Jump to content

Auto świat - test 100 tys.


Recommended Posts

 

 

chyba chodzi o to żeby.... gonić króliczka....a nie złapać go.....
 

 

Drogi Panie Andrzeju trudno się z Panem nie zgodzić 

 

to faktycznie musi być naczelna dewiza ASO Subaru, 

 

pewnie mnie rozpuściły odpłatne wymiany oleju w ASO co 1500-2000 km od mniej więcej końca sierpnia do końca listopada ubiegłego roku

na które wzywała mnie mrugająca kontrolka "niezabrudzonego" filtra DPF prawie po każdym wyjeździe w trasę

tak jak wymiany oleju, tak i wymiana DPF wg. mnie usunęła tylko skutek a nie przyczynę problemu 

ale cóż najwyżej spłyną tłoki

 

nie chcąc tracić Pańskiego cennego czasu zmuszony jestem zakończyć dyskusję 

 

Z poważaniem 

 

ketivv

Link to post
Share on other sites
ale cóż najwyżej spłyną tłoki

auto masz na gwarancji, dostalbys nowy  silnik i twoj problem by sie pewnie rozwiazal :)  nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo

Edited by Karas
Link to post
Share on other sites

Ketivv, miałem dziś trasę do Monachium i chciałem dla Ciebie przeprowadzić test spalania na niemieckiej autostradzie. Niestety pogoda się załamała, większość trasy było w deszczu ze śniegiem z lokalnymi ograniczeniami prędkości 120, 100, 80. Dwa razy stałem w korku, bo przebudowa drogi była, a w drodze powrotnej wypadek. Gęsty ruch na drodze, więc było lawirowanie między ciężarówkami. Gdzie się dało, trzymałem licznikowe 160km/h, ale tego nie było zbyt wiele. Z testu przy wysokiej prędkości nic nie wyszło. 

Edited by Christoph
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...