Skocz do zawartości

Rajdowe spekulacje na sezon 2007


Sykstus

Rekomendowane odpowiedzi

Brją jesteś moim bogiem! żeby tak rozwalić najlepszą ligę w europie to trzeba być Sebastianem Loebem! :twisted:

 

nasi mistrzowie chcieli żeby odwołano os7 (wszak jak sie okazało mieli o co, bo dostali ponad 40s). odwołajmy od razu wszystkie oesy, a co! inaczej zanosi sie na wstyd i siarę. Juz teraz jest wstyd na całej lini.

 

 

To trzeba mieć podejście do rywala?

Witek,piszę o braku podejscia do rywala :arrow: a więc o dostawaniu lania, niemożliwości doścignięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
nie wiem, nie jestem w stanie wytlumaczyc. Ale bylem na rajdzie Subaru i widzialem, ze 207ka po prostu idzie jak burza. Moze Bouffi po prostu wie jak wykorzystac ten samochod? jedna roznice pomiedzy jego stylem jazdy, a tym Solka podczas Elmotu zauwazylem: Bouffier kreci straszliwie wysoko i jedzie ciasniutko jak gokartem, a Solek jechal tak jakby ostroznie, nie krecac zbytnio i zdecydowanie za szeroko. Lubiakowi nie ma kiedy sie przygladnac :?

 

Lokalny rajdowy Gawędziarz, jeszcze przed sezonem, stwierdził jasno, że w tym kraju nie ma kierowcy, który jeździłby na tyle agresywnie, by wykorzystać S2000.

 

Chyba miał rację ;>

 

r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym ze kariere Gabrysia mozna obserwowac juz od dobrych paru lat i nigdy nie byl jakis wybitny. A kiedy juz robi wynik to sie okazuje ze autko jest dlubniete

 

Buahaha....mówisz o Rajdzie Wawelskim 2005 ? TJ, zapominasz np. o sezonie 2003 gdzie Gabryś właściwie był jednym z głównych faworytów do zwycięstwa, niestety przez awarie (niedoinwestowany sprzęt) i dzwony (któż ich nie ma - Kuzaj to chyba w tym przoduje :wink: ) sezon nie potoczył się tak jak należy. Weź też pod uwagę, że Gabryś wielokrotnie pokazywał, że potrafi wsiąść w rajdówkę pod długiej przerwie i mimo tego ciągle utrzymywać się w czubie stawki.

 

 

Przypominam rajd Ardennes Bleus w Belgii gdzie Kuzaj jadac stosunkowo spokojnie loil WRCe jak chcial :roll:

 

Taaa...bo większość kierowców z czołówki pierwszy raz po śniegu jechała :wink: Oczywiście nie umniejszając Leszkowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech nasi się nie martwią, w 2008 znowu będą mieli szanse na mistrzostwo Polski, Bouffier więcej nie będzie przyjezdzał na takie kjsy :mrgreen:

 

i jeszcze 2 kawały nt. :

 

Przychodzi Bouffier i nasza czołówka po rajdzie do restauracji,

kelner się pyta Bouffiera: co dla pana?

Bouffier mówi: schabowy.

kelner: a przystawki?

Bouffier: chyba to samo

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

jest jeszcze jeden fajny ale nie wiem czy mody się zgodzą :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smutna historia, że Bryan ma taki dobry samochód - powiedział Michał Sołowow. - Nie wiem, bo nigdy nie jeździłem Punto na szutrze, ale wydaje się, że z powodu dużo większego skoku zawieszenia, czym jest droga gorsza, tym on jedzie lepiej. Na w miarę równych fragmentach widać, że N-kami byliśmy w stanie nawiązywać jakąś walkę, natomiast czym droga jest gorsza i my mamy większy problem z wybijaniem, z podbijaniem auta, tym on jedzie szybciej. A więc coś w tym jest!

 

by: autoklub

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smutna historia, że Bryan ma taki dobry samochód - powiedział Michał Sołowow. - Nie wiem, bo nigdy nie jeździłem Punto na szutrze, ale wydaje się, że z powodu dużo większego skoku zawieszenia, czym jest droga gorsza, tym on jedzie lepiej. Na w miarę równych fragmentach widać, że N-kami byliśmy w stanie nawiązywać jakąś walkę, natomiast czym droga jest gorsza i my mamy większy problem z wybijaniem, z podbijaniem auta, tym on jedzie szybciej. A więc coś w tym jest!

 

Z całym należytym szacunkiem, bo Sołowow jest gość, ale czy ktoś zabronił mu wsiąść do Fiata i zobaczyć, jak to jest?

 

r.

 

PS. [edit] Niestety Szybko Skaczącej Żabie brakło jeszcze paru kilometrów OS-owych...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lotos teraz będzie pluć sobię w twarz, i dobrze.

Francuz tylko 10.8sek straty do zwycięzcy, gdyby nie jedna kara za PKC...

 

gdyby nie półoś i kara na pkc to były teoretycznie 2,5min przed naszymi. teoretycznie bo prowadząc po pierwszym etapie na bank zwolniłby dzisiaj i pozwolił im wygrać kilka oesów. AMATORSZCZYZNA! :twisted:

 

jednak poczekajmy jeszcze na BK2... oby się znowu nikt nie oprotestował :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby nikt z czołówki nie złapał kapcia?

uffff. nagroda 41k jeszcze czeka...

 

ostatni oes został jeszce przerwany.

 

tak sobie patrzę jaki następny mamy rajd i sobię myślę: ale się Bedzie Grzybu z Bouffierem nawalał na Rzeszowie :shock: choć może się wydawać że nasi już są pozamiatani :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyniki z poszczególnych oesów to miazga. Chyba powinny trafić do wątku o kopaniu leżącego :twisted:. Smutna to prawda, ale niestety nasi na nieznanych (a nawet znanych) sobie trasach nie pogonią europejskiej czołówki (vide Svedlund, Bouffier, J-J, Meeke). Oby do czasu. Dobrze, że przynajmniej u nas poziom się wyrównuje i rajdy zaczynają być naprawdę ciekawe, a rozstrzygnięcia zapadają na ostatnich kilometrach.

Myślę, że po tym sezonie Francuz do końca rozwieje wątpliwości, co do konkurencyjności klasy S2000 w stosunku do N4 i ci, którzy śmieli powątpiewać w możliwości tych "szlifierek" w przyszłym roku poważnie zastanowią się nad zmianą sprzętu. W sprawnych rękach S2000 miażdży topowe Nki nawet na szutrach. Do niedawna niemożliwe? A jednak!

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy rajd, jak całe Mistrzostwa w tym roku (no może oprócz Rajdu Subaru, który był ciekawy inaczej).

Gratulacje dla Gabrysia - może skończą się głupkowate gadki o tym, że jedzie szybko tylko dlatego, że ma dłubane auto. :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna ciekawostka. Zachciało mi się bawić w analizy i porównałem czasy na kolejnych przejazdach tych samych odcinków dla pierwszych pięciu miejsc w generalce. I wyszło mi, że nasze orły w większości przypadków poprawiały się o 5-10 sekund w stosunku do poprzedniego przejazdu, podczas gdy Szybko Skacząca Żaba poprawiała swe czasy o 13 do 20 sekund (za wyjątkiem OS1/4, nie liczę też OS3/6, bo na OS3 dużo stracił z powodu awarii). Szkoda, że Bouffier urkęcił półoś, bo na OS3/6/7 mielibyśmy najciekawsze porónanie: między OS3 i OS6 nasi poprawiali się co najwyżej o kilka sekund, a między OS6 a OS7 tylko Frycz poprawił się o niecałe 15 sekund (Żaba o 13), a reszta na zero lub na minusie.

 

Wnioski pozostawiam szanownym czytaczom, mnie się nasuwa jeden.

 

r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje dla Gabrysia - może skończą się głupkowate gadki o tym, że jedzie szybko tylko dlatego, że ma dłubane auto.

Już kilka sezonów temu stwierdziłem, że mając dużo kasy zainwestowałbym w Gabrysia. Fajnie, że chłop w końcu pozapinał budżet (jako tako) i jedzie w miarę bezstresowo.

Na luźnej nawierzchni bezkonkurencyjny jest Stanik. Jeszcze rok-dwa i będzie lał najlepszych-może nawet na asfalcie.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stanik ma u mnie minusa za zachowanie na mecie ostatniego odcinka rajdu Agapit w tym roku. normalnie taka "gwiazda" z niego wychodzi, że strach się bać. ale szybki jest to fakt. nie sądzę jednak żeby kiedykolwiek był w stanie zagrozić polskiej czołówce na asfaltach. to raczej typowo szutrowy driver...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co takiego zdziałał ?

jak wiesz Agapit był pierwszym rajdem gdzie goście jechali po zawodnikach PPZM i zdarzało się doganianie na odcinkach.

na ostatnim OS gdzie jak zapewne pamiętasz walczył o zwycięstwo z Hołkiem wbił się w tuman kurzu za Hondą Civic. "podziękował" tej załodze wjechaniem w tył Hondy stojącej już na mecie stop... stojącej na tyle długo, że pilot zdążył wypiąć się z pasów , wysiąść i stanąć przy stoliku sędziowskim... nie było więc mowy o jakimkolwiek blokowaniu Stanika. po prostu po przejeździe Hondy kurz nie zdążył opaść. dodam jeszcze, że po przywaleniu w tył, wyskoczył z Lancera pilot i z wielkimi pretensjami rzucił się do kierowcy Hondy (prawie doszło do rękoczynów). to zajście widziało sporo osób.

IMO Staniszewski zapomniał, że jest "tylko" gościem w tym rajdzie i jedzie w zasadzie tylko dla treningu. może i przegrał na tym odcinku z Hołkiem rajd, ale KH również dogonił marudera w postaci seicento, nawet chwilę za nim jechał ale jakoś później z łapami do kierowcy nie leciał.

bardzo nie lubię takiego zachowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WRC fan napisał/a:

Co takiego zdziałał ?

 

jak wiesz Agapit był pierwszym rajdem gdzie goście jechali po zawodnikach PPZM i zdarzało się doganianie na odcinkach.

na ostatnim OS gdzie jak zapewne pamiętasz walczył o zwycięstwo z Hołkiem wbił się w tuman kurzu za Hondą Civic. "podziękował" tej załodze wjechaniem w tył Hondy stojącej już na mecie stop... stojącej na tyle długo, że pilot zdążył wypiąć się z pasów , wysiąść i stanąć przy stoliku sędziowskim... nie było więc mowy o jakimkolwiek blokowaniu Stanika. po prostu po przejeździe Hondy kurz nie zdążył opaść. dodam jeszcze, że po przywaleniu w tył, wyskoczył z Lancera pilot i z wielkimi pretensjami rzucił się do kierowcy Hondy (prawie doszło do rękoczynów). to zajście widziało sporo osób.

IMO Staniszewski zapomniał, że jest "tylko" gościem w tym rajdzie i jedzie w zasadzie tylko dla treningu. może i przegrał na tym odcinku z Hołkiem rajd, ale KH również dogonił marudera w postaci seicento, nawet chwilę za nim jechał ale jakoś później z łapami do kierowcy nie leciał.

bardzo nie lubię takiego zachowania...

 

Tego nie wiedziałem. :evil: Chyba dobrze zrobiliśmy, że nie pojechaliśmy na końcówkę, bo miałbym niesmak po rajdzie przy takim zachowaniu. :neutral:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...