Gość Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Będę robił mały design auta i potrzebuje obniżyć auto do nowych felg, tylne koła pójdą na flusch, jakie sprężyny do takich amorków KYB ultra sr będą najlepsze i do takiego designu ? Edytowane 5 Stycznia 2015 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Na eibach'ach za dużo nie zejdzie w dół...Bo one są -30 A to chyba najbardziej "polecany" zestaw...firmowy znaczy dobry U Mnie siedziały "chińczyki" Mts'a...I też nie narzekałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Obawiam się,że do tych amorków nie znajdziesz takich sprężyn,żeby osiągnąć zamierzony efekt. Ile planujesz obniżyć auto,będzie łatwiej coś doradzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) ćhcę taki efekt, fakt ze to hawk, ale tak mniej więcej ma wyglądać mój, wszystko już wiem co i jak ale pozostają jedynie springi Edytowane 5 Stycznia 2015 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Jaki masz rozmiar tych felg?Jakie ET?Rozmiar opon jaki planujesz? Coś mi się wydaje,że nie wiesz wszystkiego. Takiego efektu nie osiągniesz tylko samymi sprężynami.No chyba,że robionymi na indywidualne zamówienie,pod konkretne auto i w takim celu.Szczególnie z tymi amorami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Spoko mogę kupić amory ale jakie? Chciałem te bo są bardzo dobre i nie są twarde. Ale dla efektu poświęce wygodę To tak felga 17 ET35 Pisz co wiesz ja zaczynam w przyszłym tygodniu działać. Czy jak do gwintu czyli amorów dorzucę takie coś http://allegro.pl/camber-plates-subaru-impreza-gc-1993-2001-i4929223458.html efekt będzie wyraźniejszy? Edytowane 5 Stycznia 2015 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 A szerokość tej felgi jaka? Najlepszym rozwiązaniem do takiego celu jest zawieszenie gwintowane z regulacją wysokości. Ustawiasz wtedy jak chcesz.Ma być lansik,to jedziemy nisko,ma być normalna jazda to podnosimy,robimy geometrię i wio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 No właśnie czyli nie ma co się pierdzielić i zakładac gwint spoko, teraz jaki polecasz nie musi być za 10 koła Felga to j8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 @@darecki1981 dobrze pomierz czy felga 17" x 8" wpasuje się w nadkola. Dowiedz się też o możliwości pochyłu tylnych kół,po wsadzeniu odpowiednich śrub istnieje taka możliwość,ale czy aż takiego żeby weszło 8"?Tego nie wiem. Najlepiej informować się u kogoś,kto już coś takiego robił w GC8,bo później będziesz zbierał błotniki z jezdni. Gwint do takich celów wyrwiesz za 4-5 tys.Używkę nawet taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Dzięki Cybel za podpowiedż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Jedzilem Type R na felgach 8 ale kapiec byl tylko 215/40 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Darecki chciałem zrobić tak samo, ale... Auto słabo się prowadzi, szybciej opony się zużywają, nie wszędzie wjedziesz... I opuściłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Dlatego daję gwint, już mam na oku gwint ma to do siebie plus camber plates że zawsze jakby co wracam do innych ustawień. Ja naprawdę mało jeżdżę więc myślę że będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatiKTP Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 8x17 z offsetem 35 nie wsadzisz do klasyka bez dużego negatywu (-3 stopnia lub więcej, czyli za dużego do jeżdżenia) i bez ostrego naciągu błotników. Nie mówię tylko o podgięciu rantów. Mówię o wyciąganiu błotników i to bardzo. Zapomnij o plastikowych nadkolach. Badałem temat "ile się zmieści..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Może głupio zapytam. Chcesz upiększyć czy spieprzyć auto? Bo widzę, że podążasz zdecydowanie w tym drugim kierunku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 jak ma tylko wyglądać, to utnij seryjne sprężyny, po co wydawać kasę na zawias na którym i tak nie będziesz jeździł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) jak ma tylko wyglądać, to utnij seryjne sprężyny, po co wydawać kasę na zawias na którym i tak nie będziesz jeździł Szkoda czasu na cięcie, prościej skręcić kilkoma u-bolt'ami ewentualnie kilkanaście trytytek i też będzie git darecki nie kombinuj i kup gwint. Jak zglebisz tak samochód na standardowym amortyztorze to on zwyczajnie nie będzie pracował. Gwint jakiś z camber platem i będziesz miał jeszcze możliwość bawić się pochyleniem koła, żeby jakieś koło zmieścić. Edytowane 8 Stycznia 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio1200 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 (edytowane) Nie wiem jak jest z klasykiem, ale w newage ja bym proponował Ultra SR + eibachy ... I jest miód ... Jak ktoś lubi twardo, auto zupełnie inaczej się zachowuje na zakrętach. Oczywiście są mankamenty - nie wszędzie wiedziesz jak jest wysoki krawężnik lub potrzebny jest najazd, ale z wszelkiego rodzaju spowalniaczami problemu nie ma. Cykną bym fotę ale auto w serwisie... Jest 7 cm w najniższym punkcie - ale wydech jest "handmade" i w sumie szuram rurą od BB jeżeli już... Mam starą fotę... Edytowane 9 Stycznia 2015 przez gucio1200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Ja zdecydowałem się na gwint, nie wiem jakie springi dobrać do ultra sr, Myslę że gwint będzie najlepszą opcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Nie wiem jak jest z klasykiem, ale w newage ja bym proponował Ultra SR + eibachy ... I jest miód ... Jak ktoś lubi twardo, auto zupełnie inaczej się zachowuje na zakrętach. Oczywiście są mankamenty - nie wszędzie wiedziesz jak jest wysoki krawężnik lub potrzebny jest najazd, ale z wszelkiego rodzaju spowalniaczami problemu nie ma. No właśnie, jak to jest z tymi eibachami? Zamówiłem ostatnio komplet zawieszenia: eibach pro kit, kayaba ultra sr na grubej ladze i stabilizatory eibacha P+T. Ludzie piszą, że sprzężyny eibacha mimo deklaracji producenta nie obniżają auta o te ok. 30mm, tylko jest niewiele niej niż w serii. Moiją ideą jest poprawienie prowadzenia auta a nie zrobienie z niego wozu drabiniastego którym nie da się krawężnika pokonać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuS Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Ja mam oponę 215/45/17 i do tego felgi 17X7,5 ET48 plus sprężyny obniżające o jakieś ok.4cm HR. Koła lekko w negatywie, podgięte tylne ranty. I podczas upalania na większych hopkach i dziurach mi przyciera. Opona 225 albo felga 8" już by tarła mocno. Seria stab tył . Na nowy sezon wjeżdża gwint i grubszy stab tylny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio1200 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 (edytowane) Nie wiem jak jest z klasykiem, ale w newage ja bym proponował Ultra SR + eibachy ... I jest miód ... Jak ktoś lubi twardo, auto zupełnie inaczej się zachowuje na zakrętach. Oczywiście są mankamenty - nie wszędzie wiedziesz jak jest wysoki krawężnik lub potrzebny jest najazd, ale z wszelkiego rodzaju spowalniaczami problemu nie ma. No właśnie, jak to jest z tymi eibachami? Zamówiłem ostatnio komplet zawieszenia: eibach pro kit, kayaba ultra sr na grubej ladze i stabilizatory eibacha P+T. Ludzie piszą, że sprzężyny eibacha mimo deklaracji producenta nie obniżają auta o te ok. 30mm, tylko jest niewiele niej niż w serii. Moiją ideą jest poprawienie prowadzenia auta a nie zrobienie z niego wozu drabiniastego którym nie da się krawężnika pokonać. Jest ciut niżej, ale nie ma przesady. Może to nie być 3 cm, ale coś około 2 na pewno . Zawias robi robotę, a zębów nie wybija, no może trochę - ale ja lubię jak jest twardo. Czuć wszystko pod kołami, z tym że ja mam staby 23mm + poliuretan o twardości 90ShA. Więc też trochę inaczej. Taka mała uliczna torówka Z normalnym krawężnikiem jakiegoś ogromnego problemu nie ma , gorzej jak masz słup betonowy o wysokości 25cm... Edytowane 10 Stycznia 2015 przez gucio1200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Stabilizatory na twardość nie wpływają, jedynie na przechyły w zakręcie. Ja będę miał przód 23mm a tył 24mm więc o dużych przechyłach można zapomnieć i prowadzenie powinno się wyraźnie poprawić . Auto nie do jazdy na codzień, więc się za bardzo nie martwię krawężnikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio1200 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Stabilizatory na twardość nie wpływają, jedynie na przechyły w zakręcie. Ja będę miał przód 23mm a tył 24mm więc o dużych przechyłach można zapomnieć i prowadzenie powinno się wyraźnie poprawić . Auto nie do jazdy na codzień, więc się za bardzo nie martwię krawężnikami. Nigdzie nie napisałem że stabilizatory na twardość wpływają, na prowadzenie a i owszem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się