Skocz do zawartości

Moje Subaru


jako

Rekomendowane odpowiedzi

zanim zrobię aktualne fotki wszystkiego co wydaje się istotne muszę odpicować na myjni ;)

no i teraz już tak fajnie nie słyszę pssst bo go tłumik zagłusza :lol: i oczywiście marchewa z rury przy zmianie biegów, doładowanie 1.2 barosa na zimowym luzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 13,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

zanim zrobię aktualne fotki wszystkiego co wydaje się istotne muszę odpicować na myjni ;)

no i teraz już tak fajnie nie słyszę pssst bo go tłumik zagłusza :lol: i oczywiście marchewa z rury przy zmianie biegów, doładowanie 1.2 barosa na zimowym luzie

 

no tak na duzej turbinie 1,2 bar to nie to samo co na malej :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne, jasne ale czy ona jest taka znowu duża, widziałem w życiu większe :)

na seryjnej miałem 1,1 to się silnik gotował, fabrycznie ma 0,9

wszytko fajnie w subaru ale żeby cokolwiek dodać mocy to od razu trzeba zmienić pół auta, szczególnie kiszki mają mały margines na wzrost mocy a seryjnie niestety nie są kute

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne, jasne ale czy ona jest taka znowu duża, widziałem w życiu większe :)

na seryjnej miałem 1,1 to się silnik gotował, fabrycznie ma 0,9

wszytko fajnie w subaru ale żeby cokolwiek dodać mocy to od razu trzeba zmienić pół auta, szczególnie kiszki mają mały margines na wzrost mocy a seryjnie niestety nie są kute

 

taki minus 2,5T dlatego sie czaje na 2.0 wytrzymalszy jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdę mówiąc sądziłem że stracę dół - w jeździe miejskiej to jednak ważne (przynajmniej dla mnie choć to pewnie kwestia przyzwyczajenia) - a tu niespodzianka, jedzie jeszcze niżej niż przedtem, to raczej dzięki odetkanemu wydechowi i dobremu strojeniu, ogranicznik seryjnie był na 242 km/h ale tylko raz dawno temu tyle jechałem, teraz 300 ;) tylko po co :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydech ssprint z firmy na cyfrę, większe wtryski, inny kolektor wydechowy, chłodnica również dodana, wydajniejsza pompa paliwa, co do szpilek to powiem szczerze, że na szybko nie pamiętam co tam teraz siedzi

jeździ się milusio :razz: choć mam wrażenie że auta robią się dla mnie za szybkie, starość nie radość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja fura to Impreza GT z 99 narazie seria (we wtorek jade do Mapteka i zobaczymy co bedzie) wydech przelot, kolektor supersprinta, zawieszenie Tein, troche wieksze hamulce (350mm, Brembo 6-cio tloczkowe od Porsche Cayenne Turbo), deska flok, kierownica Sabelt i tyle......

fotki

foto043xd9.jpg

foto245ox6.jpg

foto1479wl2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...