Jump to content

MariuS

Użytkownik
  • Content Count

    270
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About MariuS

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 12/29/1987

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Plewiska
  • Auto
    Impreza GT+++ MY00/Mazda6

Recent Profile Visitors

591 profile views
  1. MariuS

    wloty powietrza na IC

    U mnie mam taki. Od 2012r i jest ok.
  2. Ja myślę, że się pojawię. Co do lakiernika to odradzam: Norbert Bicki, Ul. Leśna 2A 62-030 Luboń k/Poznania. Robił mi prawy tylni błotnik w GT99.W trakcie wykonywania pracy przy moim aucie, pomiędzy poszczególnymi operacjami wypychał auto na zewnętrzny parking (w połowie stycznia). Po odbiorze auta po przejechaniu 30km pojawił się rudy nalot na całym rancie nadkola. Poprawiał to raz, ale niestety mam wrażenie że problem wróci. Upierał się, że musi cieniować drzwi obok mimo, że nie chciałem bo auto użytkowane torowo i nie było mi to potrzebne. Zrobił cieniowanie a przy odbiorze auta pierwsze co się rzuciło to ta różnica w kolorach :O Strasznie położone zabezpieczenie antykorozyjne na naprawianym elemencie. Na razie mu odpuściłem, ale jeśli do jesieni coś wyjdzie to jadę na całkowitą poprawę.
  3. Udało mi się ogarnąć temat. Nie było łatwo, bo zwrotnica z GH nie pasuje P&P do przegubu z GC8. Rozwiązanie z przegubem od GH diesel nie podobało mi się (przegub z GH diesel w porównaniu z tym z GC Turbo jest sporo mniejszy, lżejszy. Kulki w nim wyglądają jak z zabawek w porównaniu z tym z GC..) Jako, że przeguby z GC8 wymagały małej interwencji tokarza a moje były w aucie od nowości to zakupiłem przeguby marki Metelli i je oddałem do przeróbki. Auto złożone, jestem po pierwszych próbach na lotnisku i problem wpadającego pedała ustąpił. Ostateczną weryfikację przeprowadzi jednak tor Poznań, bo to na nim problem był najbardziej widoczny i holernie przeszkadzał w jeździe. Na chwilę obecną jestem bez ABS, jeśli na mokrej nawierzchni ciężko mi się będzie przestawić na jego brak (a mam z przodu klocek DS3000 Stoptech`a z tarczą 330mm, tył DS3000 na 290mm) to pomyślę o reaktywacji ABS. Także, jeśli ktoś będzie miał podobny problem z hamulcem polecam SWAP zwrotnic z GH diesel. Zwłaszcza, że są naprawdę tanie na rynku wtórnym.
  4. Hej. Jeśli komplet to skrzynia z dyfrem  2600zł.

  5. Hej. Póki co skrzynia aktualna.

  6. Odsprzedam wjazd na Track Day tor Poznań w najbliższą sobotę - 6 października. Oddam za 350zł.
  7. Ogłoszenie - odsprzedam wjazd na Track Day tor Poznań w najbliższą sobotę - 6 października. Oddam za 350zł
  8. Ja mam swojego turboworks`a ponad 2 lata i zero zastrzeżeń. W porównaniu z tym co Turboworks oferował tak ze 6 lat temu a teraz to jest przepaść na wielki plus. Spawy ładne, pasowanie ok.
  9. MariuS

    Kosz

    Proszę do kosza
  10. https://www.ebay.com/itm/JDM-Subaru-Impreza-WRX-STI-AP-Racing-SURETRAC-R160-4-44-Ratio-LSD-with-axles-/122509730421 Mam taki dyfer. Potrzeba mi półosi niesymetrycznych jednak.
  11. Pytanie: czy dyfer R160 4,44 na Suretrack wymaga asymetrycznych półosi? Nie wiem z czego został wyjęty.. Sprzedawca twierdzi że Z Imprezy P1. Bo mam symetryczne z GT99 i sie zastanawiam czy muszę szukać niesymetrycznych..
  12. U mnie podczas remontu ej207 włożyli korbowodowe Mahle WRC specification. Czy warto było wydać te 800zł to już nie wiem, ale ponoć jedne z najlepszych. Ja się nie znam ale 1.5 roku od remontu i spokój
  13. Aha. No to kiszka pod tym względem... Dzięki za info
  14. Taką opcję właśnie rozważam. Zakupiłem testowo całą zwrotnicę z Imprezy diesel 2008r (rozstaw 5x100 jak w GT). ABS w aucie mam, na mokrym fajnie jednak pomaga. Jeszcze nie wymiarowałem wszystkiego, ale zastanawia mnie gdyby: przełożyć kompletną zwrotnicę z czujnikiem ABS i przegubem zewnętrznym z SBD (na szybko sprawdzałem dane katalogowe i wyszło że w SBD jest też 27/30 zębów, to może by podmienić przeguby (moje obecne zaczynają strzelać) z SBD i wtedy zachować ABS (tam jest triggerABS?) Nie dotarłem do info jaki rozstaw mają otwory montażowe jarzma zacisku w zwrotnicy z Imprezy diesel 2008.
  15. Borykam się z następującym problemem: Auto to Impreza GT 99r z napędami STI 99r. Zwrotnice przednie seryjne GT. Hamulec przedni 4 tłoczek Stoptech ST40 (330mm) tył 2 tłoczek WRX, przewody w stalowym oplocie, płyn Motul RBF660. Auto przy wypadach na tor - zwłaszcza typu "Poznań " nie pozwala hamować "w punkt". Hamulec po zakrętach wpada przy pierwszym wciśnięciu pedała głęboko, dopiero drugie hamowanie jest efektywne. Przy nawet agresywnej jeździe po drogach publicznych nie byłem praktycznie w stanie tego wywołać - wtedy jest OK. Co już zrobiłem: - wymiana łożysk kół przednich (NSK NTN) - nowy płyn, sprawdzenie szczelności, odpowietrzenie kilkukrotne Jakieś pomysły?
×
×
  • Create New...