Robgas44 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Jest faktem, że w pewnej ilości Foresterów (2009, 2010) występował/występuje problem śladów rdzawych w okolicach mocowania foteli, dźwigni otwierania wlewu paliwa, mocowania pasów bezpieczeństwa......a także wydechu. Niezależnie od sposobu tłumaczenia tego zjawiska przez SIP (podróż morska, zasolone polskie drogi), pojawia się pytanie, czy problem dotknął też innych modeli, bądź ich partii. Czy ktoś z Was - posiadaczy XV - wykrył w swoim aucie ślady rdzy? PS. Nie zamierzam rozpoczynać jakiejś rdzawej krucjaty na Forum. Stoję przed wyborem nowego auta i poważnie rozważam XV. Proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Problem mocowań foteli dotyczy chyba wszystkich Forków. Mam już drugiego, jeden z US, drugi EU, oba miały pordzewiałe mocowania foteli przednich Rocznik 2005. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Problem mocowań foteli dotyczy chyba wszystkich Forków. Mam już drugiego, jeden z US, drugi EU, oba miały pordzewiałe mocowania foteli przednich Rocznik 2005. Jest jakiś patent, aby to zabezpieczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Problem mocowań foteli dotyczy chyba wszystkich Forków. Mam już drugiego, jeden z US, drugi EU, oba miały pordzewiałe mocowania foteli przednich Rocznik 2005. Nie tylko Forków, Imprez również Podejrzewam, że wiele starszych modeli cierpi na tą przypadłość Puszka hammerite i w 5 minut będzie pewnie po sprawie Edytowane 9 Września 2014 przez GREGG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucky Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 potwierdzam WRX z '06 ma tą samą przypadłość przy rączce od wlewów oraz mocowaniu fotela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragoon89 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 i WRX 07/08 mocowanie foteli przednich rude jak red label Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 W legacy 99 tez tak miałem, w forku oczywiście też Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Z ciekawości sprawdzę dzisiaj w swoim OBK, czy też już mocowania pordzewiały Robgas44 te rdzewienia nie wyglądają za fajnie, ale w praktyce jest to tylko kwestia estetyczna... I można niewielkim kosztem poprawić, jak komuś bardzo przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 sprawdzilem w swoim xv - rdzawych sladow brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 sprawdzilem w swoim xv - rdzawych sladow brak Pytanie, co wyjdzie z czasem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robgas44 Opublikowano 11 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 GREGG - estetyka też ma znaczenie. OBK to auto .... także estetyczne. U mnie w Forku wspomniane ślady "w obrębie" mocowania lewego fotela były prawie od początku. Przyczyny tego obrosły w legendę, co można chyba prześledzić na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Jasne że estetyka też ma znaczenie Chodziło mi o to, że rdzawe naloty nie są niebezpieczne np. puszkę tłumika miałem w dobrym stanie, mimo że wyglądała dosyć kiepsko Jako anegdotkę przytoczę, co kiedyś usłyszałem od jednego handlarza - powiedział że nie chce sprzedawać subaru, bo przez te rdzewiejące mocowania foteli ludzie myślą, że im chce auta po powodzi wcisnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 Odświeżam temat. Jutro odstawiam XV na zabezpieczenie antykorozyjne podwozia. W tylnej części ( okolice tłumika i dalej do tyłu ) pojawiła się rdza . Co ciekawe pozostałe części podwozia są bez rdzy. Wygląda na to że tylnia część xv jest bardziej narażona na korozję . Samochód od 7 lat d nowości garażowany w ogrzewanym garażu. Zrobiłem zdjęcia żeby tutaj wrzucić , ale plik jest za duży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 36 minut temu, meci napisał: d nowości garażowany w ogrzewanym garażu. i to jest główny powód rdzy. Niestety sol + woda ( w ogrzewanym garażu snieg się rozpuszcza) + ciepełko= zjawisko korozji elektrochemicznej Zakonserwujesz i za jakiś czas znów się pojawi. Ja bym to zostawił w spokoju. Bo jeżeli zrobią niedokładnie i rdzy nie usuną tylko pokryją ją warstwą baranka to za jakiś czas zrobi Ci się w tym miejscu dziura. ( może ty tego nie doczekasz tylko przyszły właściciel) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się