Posted November 8, 2018 5 godzin temu, piotrr_ napisał: Nie mam jak teraz sprawdzić ale to nie jest tak że przekręcasz w jedną stronę na max aby włączyć przednie a później w drugą aby tylne? Tak sprawdzałem, też nie działa. Wersje USA chyba załączały przód i tył jednocześnie albo faktycznie mogły nie mieć. Najwyżej dorobię inny przełącznik Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemekka Posted November 9, 2018 Share Posted November 9, 2018 Dlatego pytałem czy ma, bo inne modele Subaru z USA na pewno mnie mają. Wiem z autopsji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtek Jakubowski Posted November 9, 2018 Share Posted November 9, 2018 Dzięki wielkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
damson Posted January 29, 2019 Share Posted January 29, 2019 Nie chce zasmiecac nowym watkiem, wiec napisze tutaj. Sprowadzilem sciona ze stanow, od poczatku byl problem ze sprzeglem, wlasciwie jego brakiem. Pedal wpadal do spodu i nie odbijal, zlokalizowalismy winowajce, okazalo sie ze wysprzeglik ciekl, kupilem nowy ori subaru i wymienilem, zaczela sie zabawa z odpowietrzaniem. Robie to tradycyjnie: wezyk do odpowietrznika i do naczynia z plynem, zbiorniczek zalany do maxa, naciskam powoli pedal sprzegla, przytrzymuje, a druga osoba odkreca odpowietrznik, pedal wpada do konca, zakrecamy odpowietrznik, odbijam pedal noga i po chwili znowu powoli naciskam, czynnosc powtarzam kilka razy, problem w tym ze robilismy tak ponad 10 razy, niestety bez skutku, czy cos robie zle? moze ma ktos jakas wskazówke? moze cos robie zle? prosze o pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexClyde Posted November 28, 2019 Share Posted November 28, 2019 czasami trzeba bardzo długo odpowietrzać zanim będzie git, ale jeśli już pompujecie ponad pol godziny to szukalbym problemu w pompce sprzęgła;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.