Jump to content

uszkodzona uszczelka 2.5xt


norbiuk1976
 Share

Recommended Posts

 

 

z czystym sumieniem polecamy ASO,
Jeżeli chodzi o warszawskie ASO, to miałbym problem. Pewna renomowana X nie umiała sobie poradzić z moim smokiem, to co dopiero z UPG.... ;)  
Link to comment
Share on other sites

 

 

a wy z niego szydzicie
 

Przeczytałem wszystkie posty tego wątku i nie odniosłem wrażenia,że ktoś z kogoś szydzi. :huh:

Chyba lekko nadinterpretowałeś niektóre wypowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

Potrzebuje namiarow na rzetelnego mechanika z Warszawy i okolic ogarniajacego temat naprawy upg w silniku forestera 2.5xt.Co i kogo polecacie,serdecznie dziekuje za wszelkie podpowiedzi.

Polecam Pana Piotra Ducha. Pracował dość długo u Kopra. Zajmuje sie Subaru od wielu lat. Testowalem jego warsztat sam i moi znajomi. Szczerze polecam bo i ceny konkurencyjne. Warsztat znajduje sie na ul. GIDZIŃSKIEGO, Włochy. Tel znajdzie Ci wujek Google; )

Pozdrawiam i powodzenia,

Bartosz

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Polecam Pana Piotra Ducha.
Właśnie też poleciłem Piotra. Moje auto obsługuje tylko on i drugi Piotr - z GRAFIX-u. Dzięki temu mam święty spokój.  :)
Link to comment
Share on other sites

Pracował dość długo u Kopra.

 

i ponieważ dalej w czesci zaopatruje sie u mnie ...proponuje sprawdzic ceny....Bo to czego sie nauczył :rolleyes: ale......to pewnie taki talent samorodek.... :)

 

ps. w aso 2 lata gwarancji...to tak przy okazji......ale bynajmniej moje uwagi nie wynikaja z chęci naprawienia/zarobienia...itd

Edited by Andrzej Koper
Link to comment
Share on other sites

 

Polecam Pana Piotra Ducha.
Właśnie też poleciłem Piotra. Moje auto obsługuje tylko on i drugi Piotr - z GRAFIX-u. Dzięki temu mam święty spokój.  :)

 

Bo to jedyny rzetelny rodzynek na terenie . Raczej to inni uczyli się od niego a nie on od innych :)

Edited by lojszczyk
Link to comment
Share on other sites

 

 

nikomu nic nie ujmując.......bajer ma dobry...doceniam...   
Trzeba jednak uczciwie przyznać, że przez lata Piotr i Adam byli wizytówką Pana firmy i to ze względu na nich Pana serwis miał wielu klientów na przykład ze środowiska filmowo-medialnego... Ja też trafiłem do nich z polecenia jednego z producentów filmowych... :)  (dobrze Panu znanego, nieżyjącego już dawnego kierowcy rajdowego...). 
Link to comment
Share on other sites

 

 

Trzeba jednak uczciwie przyznać, że przez lata Piotr i Adam byli wizytówką Pana firmy

 

było ich tylko dwóch...... :)   , początek lat 90-tych , jest jeszcze p. Grzegorz z Jutrzenki ale to parę lat póżniej....miło wspominam tamten czas.

Link to comment
Share on other sites

 

Trzeba jednak uczciwie przyznać, że przez lata Piotr i Adam byli wizytówką Pana firmy

 

było ich tylko dwóch...... :)   , początek lat 90-tych , jest jeszcze p. Grzegorz z Jutrzenki ale to parę lat póżniej....miło wspominam tamten czas.

 

Usługi Pana Piotra uczciwie polecić mogę z własnego doświadczenia.

Z tego samego powodu ul Jutrzenki radzę omijać szerokim łukiem ...

Link to comment
Share on other sites

 

Trzeba jednak uczciwie przyznać, że przez lata Piotr i Adam byli wizytówką Pana firmy

było ich tylko dwóch...... :) , początek lat 90-tych , jest jeszcze p. Grzegorz z Jutrzenki ale to parę lat póżniej....miło wspominam tamten czas.

Ale w sumie dopiero od kilku lat nie są tą wizytówką.... A nie tylko w latach 90tych....
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Wtam przepraszam za zwloke i opsuje co nieco temat.Po wyjeciu i rozebraniu silnika okazało się ze ktoś wcześniej bawil się z upg,lecz wykonal to prawdopodobnie nie do końca fachowo,dodatkowo zle zalozone wtryski gazu plus zla regulacja mieszanki -tak stwierdzil mechanik- doprowadzila do przegrzania komor spalania skutkiem czego popekaly glowice  miedzy gniazdami zaworowymi a swieca zaplonowa oto fotki.

Niestety reszta gratow tez nie wygladala do końca za dobrze.Niby tloki calkiem dobre ale i tak blok do obrobienia.

Ponieważ glowice nadawaly się   do wymiany plus koszt naprawy bloku zakonczal się nie wesola  dla mnie sumka,zaproponwano mi drugi silnik tzw.shortblock z głowicami ze sprawdzonego zrodla-od rozbitego wrx  z około 50000tys.km przebiegiem. Wiec zdecydowałem się na ta opcje,zapobiegawczo wykonane zostały nastepujace czynności-

-wymiana UPG wraz z planowaniem glowic i sprawdzeniem luzow zaworowych

-poprawienie instalacji gazowej tzn.montaz wtryskow w kolektorze w prawidłowych miejscach

-rozrząd,wszystkie plyny ustrojowe plus olej,filtr w automacie

-zawor egr bo blad wywalal

Oczywiście niezbędne regulacje i nastawy i jak na razie smiga bez zarzutu spalanie gazu około 16l na setke benzynki mniej około 12

post-17239-0-09184300-1421343841_thumb.jpg

post-17239-0-23512500-1421343884_thumb.jpg

post-17239-0-28297600-1421343993_thumb.jpg

post-17239-0-69394800-1421344027_thumb.jpg

post-17239-0-75415500-1421344060_thumb.jpg

post-17239-0-75671100-1421344488_thumb.jpg

post-17239-0-89121600-1421344539_thumb.jpg

post-17239-0-12158900-1421344570_thumb.jpg

post-17239-0-57032900-1421344601_thumb.jpg

post-17239-0-86191000-1421344662_thumb.jpg

post-17239-0-20772700-1421344713_thumb.jpg

post-17239-0-36813100-1421344745_thumb.jpg

post-17239-0-12675200-1421344850_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...