MACIEK74 Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 jak w czesniej pisałem trzesło silnikiem sprawdziłem cisnienie i na jednym cylindrze jest 6 atmosfer na pozostałych po 13,5 atmosfery ktos mi powiedzal ze to zawory moga byc podparte zrobiłem głowice i dalej jest 6 atmosfer moze ktos mi podpowie cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Zrob probe olejowa, tzn. wlewasz do cylindra kilka ccm oleju i mierzysz cisnienie. Jak wzrosnie o kilka atm, to znaczy ze pierscienie sa zapieczone lub zuzyte. Jesli nie, to uklad cylinder/tlok jest zuzyty lub uszkodzony, wtedy tylko szlif moze pomoc. (zakladam ze glowica i zawory sa sprawdzone/zrobione ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEK74 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 nie bierze oleju rura wydechowa czyscutka [ Dodano: Czw Sie 17, 2006 12:31 pm ] po zalaniu oleju do cylindra cisnienie wzrosło do 8 atmosfer [ Dodano: Czw Sie 17, 2006 12:36 pm ] moze cos jest z chydraulika zaworów kazdy mechanik co innego gada juz głupi jestem od tego wszystkiego ktos mi doradził zeby wdmuchac powietrze sprezone do cylindra i zobaczyc czy tam gdzie wlewa sie olej jest wydmuchiwane co o tym myslisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Jesli popychacze hydrauliczne sie zawiesza, to bardzo halasuja. Piszesz ze "zrobiles glowice" , robiles sam czy mechanik, i co konkretnie bylo robione, oraz dlaczego ? Jaki przebieg ma auto ? Wzrost cisnienia z 6 do 8 bar wskazywalby na pewne zuzycie pierscieni i przedewszystkim na nieszczelnosc zaworow lub uszczelki pod glowica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEK74 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 głowica była robiona w zakładzie przebieg 130tys. po całej robocie w silniku najpierw cos stukało teraz przestało po przejechaniu 500 kilometrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Nadal nie wiem dlaczego byla robiona glowica i co bylo konkretnie robione, przy przebiegu 130 tkm nie trzeba wlasciwie nic robic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEK74 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 wymienione uszczelniacze zplanowana głowica na drugim cylindrze obok cisnienie wzrosło do 14 atm. a na tamtym jak było tak jest 6 atm.(cylinder z serwo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Prawdopodobnie zawory sa nieszczelne, moga byc pogiete, nalezaloby zdjac glowice, sprawdzic zawory i cylinder. Ale raczej w innym warsztacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEK74 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 głowica była robiona bo mechanik powiedzał ze sa podparte zawory teraz rozkłada rece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Podparte ?! Ciekawe czym ? Zawor sie nie domyka gdy jest wypalony lub skrzywiony, sadze ze u Ciebie sa skrzywione. Nalezy wymienic zawory z prowadnicami i dotrzec je do gniazd. I zmienic mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Nieźle żeś się wpakował... Współczuję. Jedź do sprawdzonego przez Forumowiczów warsztatu, chodźby 200 km na lawecie, bo inaczej nie dojdziesz co się dzieje, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy... I SŁUCHAJ DOBRYCH RAD - ZMIEŃ, NA RANY KOTA, MECHANIKA ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEK74 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Jeżdże już tak od roku (30000km) myślałem że to jest taki straszny " muł " zawsze coś mi słabo szedł, a tu sie okazało że nie ma ciśnienia na jednym cylindrze. W końcu sie zdenerwowałem, bo kolega powiedział mi że to powinno lepiej chodzić, zrobiłem głowice, wymieniłem rozrząd i tu DALEJ KUPA !!!!! Jestem z Lublina, może znacie kogoś w okoloicy co się na Subaru zna, bo tu co warsztat to inny problem zgłaszają i nikt sie bardzo nie chce dotykać. Jeden sie dotknął i LIPA !!!!! [ Dodano: Czw Sie 17, 2006 2:22 pm ] Muszę dodać że silnik nie bierze GRAMA OLEJU !! [ Dodano: Czw Sie 17, 2006 2:27 pm ] ktos mi doradził zeby wdmuchac powietrze sprezone do cylindra i zobaczyc czy tam gdzie wlewa sie olej jest wydmuchiwane co o tym myslisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 zmien mechanika i przestan sluchac rad zlotych raczek - z Lublina nie masz daleko do Wawy i warto moze by poswiecic 1-2 dni i doprowadzic auto do stanu uzywalnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Ja raczej nie znam warsztatow w Polsce... Silnik z tym przebiegiem nie powinien brac wiecej niz litr oleju na 10 tkm, a wiec prawdopodobnie cylinder, tlok i pierscienie sa O.K. Mysle ze sa skrzywione zawory, zdarza sie tez pekniecie glowicy. Proba z powietrzem to dobry pomysl, nalezy ustawic tlok w gornym martwym punkcie, zostawic auto na biegu, i przez otwor swiecy wdmuchnoc powietrze sluchajac gdzie uchodzi, czyli nalezy sprawdzic czy nie ma babelkow w chlodnicy, czy nie wylatuje przez korek wlewu oleju, oraz, co najbardziej prawdopodobne, kolektory ssacy i wydechowy. Wowczas bedzie wiadomo ktory zawor jest nieszczelny. Proba oczywiscie na zagrzanym silniku. Choc jesli nie masz pojecia o silniku, to co Ci to da ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEK74 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 jakis namiar w warszawie na dobrego mechanika numer tel. jakis adres dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 jakis namiar w warszawie na dobrego mechanika numer tel. jakis adres dzieki jest kilka powazanych i niestety trzeba sie do nich umawiac wczesniej bo sa zawaleni robota ja osobiscie polecam Janka Korneckiego www.korneckiautosport.com jest tez Czoper www.czoper.pl Bajeczna www.subaruauto.pl to sa 3 glowne uzywane tez przez innych forumowiczow, sprawdzone i godne polecenia oczywiscie poza ASO ale to chyba raczej nie wchodzi w gre - chyba ze Pan Andrzej jakas promocje pasztetowa przeprowadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEK74 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 dzieki Legacy96 Ale z jakiego powodu mogły się wykrzywić zawory ? Tłok jest cały, nie ma na nim śladu uderzenia, blok silnika jest idealny. [ Dodano: Pią Sie 18, 2006 10:32 am ] Ja raczej nie znam warsztatow w Polsce... Silnik z tym przebiegiem nie powinien brac wiecej niz litr oleju na 10 tkm, a wiec prawdopodobnie cylinder, tlok i pierscienie sa O.K.Mysle ze sa skrzywione zawory, zdarza sie tez pekniecie glowicy. Proba z powietrzem to dobry pomysl, nalezy ustawic tlok w gornym martwym punkcie, zostawic auto na biegu, i przez otwor swiecy wdmuchnoc powietrze sluchajac gdzie uchodzi, czyli nalezy sprawdzic czy nie ma babelkow w chlodnicy, czy nie wylatuje przez korek wlewu oleju, oraz, co najbardziej prawdopodobne, kolektory ssacy i wydechowy. Wowczas bedzie wiadomo ktory zawor jest nieszczelny. Proba oczywiscie na zagrzanym silniku. Choc jesli nie masz pojecia o silniku, to co Ci to da ? chciałbym wykluczyc cos bo terzaz juz nie wiem czy to głowica czy pierscienie jeszcze jedno pytanie czy tłoki mozna wyciagnac bez wyciagania silnika bo błowica była zdjeta bez wyciagania [ Dodano: Pią Sie 18, 2006 10:40 am ] jak sprawdze to powietrzem dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEK74 Opublikowano 7 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 wszystko jasne dziura w tłoku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xyg Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 wszystko jasnedziura w tłoku Tak z ciekawosci: jak do czegos takiego dochodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Rozbiera się silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Rozbiera się silnik? Mam wrazenie, ze kolega pytał "jak do tego dochodzi" a nie "jak się do tego dochodzi". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Xbike, racja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 jeszcze jedno pytanie czy tłoki mozna wyciagnac bez wyciagania silnika bo błowica była zdjeta bez wyciagania trzebe wyciagnac silnik troche jest zabawy z tlokami jak nie masz pojecia to lepiej zostawic takie rzeczy dla mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEK74 Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 autko zrobione bez wyjmowania silnika troche było kombinaci z kluczami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIEK74 Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 samochodzik chodzi pszczółka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi