Jump to content

Shabat

Użytkownik
  • Content Count

    114
  • Joined

  • Last visited

About Shabat

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Impreza STI V4 JDM 1998 rok 280KM
  • Zainteresowania
    Elektronika

Recent Profile Visitors

380 profile views
  1. Jeden i drugi element jest przerywaczem kierunkowskazów - może czarny się zepsuł i ktoś zastąpił go jasnobrązowym - ot to To co kojarze to to, że taki jak ten jasnobrązowy z dodatkowym wyjściem od góry był montowany w przypadku dorabiania instalacji do haka i to może rozwiązanie Twoich wątpliwości
  2. Działasz z podniesioną maską. Odkręcić ramiona wycieraczek, wypiąć spinki od plastikowego podszybia i je zdemontować. Masz wtedy dostęp do ramion wycieraczek.
  3. Prawdopodobnie problemy z czujnikiem połoźenia wałka rozrządu / wtyczką czujnika
  4. Poszukaj fotela kierowcy z identycznym sposobem regulacji i przełóż stelaż dołu i tapicerke - innej opcji nie ma
  5. Do poliuretanów dodają smar grafitowy - może to jakaś podpowiedź
  6. Shabat

    Zalewa paliwem.

    Deska przedliftowa więc powinno być schowane nad nogami kierowcy pod deską źółte złącze . Nie dotyczałem, źe masz v3 a to przedlift i złącze jest inne od klasycznego obd2. Tu sobie poczytaj i zobacz jak wygląda złącze
  7. Shabat

    Zalewa paliwem.

    Tylko i wyłącznie, bo niczym innym tego nie ruszysz :) kierunek ASO bądź nie-ASO z SSM i odczyt pracy parametrów - złącze identyczne jak dla obdII, ale inny protokół komunikacji jak dla standardowego obd
  8. Shabat

    Zalewa paliwem.

    To zostaje Ci znalezienie kogoś z SSM i podglądnięcie parametrów pracy wszystkich czujników
  9. Shabat

    Zalewa paliwem.

    Czujnik położenia wałka rozrządu zmieniony ? U mnie po krótkim postoju na ciepłym dawało takie objawy też z brakiem błędów natomiast na zimnym problemów z rozruchem nie było - to może być jakiś trop
  10. Ja też tak mam - magiel wymieniony, łączniki przód ok, tył przerobione aluminiowe z grupy vw, mocowania magla z żółtego poli. Wszystkie tuleje w aucie z żółtego poli. Na węższych zimówkach 16" (195/bodaj 55) brak takiego efektu, a po zmianie na 17" letnie na szerszym profilu (215/45) występuję czasem taki efekt, ale przyzwyczaiłem się już do tego u mnie wychodzi, że TTTM
  11. Poluzuj nakrętkę centralną kierownicy tak żeby się trzymała na końcu gwintu i uderzaj pięściami w koło kierownicy, później ruszaj na zmianę rękoma ułożonymi na za piętnaście trzecia i wpół do dwunastej i wreszcie puści z wieloklinu. Fakt czasami trzeba się namęczyć chwile, ale nie spotkałem jeszcze kierownicy, która by po takich zabiegach nie puściła.
  12. Podjedź albo przedzwoń do ASO na Krakowską reszta na PW
  13. Nie da się inaczej niż napisałem. Ramka jest przykręcana, a wkręty są pod szkłem.
  14. Zostawić najpierw w ciepłym pomieszczeniu a później podgrzewać suszarką do włosów żeby się bardziej plastyczna ramka zrobiła - podgrzewasz zarówno dookoła jak i środek, bo szkło jest podklejone na taśme dwustronną. W trakcie podgrzewania delikatnie odginasz plastik i starasz się wyciągać szkło.
×
×
  • Create New...