Jump to content

jakie sprężyny obniżajace


Guest
 Share

Recommended Posts

Będę robił mały design auta :) i potrzebuje obniżyć auto do nowych felg, tylne koła pójdą na flusch, jakie sprężyny do takich amorków KYB ultra sr będą najlepsze i do takiego designu ? 

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Na eibach'ach za dużo nie zejdzie w dół...Bo one są -30

A to chyba najbardziej "polecany" zestaw...firmowy znaczy dobry :)

U Mnie siedziały "chińczyki" Mts'a...I też nie narzekałem

Link to comment
Share on other sites

ćhcę taki efekt, fakt ze to hawk, ale tak mniej więcej ma wyglądać mój, wszystko już wiem co i jak ale pozostają jedynie springi

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jaki masz rozmiar tych felg?Jakie ET?Rozmiar opon jaki planujesz?

Coś mi się wydaje,że nie wiesz wszystkiego. ;)  :P

Takiego efektu nie osiągniesz tylko samymi sprężynami.No chyba,że robionymi na indywidualne zamówienie,pod konkretne auto i w takim celu.Szczególnie z tymi amorami.

Link to comment
Share on other sites

Spoko mogę kupić amory ale jakie? Chciałem te bo są bardzo dobre i nie są twarde. Ale dla efektu poświęce wygodę :)

To tak felga 17 ET35 

Pisz co wiesz :) ja zaczynam w przyszłym tygodniu działać.


Czy jak do gwintu czyli amorów dorzucę takie coś 

http://allegro.pl/camber-plates-subaru-impreza-gc-1993-2001-i4929223458.html

efekt będzie wyraźniejszy?

post-12972-0-48097300-1420491219_thumb.jpg

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

A szerokość tej felgi jaka?

Najlepszym rozwiązaniem do takiego celu jest zawieszenie gwintowane z regulacją wysokości.

Ustawiasz wtedy jak chcesz.Ma być lansik,to jedziemy nisko,ma być normalna jazda to podnosimy,robimy geometrię i wio. ;)

Link to comment
Share on other sites

@@darecki1981 dobrze pomierz czy felga 17" x 8" wpasuje się w nadkola.

Dowiedz się też o możliwości pochyłu tylnych kół,po wsadzeniu odpowiednich śrub istnieje taka możliwość,ale czy aż takiego żeby weszło 8"?Tego nie wiem.

Najlepiej informować się u kogoś,kto już coś takiego robił w GC8,bo później będziesz zbierał błotniki z jezdni. ;)

Gwint do takich celów wyrwiesz za 4-5 tys.Używkę nawet taniej

Link to comment
Share on other sites

Dlatego daję gwint, już mam na oku :) gwint ma to do siebie plus camber plates że zawsze jakby co wracam do innych ustawień. Ja naprawdę mało jeżdżę więc myślę że będzie ok. 

Link to comment
Share on other sites

8x17 z offsetem 35 nie wsadzisz do klasyka bez dużego negatywu (-3 stopnia lub więcej, czyli za dużego do jeżdżenia) i bez ostrego naciągu błotników. Nie mówię tylko o podgięciu rantów. Mówię o wyciąganiu błotników i to bardzo. Zapomnij o plastikowych nadkolach.

Badałem temat "ile się zmieści..."

Link to comment
Share on other sites

jak ma tylko wyglądać, to utnij seryjne sprężyny, po co wydawać kasę na zawias na którym i tak nie będziesz jeździł :D

Szkoda czasu na cięcie, prościej skręcić kilkoma u-bolt'ami ewentualnie kilkanaście trytytek i też będzie git ;)

 

darecki nie kombinuj i kup gwint. Jak zglebisz tak samochód na standardowym amortyztorze to on zwyczajnie nie będzie pracował.

Gwint jakiś z camber platem i będziesz miał jeszcze możliwość bawić się pochyleniem koła, żeby jakieś koło zmieścić.

Edited by matros1
Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak jest z klasykiem, ale w newage ja bym proponował Ultra SR + eibachy ... I jest miód ... Jak ktoś lubi twardo, auto zupełnie inaczej się zachowuje na zakrętach. Oczywiście są mankamenty - nie wszędzie wiedziesz jak jest wysoki krawężnik lub potrzebny jest najazd, ale z wszelkiego rodzaju spowalniaczami problemu nie ma. Cykną bym fotę ale auto w serwisie... Jest 7 cm w najniższym punkcie - ale wydech jest "handmade" i w sumie szuram rurą od BB jeżeli już...

Mam starą fotę...

 

14kfmus.jpg

Edited by gucio1200
Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jak jest z klasykiem, ale w newage ja bym proponował Ultra SR + eibachy ... I jest miód ... Jak ktoś lubi twardo, auto zupełnie inaczej się zachowuje na zakrętach. Oczywiście są mankamenty - nie wszędzie wiedziesz jak jest wysoki krawężnik lub potrzebny jest najazd, ale z wszelkiego rodzaju spowalniaczami problemu nie ma.

No właśnie, jak to jest z tymi eibachami? Zamówiłem ostatnio komplet zawieszenia: eibach pro kit, kayaba ultra sr na grubej ladze i stabilizatory eibacha P+T. Ludzie piszą, że sprzężyny eibacha mimo deklaracji producenta nie obniżają auta o te ok. 30mm, tylko jest niewiele niej niż w serii. Moiją ideą jest poprawienie prowadzenia auta a nie zrobienie z niego wozu drabiniastego którym nie da się krawężnika pokonać.

Link to comment
Share on other sites

Ja mam oponę 215/45/17 i do tego felgi 17X7,5 ET48 plus sprężyny obniżające o jakieś ok.4cm HR. Koła lekko w negatywie, podgięte tylne ranty. I podczas upalania na większych hopkach i dziurach mi przyciera. Opona 225 albo felga 8" już by tarła mocno. Seria stab tył . Na nowy sezon wjeżdża gwint i grubszy stab tylny :D

Link to comment
Share on other sites

 

Nie wiem jak jest z klasykiem, ale w newage ja bym proponował Ultra SR + eibachy ... I jest miód ... Jak ktoś lubi twardo, auto zupełnie inaczej się zachowuje na zakrętach. Oczywiście są mankamenty - nie wszędzie wiedziesz jak jest wysoki krawężnik lub potrzebny jest najazd, ale z wszelkiego rodzaju spowalniaczami problemu nie ma.

No właśnie, jak to jest z tymi eibachami? Zamówiłem ostatnio komplet zawieszenia: eibach pro kit, kayaba ultra sr na grubej ladze i stabilizatory eibacha P+T. Ludzie piszą, że sprzężyny eibacha mimo deklaracji producenta nie obniżają auta o te ok. 30mm, tylko jest niewiele niej niż w serii. Moiją ideą jest poprawienie prowadzenia auta a nie zrobienie z niego wozu drabiniastego którym nie da się krawężnika pokonać.

 

Jest ciut niżej, ale nie ma przesady. Może to nie być 3 cm, ale coś około 2 na pewno . Zawias  robi robotę, a zębów nie wybija, no może trochę - ale ja lubię jak jest twardo. Czuć wszystko pod kołami, z tym że ja mam staby 23mm + poliuretan o twardości 90ShA. Więc też trochę inaczej. Taka mała uliczna torówka :D Z normalnym krawężnikiem jakiegoś ogromnego problemu nie ma , gorzej jak masz słup betonowy o wysokości 25cm... :P

Edited by gucio1200
Link to comment
Share on other sites

Stabilizatory na twardość nie wpływają, jedynie na przechyły w zakręcie. Ja będę miał przód 23mm a tył 24mm więc o dużych przechyłach można zapomnieć i prowadzenie powinno się wyraźnie poprawić :).

Auto nie do jazdy na codzień, więc się za bardzo nie martwię krawężnikami.

Link to comment
Share on other sites

Stabilizatory na twardość nie wpływają, jedynie na przechyły w zakręcie. Ja będę miał przód 23mm a tył 24mm więc o dużych przechyłach można zapomnieć i prowadzenie powinno się wyraźnie poprawić :).

Auto nie do jazdy na codzień, więc się za bardzo nie martwię krawężnikami.

Nigdzie nie napisałem że stabilizatory na twardość wpływają, na prowadzenie a i owszem...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...