Skocz do zawartości

Shabat

Użytkownik
  • Zawartość

    90
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Shabat

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Impreza STI V4 JDM 1998 rok 280KM
  • Zainteresowania
    Elektronika

Ostatnie wizyty

179 wyświetleń profilu
  1. Domykanie szyb w klasyku

    Polecam na początek przesmarowanie mechanizmów składania szyby, nasmarowanie smarem silikonowym w sprayu uszczelek, czyszczenie docisków szyby i ewentualną regulacje ustawienia szyby jeżeli przesmarowanie nie pomoże
  2. Pomiar kompresji w cylindrach

    Jest na boku skrzynki bezpieczników w kabinie
  3. Wymiana uszczelki miski olejowej

    Reinzosil, Elring albo Berner - masy uszczelniające do silników.
  4. Numeracja cylindrów

    16
  5. W każdym przycisku są po dwie żarówki miniaturowe zamontowane w gumce i założone na takich małych bolcach - jeden do podświetlenia symbolu przycisku,a drugi do sygnalizacji załączenia. Wyciągasz przyciski podważając zatrzaski po bokach przycisków małym płaskim śrubokrętem. Żeby rozebrać którykolwiek przycisk musisz także podważać zatrzaski małym śrubokrętem uważając żeby nie złamać obudowy oraz nie pogubić elementów od odbijania przycisku typu sprężyna etc.
  6. Wymiana VF28... Tylko na co?

    Generalnie jak masz fabryczne ECU to masz niewielkie pole do popisu - teoretycznie zamiennie stosowane są VF24, VF28 i VF29. Jak masz aftermarketowego kompa to masz dużo więcej możliwości tylko oprócz turbo czeka Cię remap Zerknij tu - masz opis https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1141476
  7. Odpowietrzanie hamulcow

    Przy samochodach wyposażonych w ABS z reguły odpowietrza się na załączonym zapłonie
  8. Problem skrzynia WRX

    W dwie osoby 40 minut się wyciąga skrzynie z przerwą na papierosa
  9. Solenoid

    Że w sensie chodzi Tobie o cewke sterującą gruchą turbiny (wastegate'em) umiejscowioną na prawym kielichu ? Wyczyść preparatem do czyszczenia przepływomierzy albo do odtłuszczania hamulców to po pierwsze. Po drugie poszukaj linków do serwisówki (od strony 224 trzyczęściowej serwisówki dla roczników 97-98) i masz podane wartości rezystancji cewki ok. 20 ohm (solenoidu), trzeba zmierzyć napięcie na wpiętym czujniku i pomiędzy jednym pinem wpiętego czujnika a masą i na podstawie tego można stwierdzić czy jest ok no i oczywiście trzeba sprawdzić czy się otwiera/zamyka zawór
  10. Siła odkręcenia koła zamachowego subaru gt 99/00

    72Nm +- 3Nm wg serwisówki
  11. Rura dolotowa do turbo - czy warto zaminnik silikonowy?

    Zmień na silikon Samco albo zamów coś od chińczyków i problem z głowy - koszta niewielkie, roboty trochę jest, bo trzeba zdemontować kolektor ssący, ale warto,. Kończy się odwieczny problem pękającej rury przy samym turbo. Tylko pamiętaj żeby znaleźć silikon z identycznymi wyprowadzeniami jak oryginał.
  12. Kabel masowy w desce rozdzielczej

    Rozepnij dwie zielone wtyczki pod kolumna kierownicy to problem wentylatorów zniknie. Skoro twierdzisz, że został Ci kabel masowy to przykręć go do nadwozia gdzieś gdziekolwiek - ważne żeby był dobry styk.
  13. Jakie tarcze 294mm do wrx do 500zl

    Na zestaw z seryjnym czeterotłokiem założyłem gładkie wentylowane Brembo i klocki Galfer FDT1055 i nie żąłuję
  14. Przewody klimatyzacji

    Nie są takie same. Chłodnica klimatyzacji też jest inna.
×