spalili Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Brją jesteś moim bogiem! żeby tak rozwalić najlepszą ligę w europie to trzeba być Sebastianem Loebem! nasi mistrzowie chcieli żeby odwołano os7 (wszak jak sie okazało mieli o co, bo dostali ponad 40s). odwołajmy od razu wszystkie oesy, a co! inaczej zanosi sie na wstyd i siarę. Juz teraz jest wstyd na całej lini. To trzeba mieć podejście do rywala? Witek,piszę o braku podejscia do rywala :arrow: a więc o dostawaniu lania, niemożliwości doścignięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Jest dobry. Ale wez pod uwage, ze ma tez naprawde szybkie auto... :| Był taki dowcip wizycie Polaków na Marsie. Jak wszyscy Marsjanie dostali... ;> r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 nie wiem, nie jestem w stanie wytlumaczyc. Ale bylem na rajdzie Subaru i widzialem, ze 207ka po prostu idzie jak burza. Moze Bouffi po prostu wie jak wykorzystac ten samochod? jedna roznice pomiedzy jego stylem jazdy, a tym Solka podczas Elmotu zauwazylem: Bouffier kreci straszliwie wysoko i jedzie ciasniutko jak gokartem, a Solek jechal tak jakby ostroznie, nie krecac zbytnio i zdecydowanie za szeroko. Lubiakowi nie ma kiedy sie przygladnac :? Lokalny rajdowy Gawędziarz, jeszcze przed sezonem, stwierdził jasno, że w tym kraju nie ma kierowcy, który jeździłby na tyle agresywnie, by wykorzystać S2000. Chyba miał rację ;> r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Than_Junior, póki co nie ma mnie wogóle w Krk więc raczej nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Problem w tym ze kariere Gabrysia mozna obserwowac juz od dobrych paru lat i nigdy nie byl jakis wybitny. A kiedy juz robi wynik to sie okazuje ze autko jest dlubniete Buahaha....mówisz o Rajdzie Wawelskim 2005 ? TJ, zapominasz np. o sezonie 2003 gdzie Gabryś właściwie był jednym z głównych faworytów do zwycięstwa, niestety przez awarie (niedoinwestowany sprzęt) i dzwony (któż ich nie ma - Kuzaj to chyba w tym przoduje :wink: ) sezon nie potoczył się tak jak należy. Weź też pod uwagę, że Gabryś wielokrotnie pokazywał, że potrafi wsiąść w rajdówkę pod długiej przerwie i mimo tego ciągle utrzymywać się w czubie stawki. Przypominam rajd Ardennes Bleus w Belgii gdzie Kuzaj jadac stosunkowo spokojnie loil WRCe jak chcial :roll: Taaa...bo większość kierowców z czołówki pierwszy raz po śniegu jechała :wink: Oczywiście nie umniejszając Leszkowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 niech nasi się nie martwią, w 2008 znowu będą mieli szanse na mistrzostwo Polski, Bouffier więcej nie będzie przyjezdzał na takie kjsy i jeszcze 2 kawały nt. : Przychodzi Bouffier i nasza czołówka po rajdzie do restauracji, kelner się pyta Bouffiera: co dla pana? Bouffier mówi: schabowy. kelner: a przystawki? Bouffier: chyba to samo jest jeszcze jeden fajny ale nie wiem czy mody się zgodzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Oczywiście nie umniejszając Leszkowi. O Lesiu nasz lokalny Gawędziarz wyrzekł takie słowa: Kuzaj to kierowca szybki, ale przypadkowy. Trzy razy jedzie ten sam zakręt, trzy razy innym torem. )) r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Smutna historia, że Bryan ma taki dobry samochód - powiedział Michał Sołowow. - Nie wiem, bo nigdy nie jeździłem Punto na szutrze, ale wydaje się, że z powodu dużo większego skoku zawieszenia, czym jest droga gorsza, tym on jedzie lepiej. Na w miarę równych fragmentach widać, że N-kami byliśmy w stanie nawiązywać jakąś walkę, natomiast czym droga jest gorsza i my mamy większy problem z wybijaniem, z podbijaniem auta, tym on jedzie szybciej. A więc coś w tym jest! by: autoklub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Smutna historia, że Bryan ma taki dobry samochód - powiedział Michał Sołowow. - Nie wiem, bo nigdy nie jeździłem Punto na szutrze, ale wydaje się, że z powodu dużo większego skoku zawieszenia, czym jest droga gorsza, tym on jedzie lepiej. Na w miarę równych fragmentach widać, że N-kami byliśmy w stanie nawiązywać jakąś walkę, natomiast czym droga jest gorsza i my mamy większy problem z wybijaniem, z podbijaniem auta, tym on jedzie szybciej. A więc coś w tym jest! Z całym należytym szacunkiem, bo Sołowow jest gość, ale czy ktoś zabronił mu wsiąść do Fiata i zobaczyć, jak to jest? r. PS. [edit] Niestety Szybko Skaczącej Żabie brakło jeszcze paru kilometrów OS-owych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Gabryś, Bębenek, Bouffier - trójka na podium. :smile: Francuz tylko 10.8sek straty do zwycięzcy, gdyby nie jedna kara za PKC... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Gabryś, Bębenek, Bouffier - trójka na podium. :smile: Ładne podium Gabryś potwierdza klasę (TJ- ;-), Bębenek po zakończeniu współpracy z Lotosem, wywozi sporo punktów z Rajdu...Lotos Aż boję się myśleć co się będzie działo na Rzeszowskim :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Lotos teraz będzie pluć sobię w twarz, i dobrze. Francuz tylko 10.8sek straty do zwycięzcy, gdyby nie jedna kara za PKC... gdyby nie półoś i kara na pkc to były teoretycznie 2,5min przed naszymi. teoretycznie bo prowadząc po pierwszym etapie na bank zwolniłby dzisiaj i pozwolił im wygrać kilka oesów. AMATORSZCZYZNA! jednak poczekajmy jeszcze na BK2... oby się znowu nikt nie oprotestował :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Też mam nadzieję, że obejdzie się bez protestów. :cool: Czyżby nikt z czołówki nie złapał kapcia? :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Czyżby nikt z czołówki nie złapał kapcia? uffff. nagroda 41k jeszcze czeka... ostatni oes został jeszce przerwany. tak sobie patrzę jaki następny mamy rajd i sobię myślę: ale się Bedzie Grzybu z Bouffierem nawalał na Rzeszowie :shock: choć może się wydawać że nasi już są pozamiatani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Wyniki z poszczególnych oesów to miazga. Chyba powinny trafić do wątku o kopaniu leżącego . Smutna to prawda, ale niestety nasi na nieznanych (a nawet znanych) sobie trasach nie pogonią europejskiej czołówki (vide Svedlund, Bouffier, J-J, Meeke). Oby do czasu. Dobrze, że przynajmniej u nas poziom się wyrównuje i rajdy zaczynają być naprawdę ciekawe, a rozstrzygnięcia zapadają na ostatnich kilometrach. Myślę, że po tym sezonie Francuz do końca rozwieje wątpliwości, co do konkurencyjności klasy S2000 w stosunku do N4 i ci, którzy śmieli powątpiewać w możliwości tych "szlifierek" w przyszłym roku poważnie zastanowią się nad zmianą sprzętu. W sprawnych rękach S2000 miażdży topowe Nki nawet na szutrach. Do niedawna niemożliwe? A jednak! pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Ciekawy rajd, jak całe Mistrzostwa w tym roku (no może oprócz Rajdu Subaru, który był ciekawy inaczej). Gratulacje dla Gabrysia - może skończą się głupkowate gadki o tym, że jedzie szybko tylko dlatego, że ma dłubane auto. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Jeszcze jedna ciekawostka. Zachciało mi się bawić w analizy i porównałem czasy na kolejnych przejazdach tych samych odcinków dla pierwszych pięciu miejsc w generalce. I wyszło mi, że nasze orły w większości przypadków poprawiały się o 5-10 sekund w stosunku do poprzedniego przejazdu, podczas gdy Szybko Skacząca Żaba poprawiała swe czasy o 13 do 20 sekund (za wyjątkiem OS1/4, nie liczę też OS3/6, bo na OS3 dużo stracił z powodu awarii). Szkoda, że Bouffier urkęcił półoś, bo na OS3/6/7 mielibyśmy najciekawsze porónanie: między OS3 i OS6 nasi poprawiali się co najwyżej o kilka sekund, a między OS6 a OS7 tylko Frycz poprawił się o niecałe 15 sekund (Żaba o 13), a reszta na zero lub na minusie. Wnioski pozostawiam szanownym czytaczom, mnie się nasuwa jeden. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Gratulacje dla Gabrysia - może skończą się głupkowate gadki o tym, że jedzie szybko tylko dlatego, że ma dłubane auto. Już kilka sezonów temu stwierdziłem, że mając dużo kasy zainwestowałbym w Gabrysia. Fajnie, że chłop w końcu pozapinał budżet (jako tako) i jedzie w miarę bezstresowo. Na luźnej nawierzchni bezkonkurencyjny jest Stanik. Jeszcze rok-dwa i będzie lał najlepszych-może nawet na asfalcie. pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Jeszcze rok-dwa... ... i będzie miał 40 na karku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Stanik ma u mnie minusa za zachowanie na mecie ostatniego odcinka rajdu Agapit w tym roku. normalnie taka "gwiazda" z niego wychodzi, że strach się bać. ale szybki jest to fakt. nie sądzę jednak żeby kiedykolwiek był w stanie zagrozić polskiej czołówce na asfaltach. to raczej typowo szutrowy driver... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Stanik ma u mnie minusa za zachowanie na mecie ostatniego odcinka rajdu Agapit w tym roku. Co takiego zdziałał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Co takiego zdziałał ? jak wiesz Agapit był pierwszym rajdem gdzie goście jechali po zawodnikach PPZM i zdarzało się doganianie na odcinkach. na ostatnim OS gdzie jak zapewne pamiętasz walczył o zwycięstwo z Hołkiem wbił się w tuman kurzu za Hondą Civic. "podziękował" tej załodze wjechaniem w tył Hondy stojącej już na mecie stop... stojącej na tyle długo, że pilot zdążył wypiąć się z pasów , wysiąść i stanąć przy stoliku sędziowskim... nie było więc mowy o jakimkolwiek blokowaniu Stanika. po prostu po przejeździe Hondy kurz nie zdążył opaść. dodam jeszcze, że po przywaleniu w tył, wyskoczył z Lancera pilot i z wielkimi pretensjami rzucił się do kierowcy Hondy (prawie doszło do rękoczynów). to zajście widziało sporo osób. IMO Staniszewski zapomniał, że jest "tylko" gościem w tym rajdzie i jedzie w zasadzie tylko dla treningu. może i przegrał na tym odcinku z Hołkiem rajd, ale KH również dogonił marudera w postaci seicento, nawet chwilę za nim jechał ale jakoś później z łapami do kierowcy nie leciał. bardzo nie lubię takiego zachowania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 No to faktycznie buractwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 WRC fan napisał/a:Co takiego zdziałał ? jak wiesz Agapit był pierwszym rajdem gdzie goście jechali po zawodnikach PPZM i zdarzało się doganianie na odcinkach. na ostatnim OS gdzie jak zapewne pamiętasz walczył o zwycięstwo z Hołkiem wbił się w tuman kurzu za Hondą Civic. "podziękował" tej załodze wjechaniem w tył Hondy stojącej już na mecie stop... stojącej na tyle długo, że pilot zdążył wypiąć się z pasów , wysiąść i stanąć przy stoliku sędziowskim... nie było więc mowy o jakimkolwiek blokowaniu Stanika. po prostu po przejeździe Hondy kurz nie zdążył opaść. dodam jeszcze, że po przywaleniu w tył, wyskoczył z Lancera pilot i z wielkimi pretensjami rzucił się do kierowcy Hondy (prawie doszło do rękoczynów). to zajście widziało sporo osób. IMO Staniszewski zapomniał, że jest "tylko" gościem w tym rajdzie i jedzie w zasadzie tylko dla treningu. może i przegrał na tym odcinku z Hołkiem rajd, ale KH również dogonił marudera w postaci seicento, nawet chwilę za nim jechał ale jakoś później z łapami do kierowcy nie leciał. bardzo nie lubię takiego zachowania... Tego nie wiedziałem. Chyba dobrze zrobiliśmy, że nie pojechaliśmy na końcówkę, bo miałbym niesmak po rajdzie przy takim zachowaniu. :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Duma mnie rozpiera - MG zbudowało auto S2000 Jako pierwsze S2000 otrzyma skrzynie X-track a nie Sadev. http://www.autoklub.pl/16424,news.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.