Skocz do zawartości

Shabat

Użytkownik
  • Zawartość

    97
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Shabat

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Impreza STI V4 JDM 1998 rok 280KM
  • Zainteresowania
    Elektronika

Ostatnie wizyty

206 wyświetleń profilu
  1. Korek od dyfra i kielichy tylne

    1) Weź odpowiedni "kwadrat" do korka, długą lage i pójdzie 2) Stan kielichów ocenisz po wyjęciu góry kanapy patrząc na top mounty zawieszenia oraz od dołu auta
  2. Ej205 Wrx pracuje na 2 cylindry

    Sprawdź innym kompem, bo wydaje mi się, że błąd powinien zostać podany w postaci pxxxx, gdzie x to cyfry 0-9 . Ogólnie opisu błędu 18 nigdzie nie ma (tylko info, że dotyczy 5-tego wtryskiwacza dla svxa).
  3. Ej205 Wrx pracuje na 2 cylindry

    Jesteś pewny, że 18 ? Jak i czym odczytałeś błędy ?
  4. Ej205 Wrx pracuje na 2 cylindry

    Check się świeci ? Jak tak to sprawdź błędy. Sprawdź czy masz dokręcone masy od wiązki silnikowej, połączenia wiązki silnikowej na kielichu, sprawdź ciągłość wiązki wtrysków od kompa do wtyczek wtrysków.
  5. Problem z wentylatorem i pompą paliwa

    Jak przedliftowy gt to kliknij przełącznik bright na środkowej konsoli - jak nie to przejrzyj bezpieczniki
  6. Problem z wentylatorem i pompą paliwa

    Rozłącz też dwie czarne pod kolumną kierownicy, bo pewnie check na desce Ci się świeci
  7. Problem z wentylatorem i pompą paliwa

    Rozłącz dwie zielone wtyczki pod kolumną kierownicy
  8. Domykanie szyb w klasyku

    Polecam na początek przesmarowanie mechanizmów składania szyby, nasmarowanie smarem silikonowym w sprayu uszczelek, czyszczenie docisków szyby i ewentualną regulacje ustawienia szyby jeżeli przesmarowanie nie pomoże
  9. Pomiar kompresji w cylindrach

    Jest na boku skrzynki bezpieczników w kabinie
  10. Wymiana uszczelki miski olejowej

    Reinzosil, Elring albo Berner - masy uszczelniające do silników.
  11. Numeracja cylindrów

    16
  12. W każdym przycisku są po dwie żarówki miniaturowe zamontowane w gumce i założone na takich małych bolcach - jeden do podświetlenia symbolu przycisku,a drugi do sygnalizacji załączenia. Wyciągasz przyciski podważając zatrzaski po bokach przycisków małym płaskim śrubokrętem. Żeby rozebrać którykolwiek przycisk musisz także podważać zatrzaski małym śrubokrętem uważając żeby nie złamać obudowy oraz nie pogubić elementów od odbijania przycisku typu sprężyna etc.
  13. Wymiana VF28... Tylko na co?

    Generalnie jak masz fabryczne ECU to masz niewielkie pole do popisu - teoretycznie zamiennie stosowane są VF24, VF28 i VF29. Jak masz aftermarketowego kompa to masz dużo więcej możliwości tylko oprócz turbo czeka Cię remap Zerknij tu - masz opis https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1141476
  14. Odpowietrzanie hamulcow

    Przy samochodach wyposażonych w ABS z reguły odpowietrza się na załączonym zapłonie
  15. Problem skrzynia WRX

    W dwie osoby 40 minut się wyciąga skrzynie z przerwą na papierosa
×