norbiuk1976 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Potrzebuje namiarow na rzetelnego mechanika z Warszawy i okolic ogarniajacego temat naprawy upg w silniku forestera 2.5xt.Co i kogo polecacie,serdecznie dziekuje za wszelkie podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Jesteśmy na Forum SIP-u i z czystym sumieniem polecamy ASO,zgodnie z regulaminem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 z czystym sumieniem polecamy ASO, Jeżeli chodzi o warszawskie ASO, to miałbym problem. Pewna renomowana X nie umiała sobie poradzić z moim smokiem, to co dopiero z UPG.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 facet ma problem, a wy z niego szydzicie niech ktos nze stolicy podesle mu priva z "dobrym adresem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sender3 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbiuk1976 Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Dziekuje wszystkim forumowiczom za pomoc super grono kolegow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 a wy z niego szydzicie Przeczytałem wszystkie posty tego wątku i nie odniosłem wrażenia,że ktoś z kogoś szydzi. Chyba lekko nadinterpretowałeś niektóre wypowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Ja wręcz chcę pomoc. i też wysłałem PW.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbiuk1976 Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Koledzy nikt z nikogo nie szydzi jeszcze raz dzieki za pomoc przez pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 napisz pozniej jak mozesz jakie koszta, co robiles, jakich uzyles rozwiazan, czyli zwykla wymiana czy jakies ulepszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartol Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Potrzebuje namiarow na rzetelnego mechanika z Warszawy i okolic ogarniajacego temat naprawy upg w silniku forestera 2.5xt.Co i kogo polecacie,serdecznie dziekuje za wszelkie podpowiedzi.Polecam Pana Piotra Ducha. Pracował dość długo u Kopra. Zajmuje sie Subaru od wielu lat. Testowalem jego warsztat sam i moi znajomi. Szczerze polecam bo i ceny konkurencyjne. Warsztat znajduje sie na ul. GIDZIŃSKIEGO, Włochy. Tel znajdzie Ci wujek Google; )Pozdrawiam i powodzenia, Bartosz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Polecam Pana Piotra Ducha. Właśnie też poleciłem Piotra. Moje auto obsługuje tylko on i drugi Piotr - z GRAFIX-u. Dzięki temu mam święty spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 (edytowane) Pracował dość długo u Kopra. i ponieważ dalej w czesci zaopatruje sie u mnie ...proponuje sprawdzic ceny....Bo to czego sie nauczył ale......to pewnie taki talent samorodek.... ps. w aso 2 lata gwarancji...to tak przy okazji......ale bynajmniej moje uwagi nie wynikaja z chęci naprawienia/zarobienia...itd Edytowane 22 Lipca 2014 przez Andrzej Koper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 (edytowane) Polecam Pana Piotra Ducha.Właśnie też poleciłem Piotra. Moje auto obsługuje tylko on i drugi Piotr - z GRAFIX-u. Dzięki temu mam święty spokój. Bo to jedyny rzetelny rodzynek na terenie . Raczej to inni uczyli się od niego a nie on od innych Edytowane 22 Lipca 2014 przez lojszczyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Raczej to inni uczyli się od niego a nie on od innych nikomu nic nie ujmując.......bajer ma dobry...doceniam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 nikomu nic nie ujmując.......bajer ma dobry...doceniam... Trzeba jednak uczciwie przyznać, że przez lata Piotr i Adam byli wizytówką Pana firmy i to ze względu na nich Pana serwis miał wielu klientów na przykład ze środowiska filmowo-medialnego... Ja też trafiłem do nich z polecenia jednego z producentów filmowych... (dobrze Panu znanego, nieżyjącego już dawnego kierowcy rajdowego...). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Trzeba jednak uczciwie przyznać, że przez lata Piotr i Adam byli wizytówką Pana firmy było ich tylko dwóch...... , początek lat 90-tych , jest jeszcze p. Grzegorz z Jutrzenki ale to parę lat póżniej....miło wspominam tamten czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 nikomu nic nie ujmując.......bajer ma dobry...doceniam... Trzeba jednak uczciwie przyznać, że przez lata Piotr i Adam byli wizytówką Pana firmy Mowa o Adamie O....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landsmann Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Trzeba jednak uczciwie przyznać, że przez lata Piotr i Adam byli wizytówką Pana firmy było ich tylko dwóch...... , początek lat 90-tych , jest jeszcze p. Grzegorz z Jutrzenki ale to parę lat póżniej....miło wspominam tamten czas. Usługi Pana Piotra uczciwie polecić mogę z własnego doświadczenia. Z tego samego powodu ul Jutrzenki radzę omijać szerokim łukiem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Mój forek też czeka z wizytą na Gidzińskiego do jego powrotu z urlopu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 A co z jutrzenki nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 A co z jutrzenki nie tak Prawie wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Trzeba jednak uczciwie przyznać, że przez lata Piotr i Adam byli wizytówką Pana firmy było ich tylko dwóch...... , początek lat 90-tych , jest jeszcze p. Grzegorz z Jutrzenki ale to parę lat póżniej....miło wspominam tamten czas. Ale w sumie dopiero od kilku lat nie są tą wizytówką.... A nie tylko w latach 90tych.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Ale w sumie dopiero od kilku lat nie są tą wizytówką... modele aut się zmieniają , metody naprawy równiez.....młodszym łatwiej/szybciej pewne rzeczy zrozumieć.....jak to w życiu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbiuk1976 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Wtam przepraszam za zwloke i opsuje co nieco temat.Po wyjeciu i rozebraniu silnika okazało się ze ktoś wcześniej bawil się z upg,lecz wykonal to prawdopodobnie nie do końca fachowo,dodatkowo zle zalozone wtryski gazu plus zla regulacja mieszanki -tak stwierdzil mechanik- doprowadzila do przegrzania komor spalania skutkiem czego popekaly glowice miedzy gniazdami zaworowymi a swieca zaplonowa oto fotki. Niestety reszta gratow tez nie wygladala do końca za dobrze.Niby tloki calkiem dobre ale i tak blok do obrobienia. Ponieważ glowice nadawaly się do wymiany plus koszt naprawy bloku zakonczal się nie wesola dla mnie sumka,zaproponwano mi drugi silnik tzw.shortblock z głowicami ze sprawdzonego zrodla-od rozbitego wrx z około 50000tys.km przebiegiem. Wiec zdecydowałem się na ta opcje,zapobiegawczo wykonane zostały nastepujace czynności- -wymiana UPG wraz z planowaniem glowic i sprawdzeniem luzow zaworowych -poprawienie instalacji gazowej tzn.montaz wtryskow w kolektorze w prawidłowych miejscach -rozrząd,wszystkie plyny ustrojowe plus olej,filtr w automacie -zawor egr bo blad wywalal Oczywiście niezbędne regulacje i nastawy i jak na razie smiga bez zarzutu spalanie gazu około 16l na setke benzynki mniej około 12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się