Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to onzacza, że jak przyjedzie do mnie ktoś z Łotwy lub co bardziej prawdopodobne ze Szwecji nowym OBK to ASO w Polsce nie uzna jego gwarancji i nie naprawi mu bezgotówkowo?
I vice versa - mam nadzieję że nasze Subaraki za granicą zostaną naprawione w ramach gwarancji?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ASO w Polsce nie uzna jego gwarancji i nie naprawi mu bezgotówkowo?

 

naprawi jak importer ze Szwecji potwierdzi pokrycie wszystkich kosztów.

 

nasze Subaraki za granicą zostaną naprawione w ramach gwarancji?

 

 

miałem awarię w Niemczech i nie było z naprawą żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale tu wszystkie koła dotykają podłoża (chyba ;) ). No i nie wiadomo czy pod wodą, na dnie są muszelki czy piasek :biglol:

 

A patrząc na ten film to jestem ciekawy szczelności Forka, gdy progi znajdą się poniżej poziomu wody. Na filmach z I Subariady Forki pokonywały rzekę i były dość mocno zanurzone. Ciekawy jestem czy były szczelne, czy przemokły? Macie jakieś własne doświadczenia ze szczelnością, czy lepiej nie sprawdzać? :huh:

 

I jeszcze kwestia wpływu wody (zimnej) na turbinę, gdy znajdzie się pod nią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlot powietrza do filtra jest dość wysoko, natomiast chodziło mi o wpływ nagłej zmiany temperatury gdy rozgrzana turbina zanurzy się we wodzie.

 

Wiem, że Forek to nie terenówka, ale powyższy film zachęca do eksperymentów :rolleyes: .

Edytowane przez przemekka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem awarię w Niemczech i nie było z naprawą żadnych problemów.

 

naprawili bez pytania czy najpierw sprawdzali u polskiego dealera czy pokryje koszty naprawy?

 

żeby nie było, że zupełnie OT to może właściciele XT-ków podzielą się info nt spalania?

Edytowane przez g-man
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było poruszane kilka razy, generalnie pali tyle ile się wleje :D i jak się przyciśnie :superhero:

U mnie średnie z 9 tys. km to 10,4l wg komputera (zaniżone o około 0,3-0,4l) - 80% autostrada A4 prędkości w okolicach górnej granicy przepisowych ;)

Przy jeszcze wyższych prędkościach około 12l. Jak się często przyspiesza (co w XT-ku jest miłym odczuciem) to spalanie wzrasta.

W mieście robię bardzo krótkie dystanse więc nie jestem w stanie miarodajnie ocenić (wskazania od 12 do 20l).

 

Można też jeździć bardzo oszczędnie - trasa Zabrze Kraków DTŚ i A4 na tempomacie - z maks. prę∂kością 120km/h - spalanie 7,5l :puchar:

post-3997-0-29909000-1380131175_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, przy nadkolach są widoczne przetłoczenia czy są dostępne akcesoryjne listwy / nakładki / poszerzenia ?
Do poprzedniego Forestera były (ładnie zatrzymywały błoto, nie rozchlapywało po całym aucie), a do nowego pytałem - mają być :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem listwy i chlapacze jak na zdjęciu.

 

 

post-3997-0-92086900-1380140775_thumb.jpg

 

Ladnie te listwy sie prezentuja na zdjeciu, ale czy sa praktyczne? W sensie czy na tej wysokosci pelnia role odboju?

Ww takim celu chcialbym je zamontowac. W obecnym Forku, mam "pare" wgniotek wzdluz auta, a zwlaszcza na drzwiach, spowodowanych przez durne paly, nie potrafiace wysiasc z wlasnego samochodu, nie walac przy okazji w ten stojacy obok. A co najgorsze to takie istoty mieszkaja obok mnie, a na zwrocona uwage pada odpowiedz przeciez niz sie nie stalo!

No wk..w pelen mnie bierze na palantow plci obojga, momentami mysle, ze robia to specjalnie, bo czlowiek ma lepsze auto.

Choc nie zawsze to musi byc przyczyna, w poblizu gosc ma Touarega i obijal kumplowi Poloneza, jak ten go jeszcze mial. Po prostu niektorzy maja wszystko i wszystkich w dupsku :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do napraw gwarancyjnych za granica

Naptawialem we Francji auto szwajcarskiego pochodzenia zarejestrowane w Polsce trwało sporo czasu bo faktycznie trzeba było zgody szwajarow. 2tyg oczekiwania na zgode Dotyczylo UPG

Nastepna Naprawa to wymiana silnika i tez nie bylo problemow bo numer win byl juz w bazie francji. Troche twalo uzyskanie zgody z subaru Francjia. Testy, niezalezny expert itede itepe.

 

W Polsce nie chciano mi przyjąć auta do naprawy na gwarancji (UPG)

 

 

 

 

 

 

 

Ps. obie naprawy we Francji byly spieprzone, trwaly rok. Zapienilem sie i wyslalem auto do naprawy w Polsce na własny koszt

Edytowane przez dzioba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladnie te listwy sie prezentuja na zdjeciu, ale czy sa praktyczne? W sensie czy na tej wysokosci pelnia role odboju?
Zwróć uwagę na to, że w obecnym modelu drzwi są pociągnięte mocno do dołu, aż poniżej progu. Jest tam trochę blachy i takiej powierzchni bez żadnych listew ochronnych nie zostawiłem i też mam te listwy. Myślę, że warto.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...