Peres Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Witam mam problem ze swoją subarką. Subaru Impreza 2.0 turbo 1995 rok sprowadzane z Japoni. Mianowicie rozpędzam się na 4 biegu do 195 km/h wrzucam 5 bieg prędkośc dojdzie do 200 km/h przy obrotach ok. 4,5 tys. i zaczyna mi autko przerywac i przestaje sie już rozpędzac. Prosił bym o pomoc w znalezieniu przyczyny, podrzuceniu jakiegoś pomysłu gdyż nie mam pomysłu w czym zacząc grzebac . Dodam że jeżdżę oczywiscie na PB 98 lub shel v-pover. Czekam na jakiekolwiek pomysły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 JDM nie ma przypadkiem ogranicznika prędkości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 JDM nie ma przypadkiem ogranicznika prędkości? Powinien mieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shabat Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Powinien mieć, ale na 180km/h Pompa paliwa nie wyrabia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peres Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 moim zdaniem jeśli pompa by nie wyrabiała to na czwartym biegu na wysokich obrotach by przerywało a nie na piątce przy niższych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shabat Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Prawda - nie doczytałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 a mi sie wydaje ze jednak na 4 biegu na wysokich obr potrzeba mnie paliwa jak po zmianie na 5 bieg , zaobserwowalem to u siebie, poniewaz u mnie tez jest szarpanie ale w czasie najmocniejszego przyspieszania, pozniej juz nie przerywa i u mnie wlasnie objawem jest niewydolna pompa paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peres Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 W przyszłym tygodniu wymienie pompke i zobaczymy co dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipek Opublikowano 16 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 Ja stawiam na ogranicznik prędkości - u mnie też przeżyłem szok jak mi się taki coś przy 180km/h podziało. Wiem, że można się tego bez problemu pozbyć (ogranicznika), więc może i można zrobić tak, żeby ograniczenie było na 200km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniok Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Wymień i daj znać, ja mam to samo tylko na każdym biegu powyżej 4.5tyś/obr, obstawiam również świece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolmoto1 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 witam Panowie mam podobny problem z tym przerywaniem (GT 97R) juz kiedyś poruszałem temat ale nic nie pomogło,u mnie przerywa jak osto przyspieszam powyzej 4 tyś obr wymieniłem świece czujnik spalania stukowego pompe paliwa filtry pow i paliwa wymieniłem przewody od podciśnien i nawet solenoid i nic nie pomaga zaobserwowałem ze jak ściągne przewód od solenoidu to jest jakby oki ale juz nie ciągnie jak powinien.zadne błędy nie wyskakują ,zostaja do wymiany przewody .moze jakieś złote podpowiedzi co moze mu dolegać.albo jakie te przewody kupic zadne NGK nie pasują cewka na środku a końcówki przewodów proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 U mnie przerywał jak miałem pękniętą obudowę od dolotu. Łapał lewe powietrze i przerywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Ja bym nie latał 200 przed zdiagnozowaniem problemu. Podobno subaru nie lubią takich prędkości przez długi czas. Przerywanie może oznaczać niedostatek paliwa albo przeładowanie oba przypadki bardzo niebezpieczne dla portfela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolmoto1 Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 brak złotych podpowiedzi, a moze jest ktos kto ogarnia temat subaru w poblizu Radomska.i pomoze z tą czkawka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 ze jak ściągne przewód od solenoidu to jest jakby oki ale juz nie ciągnie jak powinien A restryktor w wężyku siedzi? Masz zamontowane jakieś dodatkowe wskaźniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Subaru Impreza 2.0 turbo 1995 rok sprowadzane z Japoni. Mianowicie rozpędzam się na 4 biegu do 195 km/h wrzucam 5 bieg prędkośc dojdzie do 200 km/h przy obrotach ok. 4,5 tys. i zaczyna mi autko przerywac i przestaje sie już rozpędzac mam to samo w jdm sti '96, przy około 190 licznikowym. myślę, że masz (mamy) ograniczniki prędkości, książkowo powinny zadziałać przy 180 ale wiadomo jak to jest z przekłamaniami licznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati6667 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Subaru Impreza 2.0 turbo 1995 rok sprowadzane z Japoni. Mianowicie rozpędzam się na 4 biegu do 195 km/h wrzucam 5 bieg prędkośc dojdzie do 200 km/h przy obrotach ok. 4,5 tys. i zaczyna mi autko przerywac i przestaje sie już rozpędzac mam to samo w jdm sti '96, przy około 190 licznikowym. myślę, że masz (mamy) ograniczniki prędkości, książkowo powinny zadziałać przy 180 ale wiadomo jak to jest z przekłamaniami licznika. Potwierdzam, kończy się licznik i już więcej nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolmoto1 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 mam restryktor ,o tym przerywaniu jest sporo ale nie ma jakiegoś konkretnego powodu trzeba wymienić sporo częsci ,mi zostały do wymiany jeszcze przewody WN lub cewka (takie podpowiedzi tez były )dolot szczelny bo przeglądałem kilka razy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macu46 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Mam to samo w jdm sti 98, mi odcina przy predkosci 205-210, ale to normalne odciecie ogranicznika. Auto przerywa mi na kazdym biegu jak wcisne gaz do konca albo po proste chce mocno przyspieszyc. Jak nie wciskam gazu do dechy to normalnie sie napedza, ale jak chce przycisnac to od razu lipa... Pompa paliwa walbro, sprawna na pewno, daje odpowiednie cisnienie. Przeplywomierz wymienilem i nic sie nie zmienilo. Zostaly do sprawdzenia swiece, co jeszcze ? Silnik seria, bez zadnych udziwnien. macu46 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
h-rt Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Mam to samo w jdm sti 98, mi odcina przy predkosci 205-210, ale to normalne odciecie ogranicznika. Auto przerywa mi na kazdym biegu jak wcisne gaz do konca albo po proste chce mocno przyspieszyc. Jak nie wciskam gazu do dechy to normalnie sie napedza, ale jak chce przycisnac to od razu lipa... Pompa paliwa walbro, sprawna na pewno, daje odpowiednie cisnienie. Przeplywomierz wymienilem i nic sie nie zmienilo. Zostaly do sprawdzenia swiece, co jeszcze ? Silnik seria, bez zadnych udziwnien. macu46 A nie zalewa go czasem?? Strzela w wydech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macu46 Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 Od czasu do czasu strzeli, ale bardzo bardzo rzadko macu46 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się