ketivv Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 zero błędów w ECU teoretycznie wszystko sprawne zreszta sam tak uważam, trzeba jeździć, obserwować może coś pokaże się wyraźnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 zreszta sam tak uważam, trzeba jeździć, obserwować może coś pokaże się wyraźnie chyba chodzi o to żeby.... gonić króliczka....a nie złapać go..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 chyba chodzi o to żeby.... gonić króliczka....a nie złapać go..... Drogi Panie Andrzeju trudno się z Panem nie zgodzić to faktycznie musi być naczelna dewiza ASO Subaru, pewnie mnie rozpuściły odpłatne wymiany oleju w ASO co 1500-2000 km od mniej więcej końca sierpnia do końca listopada ubiegłego roku na które wzywała mnie mrugająca kontrolka "niezabrudzonego" filtra DPF prawie po każdym wyjeździe w trasę tak jak wymiany oleju, tak i wymiana DPF wg. mnie usunęła tylko skutek a nie przyczynę problemu ale cóż najwyżej spłyną tłoki nie chcąc tracić Pańskiego cennego czasu zmuszony jestem zakończyć dyskusję Z poważaniem ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) ale cóż najwyżej spłyną tłoki auto masz na gwarancji, dostalbys nowy silnik i twoj problem by sie pewnie rozwiazal nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo Edytowane 13 Stycznia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 (edytowane) Ketivv, miałem dziś trasę do Monachium i chciałem dla Ciebie przeprowadzić test spalania na niemieckiej autostradzie. Niestety pogoda się załamała, większość trasy było w deszczu ze śniegiem z lokalnymi ograniczeniami prędkości 120, 100, 80. Dwa razy stałem w korku, bo przebudowa drogi była, a w drodze powrotnej wypadek. Gęsty ruch na drodze, więc było lawirowanie między ciężarówkami. Gdzie się dało, trzymałem licznikowe 160km/h, ale tego nie było zbyt wiele. Z testu przy wysokiej prędkości nic nie wyszło. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się