palmall Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Witajcie Ostatnio przejechałem się jakimś tam golfem i uderzyła mnie swoboda z jakim wciskam sprzęgło, wchodzi jak w masło. Później przesiadłem się do swojego i różnica jest spora, muszę użyć znacznie większej siły żeby wysprzęglić. Pytanie czy ten typ tak ma? No i co jeszcze zauważyłem, właściwie to kobieta zwróciła mi uwagę że czasami pedał zatrzymuje się w podłodze. Ona bardzo mocno i do samego końca dociska sprzęgło i raz na jakiś czas faktycznie zostaje w podłodze i odbija po sekundzie sam - taki strzał ze sprzęgła. Co mogę samemu zrobić przy tym/zdiagnozować, ewentualnie co jest przyczyną? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Witajcie Ostatnio przejechałem się jakimś tam golfem i uderzyła mnie swoboda z jakim wciskam sprzęgło, wchodzi jak w masło. Później przesiadłem się do swojego i różnica jest spora, muszę użyć znacznie większej siły żeby wysprzęglić. Pytanie czy ten typ tak ma? No i co jeszcze zauważyłem, właściwie to kobieta zwróciła mi uwagę że czasami pedał zatrzymuje się w podłodze. Ona bardzo mocno i do samego końca dociska sprzęgło i raz na jakiś czas faktycznie zostaje w podłodze i odbija po sekundzie sam - taki strzał ze sprzęgła. Co mogę samemu zrobić przy tym/zdiagnozować, ewentualnie co jest przyczyną? Pozdrawiam Jak najszybciej wymień docisk sprzęgła, bo kiedyś pedał zostanie w podłodze i nie wróci na swoje miejsce... Niestety przy takiej wymianie, dla świętego spokoju wymienia się także łożysko (niski koszt zakupu) i tarczę (jeżeli konieczne). Jeżeli dwumasa jeszcze nie hałasuje to wymiana tych trzech elementów powinna zapewnić milsze doznania przy używaniu sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 (edytowane) Zanim wydasz parę złotych to spróbuj odpowietrzyć układ, a jeśli nie pomoże to skup się na wysprzęgliku. Edytowane 26 Listopada 2014 przez valdiiaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Witajcie Ostatnio przejechałem się jakimś tam golfem i uderzyła mnie swoboda z jakim wciskam sprzęgło, wchodzi jak w masło. Później przesiadłem się do swojego i różnica jest spora, muszę użyć znacznie większej siły żeby wysprzęglić. Pytanie czy ten typ tak ma? No i co jeszcze zauważyłem, właściwie to kobieta zwróciła mi uwagę że czasami pedał zatrzymuje się w podłodze. Ona bardzo mocno i do samego końca dociska sprzęgło i raz na jakiś czas faktycznie zostaje w podłodze i odbija po sekundzie sam - taki strzał ze sprzęgła. Co mogę samemu zrobić przy tym/zdiagnozować, ewentualnie co jest przyczyną? Pozdrawiam U mnie w dieslu to samo (MY08), tylko nie zostaje w pododze - po prostu dość ciężko chodzi. Na razie nie ruszam, bo podobno w tych samochodach stasznie szybko się sprzęgła kończą to stwierdziłem, że już doczeam okazji jak będę je musiał wymienić. Tylko kurczę 11111 km (tak się ładnie wyświetliło ostatnio), a on jak na oryginale jeździł, tak jeździ. Może coś źle robię... Na razie lewa łydka nie umuskularnia mi się bardziej niż prawa, więc tak strasznie ciężko jeszcze nie jest. Żona też daje radę i w zasadzie dopóki nie przejadę się innym samochodem, to nie zwracam uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Sprzęgło było wymieniane może ze 40 tyś temu, mam najechane teraz 230 tyś prawie. Przy okazji była zrobiona także konwersja z dwumasy na jednomase. No nic, wypada mi podjechać gdzieś i to skontrolować żebym faktycznie nie utknął gdzieś ze sprzęgłem w podłodze. Chociaż jak by mi kobieta uwagi nie zwróciła to sam bym na to nie wpadł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Może to zbyt naiwne, ale nie zahacza się o dywanik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Hehe... Fajnie jak by tak było, ale nie, nie zahacza o dywanik:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PR7EMEK Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Szkoda... ale tak przy okazji porównując twardość sprzęgła Subaru z: Fiatem, Fordem,VW, Oplem i pewnie każdym innym autem, Subaru jest mega twarde Pewnie dlatego miejscy użytkownicy subaryn tak chwalą sobie AT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Szkoda... ale tak przy okazji porównując twardość sprzęgła Subaru z: Fiatem, Fordem,VW, Oplem i pewnie każdym innym autem, Subaru jest mega twarde Pewnie dlatego miejscy użytkownicy subaryn tak chwalą sobie AT Co do twardości sprzęgła w Subaru. Kilka dni temu miałem okazję przejechać się nowym nabytkiem mojego przyjaciela Forester 2007 manual z fabryczna jednomasą, cos koło 250tyś przebiegu, a potem obaj pojeździliśmy moim Legacy 2005 około 105 tyś przebiegu (jeszcze przed konwersją). Załamałem się. Nie zdawałem sobie sprawy, że jeżdżę samochodem z tak problematycznym sprzęgłem. Czas konwersji zdecydowanie się przybliżył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 pompa, wysprzęglik................ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 pompa, wysprzęglik................Dzięki, sprawdzam w pierwszej kolejności to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Jak ci się blokuje/przeskakuje pedał sprzęgła to sprawdź element zaznaczony na zdjęciu. Jak będzie jajo zamiast kółka to pedał będzie przeskakiwać/blokować. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 TTTM po wymianie było super przez 20 kkm a później wróciło do normy nie ma się czym przejmować. Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się