Jump to content

SI WRX 2,5 2005 - SI WRX 2,5 2006


dowolny

Recommended Posts

Pewnie temat był już poruszany, jednak nie udało mi się go znaleźć. Jeżeli się powtarzam to wybaczcie. Na pewno jednak znajdzie się wiele osób zainteresowanych, którym też nie udało się dokopać.

 

Pewnie niektórzy mnie pamiętają, więc wiedzą, że zbieram się do kupna SI WRX. Poszaerza swoją wiedzę, dla tego zadaję kolejne pytanie.

Tym razem chodzi o różnice pomiędzy modelami:

Impreza WRX 2,5 z 2005 roku i Impreza WRX 2,5 z 2006 roku.

 

Wiem, że różni się nieco błotnikami, lampami, grilem.

Ciekaw jestem czy różnice dotyczą też wnętrza? Silnika? Zawieszenia?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

Wporządku. Rocznikowo WRXy 2.5 z 2005 i 2006 roku niczym się nie różnily bo jest to jeden i ten sam model MY06. Sprzedaż MY06 w USA rozpoczęla się bodaj w lecie 2005.

 

Wcześniej byl MY05 który mial pojemność 2 litry. Tu już bylo więcej różnic.

Link to comment
Share on other sites

o rany, to znowu ty! :mrgreen: Przeciez o roznicach pomiedzy US Spec a Euro spec mozna duzo znalezc na forum bo do tego to sie sprowadza. Jedno musisz wiedziec - chcesz miec WRX-a nie chcesz miec WRXa US Spec - i mozna zamknac Przemeq :twisted:

 

US Spec = zlo :-) chyba ze masz na imie Harry i mieszkasz w Pensylwanii i do roboty dojezzdasz in a moderate 60 mph on highway.

Link to comment
Share on other sites

Jesli us spec mialby byc duzo tanszy to wg mnie warty jest zakupu, hamulce mozna zawsze zmienic jesli zajdzie taka potrzeba. Ja osobiscie nie lubie zadnych us specow - najbardziej przeszkadza mi licznik w milach :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

hamulce mozna zawsze zmienic jesli zajdzie taka potrzeba.

Z "amerykanskich" na takie same "europejskie"??? :roll: Ciekawa koncepcja.

Moze nie od razu, ale jak sie zuzyja to mozna wymienic, bo wszystko bedzie pasowalo :wink:

Link to comment
Share on other sites

hamulce mozna zawsze zmienic jesli zajdzie taka potrzeba.

Z "amerykanskich" na takie same "europejskie"??? :roll: Ciekawa koncepcja.

Moze nie od razu, ale jak sie zuzyja to mozna wymienic, bo wszystko bedzie pasowalo :wink:

 

Ja wiem :idea: . Napewno w USA są niewymienne klocki i trzeba cały zestaw zanabyć, zaciski + piasty, felgi i opony. :lol:

Link to comment
Share on other sites

wy sobie jaja robicie teraz czy jak.......

 

Jakie jaja. To jest poważny problem, ktory jest tu wałkowany po raz n-ty. Chcialem jeszcze dodac, ze werse "amerykańskie" palą 10l więcej na 100km - przecież tam jest tańsze paliwo, wiec im nie zależy :mrgreen: .

 

Ile mozna tlumaczyc - nie ma istotnych roznic pomiedzy US Spec 06 i Eu Spec 06.

Link to comment
Share on other sites

Wiedziałem!

Zmasowany atak :)

Nie było tematu o różnicach pomiędzy wersją 2,5 z 2005 i 2,5 z 2006.

Były tylko rozmowy o różnicach STI – WRX, EU – US.

A to nie to samo.

 

Chcę kupić samochód do 70.000 i wychodzi mi, że mogę kupić WRX 2,5 2005 z początku roku w USA. Czym taki model różni się od najnowszej (2006), polskiej wersji?

Nie irytujcie się tylko napiszcie… jeżeli chcecie… a jeżeli nie chcecie to nie piszcie.

Tylko proszę, bez zbędnych komentarzy :)

 

Bardzo dziękuję!

 

 

Słyszałem, o różnicach:

1. Inna nieco maska

2. Inne nieco błotniki

3. Inne nieco reflektory przednie

4. W 2005 brak świateł ksenonowych

 

Coś jeszcze?

Link to comment
Share on other sites

Nie ma czegoś takiego jak WRX 2.5 z 2005.

 

Oczywiście modelowo. Nowe wersje /model 2006/ wyprodukowane w 2005 /wklejka na słupku/ w USA się zdarzają. Co za tym idzie jest możliwe znalezienie modelu 2006 WRX 2,5 wyprodukowanego faktycznie po wrzesniu roku 2005.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...