Skocz do zawartości

subaru impreza 1,8 brak cisniena na jednym cylindrze POMOCY


MACIEK74

Rekomendowane odpowiedzi

Zrob probe olejowa, tzn. wlewasz do cylindra kilka ccm oleju i mierzysz cisnienie. Jak wzrosnie o kilka atm, to znaczy ze pierscienie sa zapieczone lub zuzyte. Jesli nie, to uklad cylinder/tlok jest zuzyty lub uszkodzony, wtedy tylko szlif moze pomoc. (zakladam ze glowica i zawory sa sprawdzone/zrobione ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bierze oleju

rura wydechowa czyscutka

 

[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 12:31 pm ]

po zalaniu oleju do cylindra cisnienie wzrosło do 8 atmosfer

 

[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 12:36 pm ]

moze cos jest z chydraulika zaworów

 

kazdy mechanik co innego gada

juz głupi jestem od tego wszystkiego

 

ktos mi doradził zeby wdmuchac powietrze sprezone do cylindra

i zobaczyc czy tam gdzie wlewa sie olej jest wydmuchiwane

co o tym myslisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli popychacze hydrauliczne sie zawiesza, to bardzo halasuja. Piszesz ze "zrobiles glowice" , robiles sam czy mechanik, i co konkretnie bylo robione, oraz dlaczego ?

Jaki przebieg ma auto ? Wzrost cisnienia z 6 do 8 bar wskazywalby na pewne zuzycie pierscieni i przedewszystkim na nieszczelnosc zaworow lub uszczelki pod glowica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdże już tak od roku (30000km) myślałem że to jest taki straszny " muł "

zawsze coś mi słabo szedł, a tu sie okazało że nie ma ciśnienia na jednym cylindrze. W końcu sie zdenerwowałem, bo kolega powiedział mi że to powinno lepiej chodzić, zrobiłem głowice, wymieniłem rozrząd i tu DALEJ KUPA !!!!!

Jestem z Lublina, może znacie kogoś w okoloicy co się na Subaru zna, bo tu co warsztat to inny problem zgłaszają i nikt sie bardzo nie chce dotykać.

Jeden sie dotknął i LIPA !!!!!

 

[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 2:22 pm ]

Muszę dodać że silnik nie bierze GRAMA OLEJU !!

 

[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 2:27 pm ]

ktos mi doradził zeby wdmuchac powietrze sprezone do cylindra

i zobaczyc czy tam gdzie wlewa sie olej jest wydmuchiwane

co o tym myslisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja raczej nie znam warsztatow w Polsce... Silnik z tym przebiegiem nie powinien brac wiecej niz litr oleju na 10 tkm, a wiec prawdopodobnie cylinder, tlok i pierscienie sa O.K.

Mysle ze sa skrzywione zawory, zdarza sie tez pekniecie glowicy. Proba z powietrzem to dobry pomysl, nalezy ustawic tlok w gornym martwym punkcie, zostawic auto na biegu, i przez otwor swiecy wdmuchnoc powietrze sluchajac gdzie uchodzi, czyli nalezy sprawdzic czy nie ma babelkow w chlodnicy, czy nie wylatuje przez korek wlewu oleju, oraz, co najbardziej prawdopodobne, kolektory ssacy i wydechowy. Wowczas bedzie wiadomo ktory zawor jest nieszczelny. Proba oczywiscie na zagrzanym silniku. Choc jesli nie masz pojecia o silniku, to co Ci to da ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakis namiar w warszawie na dobrego mechanika numer tel. jakis adres

 

dzieki

 

jest kilka powazanych i niestety trzeba sie do nich umawiac wczesniej bo sa zawaleni robota

 

ja osobiscie polecam Janka Korneckiego www.korneckiautosport.com

 

jest tez Czoper www.czoper.pl

Bajeczna www.subaruauto.pl

to sa 3 glowne uzywane tez przez innych forumowiczow, sprawdzone i godne polecenia

 

oczywiscie poza ASO ale to chyba raczej nie wchodzi w gre - chyba ze Pan Andrzej jakas promocje pasztetowa przeprowadza :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki Legacy96

Ale z jakiego powodu mogły się wykrzywić zawory ?

Tłok jest cały, nie ma na nim śladu uderzenia, blok silnika jest idealny.

 

[ Dodano: Pią Sie 18, 2006 10:32 am ]

Ja raczej nie znam warsztatow w Polsce... Silnik z tym przebiegiem nie powinien brac wiecej niz litr oleju na 10 tkm, a wiec prawdopodobnie cylinder, tlok i pierscienie sa O.K.

Mysle ze sa skrzywione zawory, zdarza sie tez pekniecie glowicy. Proba z powietrzem to dobry pomysl, nalezy ustawic tlok w gornym martwym punkcie, zostawic auto na biegu, i przez otwor swiecy wdmuchnoc powietrze sluchajac gdzie uchodzi, czyli nalezy sprawdzic czy nie ma babelkow w chlodnicy, czy nie wylatuje przez korek wlewu oleju, oraz, co najbardziej prawdopodobne, kolektory ssacy i wydechowy. Wowczas bedzie wiadomo ktory zawor jest nieszczelny. Proba oczywiscie na zagrzanym silniku. Choc jesli nie masz pojecia o silniku, to co Ci to da ?

 

chciałbym wykluczyc cos bo terzaz juz nie wiem czy to głowica czy pierscienie

 

jeszcze jedno pytanie czy tłoki mozna wyciagnac bez wyciagania silnika

bo błowica była zdjeta bez wyciagania

 

[ Dodano: Pią Sie 18, 2006 10:40 am ]

jak sprawdze to powietrzem dam znac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...