Kaneus Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Czy podobny test /"połączenie czarnych wtyczek"/ można też zrobić w Foresterze 2004? Już drugi raz zapaliła się lampka "CHECK ENGINE" i samoistnie gaśnie po kilku kilometrach. Gdzie się znajduje gniazdo diagnostyczne /Forester 2004/ do podłączenia urządzenia testującego? Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Kaneus, w FAQ dużymi literami jest podany odpowiedni link, wystarczyło przeczytać przed zadaniem pytania: http://www.auto-diagnostic-codes.com/Pe ... gines.html ...i też serdecznie witamy na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaneus Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Bardzo dziękuję za adres. Może jestem nierozgarnięty, ale w dziale FAQ znajduję tylko szczegółowe zasady funkcjonowania forum. Przeszukiwałem forum przez kilka godzin zanim napisałem to zapytanie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Kaneus, FAQ to jedyny przyklejony temat w dziale technicznym, jest tam odpowiedź na większość codziennych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaneus Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Przestudiowałem wiele stron / http://www.auto-diagnostic-codes.com/, http://www.troublecodes.net/Subaru/ i nie znalazłem odpowiedzi czy przewody do "self-diagnostic" są także Foresterze 2004. Ja ich nie mogę znaleźć w moim samochodzie. Może ktoś autorytatywnie udzieli mi odpowiedzi, czy mam dalej szukać. Czy też ich nie ma w nowszych modelach??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Kaneus, ja w H6 Alexa też nie znalazłem, ale nie miałem śrubokręta by odkręcić maskownicę nad kolanami kierowcy - bo to właśnie tam są te druty. Jeżeli ich nie znajdziesz to zostaje Ci jedynie zakupić kabelek do odczytywania kodów błędów OBD2 albo podjechać do jakiegoś serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaneus Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 U kablami też mam problem. Większość na polskim rynku / np te w allegro / nie nadaje się. Jeden ze sprzedawców napisał że musi być Elm 327 z multiprotokołem za 400zł, ale też do końca nie był pewien. Na pewno ktoś już stosował w Foresterze 2.0X Proszę o informację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Kaneus, nap[isz do Alexa na PW, bo kupował taki kabel ostatnio, jeżeli u niego działa, to u Ciebie nie powinno być problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Sprawdź na www.vtech.pl oststnio sprzedawali urzadzenie po 180 zł w moim Foresterze działa bez pudła (MY05) jak chcesz sprawdzić zapraszam do Warszawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Depress accelerator pedal to floor, return to half throttle and hold for two seconds, then release. Start the engine. Now the light can blink in two different ways. If everything checks out so far, it will blink to indicate a number 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, or 08. If a problem is already detected, it will blink according to the chart below. Either way, your next step will be to drive the car with the test mode connectors connected. You must drive over 7 mph for at least one minute, and shift up to 4th gear if you have a manual tranny. Now, either you will discover your trouble codes, or you will have none Jeśli ktos potrafi przetłumaczyć ten tekst fachowo, to ja sie kłaniam z prośbą. znam angielski po jjapońsku - jako tako. Mniej wiecej rozumiem, zle nie wszystko. czekam na fachowca. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Wciśnij pedał gazu do oporu, potem zwolnij go do połowy i przytrzymaj przez dwie sekundy, następnie go puść. Uruchom silnik. Kontrolka może mrugać teraz na dwa sposoby. Jeżeli wszystko jest OK, wtedy będzie mrugać wskazując liczbę 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07 lub 08. Jeżeli zostanie wykryty jakiś problem, wtedy będzie mrugać zgodnie z poniższym diagramem. Niezależnie od wyniku, kolejnym krokie będzie jazda ze spiętymi złączami testowymi. Musisz jechać z prędkością ponad 7 mil/h przez przynajmniej jedną minutę i przy ręcznej skrzyni osiągnąć 4 bieg. Albo uda Ci się ustalić kod błędu, albo nie pojawi się żaden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siedemczwartych Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 DZIEKI ale czy dobrze zrozumiełam, że połączenie czarnych pokaże błedy z przeszłości? a żeby zdiagnozowac obecne trzeba odbyć procedurę z zielonymi? U mnie sie nie świeci "check engine" a po polączeniu czarnych wskazuje dwa błędy: 21 coś z czujnikiem temperatury 32 mieszanka. Rozumiem, ze to błędy, które zostały naprawione, ale ECU pamięta, ze takie były? Czy można jakoś zresetować wszystko? Czy powinno sie to robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo77 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 wyskoczyły mi błędy nr 23 i 11 ale nie kumam angielskiego ktos sie zna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 23- przepływomierz 11- czujnik położenia wału jeśli dobrze zrozumiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo77 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Jakies sugestie? myslisz ze pomorze czyszczenie przepływki? autko mi szarpie na zimnym i czek sie zaswieca tylko w momencie dodania gazu strasznie kopci wtedy na czarno z rury i smierdzi taka nieprzepaloną mieszanką.Jak sie zagrzeje wszystko jest ok dodam ze nie zawsze sie tak dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Wyczyść przepływkę. Jak to nie pomorze to kup nową jak najszybciej. Jazda z uszkodzoną przepływką źle wpływa na żywotność twojego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Ludzie! Pomorze jest na północy nad morzem! A coś pomoże tylko wtedy gdy pomaga! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo77 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Ludzie! Pomorze jest na północy nad morzem!A coś pomoże tylko wtedy gdy pomaga! kolego nie kazdy jest takim orłem jak ty............. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenarts Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 nie kazdy jest takim orłem jak ty Orzeł, nie orzeł, o kulturę języka trzeba dbać, są słowniki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Kończąc offtop ortograficzny :razz: :razz: Olo77 - przepływkę możesz sprawdzić w prosty sposób - wypnij z niej kostkę przy uruchomionym silniku. Jeżeli auto nie zgaśnie, to prawdopodobnie MAF jest do wymiany. Czarny ma na zbyciu 1szt. w razie czego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo77 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Kończąc offtop ortograficzny :razz: :razz: Olo77 - przepływkę możesz sprawdzić w prosty sposób - wypnij z niej kostkę przy uruchomionym silniku. Jeżeli auto nie zgaśnie, to prawdopodobnie MAF jest do wymiany. Czarny ma na zbyciu 1szt. w razie czego. dziekuje bede miał na uwadze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymek Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 No to teraz moj problem.... Był sobie mały dzwon.... Dostał rozrzad, dwa zawory... zrobione, jazda... no i czerowny celownik sie zapala.... auto szarpie,przerywa turbo pompuje auto nie jedzie....KOD 22-Czujnik spalania stukowego. "Zrobilismy"słysze uradowany ze na świeta juz bede miał autko...długo sie nie cieszyłem Po przejechaniu 80km znowu czerwien na desce i rozpacz...o dziwo auto jedzie nie szarpie...CHECK raz sie pali raz nie po sprawdzeniu kod 22...mysle znowu to samo... przejedziłem tak z 1000km i wnioski... jak sie swieci jest troszke ospały..ale jedzie...jak sie nei swieci wszystko OK... Dogadałem sie z mechanikiem zeby to zrobic..wczoraj odebrałem auto...nic nie swieci sie wszytsko ok...bardzo ładnie jedzi(ło)... dzis odpalam i załamka:( słysze jak silnik przerywa chodzi jak traktor... OK mysle moze zimny czy cos...patzre pod maske\moze jakis pzrewod spadł/ wyjechałem powoli rozgrzał sie (pzrerywał) ..... sprawdze czy wogle ma moc... kolejna załamka ...szarpie jak głupi i 4800obr/min i koniec dalej sie nie wkreca..... nie wpsomne ze nakrecał sie z 30sek.... powrot pod dom tel do mechanika....przyprowadz zobaczymy....rece juz rozkładam... Mnie zastanawia najbardziej dlaczego CHECK sie nie swieci. Macie moze jakies patenty na to?? bede wdzieczny za kazde info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xitram Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 nowy w ASO cena coś koło 90pln n. części 22630AA041- czujnik temperatury do legacy 94r Czy ten sam czujnik jest do Legacy z '93? I czy jest możliwość zamówienia tej części przez internet? Jak jest taka możliwość to prosiłbym o podanie mi adresów stron! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi