Skocz do zawartości

MariuS

Użytkownik
  • Postów

    270
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O MariuS

  • Urodziny 29.12.1987

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Plewiska
  • Auto
    Impreza GT+++ MY00/Mazda6

Ostatnie wizyty

1785 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MariuS

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

16

Reputacja

  1. MariuS

    wloty powietrza na IC

    U mnie mam taki. Od 2012r i jest ok.
  2. Ja myślę, że się pojawię. Co do lakiernika to odradzam: Norbert Bicki, Ul. Leśna 2A 62-030 Luboń k/Poznania. Robił mi prawy tylni błotnik w GT99.W trakcie wykonywania pracy przy moim aucie, pomiędzy poszczególnymi operacjami wypychał auto na zewnętrzny parking (w połowie stycznia). Po odbiorze auta po przejechaniu 30km pojawił się rudy nalot na całym rancie nadkola. Poprawiał to raz, ale niestety mam wrażenie że problem wróci. Upierał się, że musi cieniować drzwi obok mimo, że nie chciałem bo auto użytkowane torowo i nie było mi to potrzebne. Zrobił cieniowanie a przy odbiorze auta pierwsze co się rzuciło to ta różnica w kolorach :O Strasznie położone zabezpieczenie antykorozyjne na naprawianym elemencie. Na razie mu odpuściłem, ale jeśli do jesieni coś wyjdzie to jadę na całkowitą poprawę.
  3. Udało mi się ogarnąć temat. Nie było łatwo, bo zwrotnica z GH nie pasuje P&P do przegubu z GC8. Rozwiązanie z przegubem od GH diesel nie podobało mi się (przegub z GH diesel w porównaniu z tym z GC Turbo jest sporo mniejszy, lżejszy. Kulki w nim wyglądają jak z zabawek w porównaniu z tym z GC..) Jako, że przeguby z GC8 wymagały małej interwencji tokarza a moje były w aucie od nowości to zakupiłem przeguby marki Metelli i je oddałem do przeróbki. Auto złożone, jestem po pierwszych próbach na lotnisku i problem wpadającego pedała ustąpił. Ostateczną weryfikację przeprowadzi jednak tor Poznań, bo to na nim problem był najbardziej widoczny i holernie przeszkadzał w jeździe. Na chwilę obecną jestem bez ABS, jeśli na mokrej nawierzchni ciężko mi się będzie przestawić na jego brak (a mam z przodu klocek DS3000 Stoptech`a z tarczą 330mm, tył DS3000 na 290mm) to pomyślę o reaktywacji ABS. Także, jeśli ktoś będzie miał podobny problem z hamulcem polecam SWAP zwrotnic z GH diesel. Zwłaszcza, że są naprawdę tanie na rynku wtórnym.
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. Hej. Jeśli komplet to skrzynia z dyfrem  2600zł.

  6. Hej. Póki co skrzynia aktualna.

  7. Odsprzedam wjazd na Track Day tor Poznań w najbliższą sobotę - 6 października. Oddam za 350zł.
  8. Ogłoszenie - odsprzedam wjazd na Track Day tor Poznań w najbliższą sobotę - 6 października. Oddam za 350zł
  9. Ja mam swojego turboworks`a ponad 2 lata i zero zastrzeżeń. W porównaniu z tym co Turboworks oferował tak ze 6 lat temu a teraz to jest przepaść na wielki plus. Spawy ładne, pasowanie ok.
  10. MariuS

    Kosz

    Proszę do kosza
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  13. https://www.ebay.com/itm/JDM-Subaru-Impreza-WRX-STI-AP-Racing-SURETRAC-R160-4-44-Ratio-LSD-with-axles-/122509730421 Mam taki dyfer. Potrzeba mi półosi niesymetrycznych jednak.
  14. Pytanie: czy dyfer R160 4,44 na Suretrack wymaga asymetrycznych półosi? Nie wiem z czego został wyjęty.. Sprzedawca twierdzi że Z Imprezy P1. Bo mam symetryczne z GT99 i sie zastanawiam czy muszę szukać niesymetrycznych..
  15. U mnie podczas remontu ej207 włożyli korbowodowe Mahle WRC specification. Czy warto było wydać te 800zł to już nie wiem, ale ponoć jedne z najlepszych. Ja się nie znam ale 1.5 roku od remontu i spokój
×
×
  • Dodaj nową pozycję...