Jump to content

subaru impreza 1,8 brak cisniena na jednym cylindrze POMOCY


MACIEK74

Recommended Posts

jak w czesniej pisałem trzesło silnikiem

 

sprawdziłem cisnienie i na jednym cylindrze jest 6 atmosfer na pozostałych po 13,5 atmosfery

ktos mi powiedzal ze to zawory moga byc podparte

 

zrobiłem głowice i dalej jest 6 atmosfer

 

moze ktos mi podpowie cos

Link to comment
Share on other sites

Zrob probe olejowa, tzn. wlewasz do cylindra kilka ccm oleju i mierzysz cisnienie. Jak wzrosnie o kilka atm, to znaczy ze pierscienie sa zapieczone lub zuzyte. Jesli nie, to uklad cylinder/tlok jest zuzyty lub uszkodzony, wtedy tylko szlif moze pomoc. (zakladam ze glowica i zawory sa sprawdzone/zrobione ).

Link to comment
Share on other sites

nie bierze oleju

rura wydechowa czyscutka

 

[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 12:31 pm ]

po zalaniu oleju do cylindra cisnienie wzrosło do 8 atmosfer

 

[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 12:36 pm ]

moze cos jest z chydraulika zaworów

 

kazdy mechanik co innego gada

juz głupi jestem od tego wszystkiego

 

ktos mi doradził zeby wdmuchac powietrze sprezone do cylindra

i zobaczyc czy tam gdzie wlewa sie olej jest wydmuchiwane

co o tym myslisz

Link to comment
Share on other sites

Jesli popychacze hydrauliczne sie zawiesza, to bardzo halasuja. Piszesz ze "zrobiles glowice" , robiles sam czy mechanik, i co konkretnie bylo robione, oraz dlaczego ?

Jaki przebieg ma auto ? Wzrost cisnienia z 6 do 8 bar wskazywalby na pewne zuzycie pierscieni i przedewszystkim na nieszczelnosc zaworow lub uszczelki pod glowica.

Link to comment
Share on other sites

Podparte ?! Ciekawe czym ? Zawor sie nie domyka gdy jest wypalony lub skrzywiony, sadze ze u Ciebie sa skrzywione. Nalezy wymienic zawory z prowadnicami i dotrzec je do gniazd. I zmienic mechanika.

Link to comment
Share on other sites

Nieźle żeś się wpakował... Współczuję. Jedź do sprawdzonego przez Forumowiczów warsztatu, chodźby 200 km na lawecie, bo inaczej nie dojdziesz co się dzieje, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy...

 

I SŁUCHAJ DOBRYCH RAD - ZMIEŃ, NA RANY KOTA, MECHANIKA !

Link to comment
Share on other sites

Jeżdże już tak od roku (30000km) myślałem że to jest taki straszny " muł "

zawsze coś mi słabo szedł, a tu sie okazało że nie ma ciśnienia na jednym cylindrze. W końcu sie zdenerwowałem, bo kolega powiedział mi że to powinno lepiej chodzić, zrobiłem głowice, wymieniłem rozrząd i tu DALEJ KUPA !!!!!

Jestem z Lublina, może znacie kogoś w okoloicy co się na Subaru zna, bo tu co warsztat to inny problem zgłaszają i nikt sie bardzo nie chce dotykać.

Jeden sie dotknął i LIPA !!!!!

 

[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 2:22 pm ]

Muszę dodać że silnik nie bierze GRAMA OLEJU !!

 

[ Dodano: Czw Sie 17, 2006 2:27 pm ]

ktos mi doradził zeby wdmuchac powietrze sprezone do cylindra

i zobaczyc czy tam gdzie wlewa sie olej jest wydmuchiwane

co o tym myslisz

Link to comment
Share on other sites

Ja raczej nie znam warsztatow w Polsce... Silnik z tym przebiegiem nie powinien brac wiecej niz litr oleju na 10 tkm, a wiec prawdopodobnie cylinder, tlok i pierscienie sa O.K.

Mysle ze sa skrzywione zawory, zdarza sie tez pekniecie glowicy. Proba z powietrzem to dobry pomysl, nalezy ustawic tlok w gornym martwym punkcie, zostawic auto na biegu, i przez otwor swiecy wdmuchnoc powietrze sluchajac gdzie uchodzi, czyli nalezy sprawdzic czy nie ma babelkow w chlodnicy, czy nie wylatuje przez korek wlewu oleju, oraz, co najbardziej prawdopodobne, kolektory ssacy i wydechowy. Wowczas bedzie wiadomo ktory zawor jest nieszczelny. Proba oczywiscie na zagrzanym silniku. Choc jesli nie masz pojecia o silniku, to co Ci to da ?

Link to comment
Share on other sites

jakis namiar w warszawie na dobrego mechanika numer tel. jakis adres

 

dzieki

 

jest kilka powazanych i niestety trzeba sie do nich umawiac wczesniej bo sa zawaleni robota

 

ja osobiscie polecam Janka Korneckiego www.korneckiautosport.com

 

jest tez Czoper www.czoper.pl

Bajeczna www.subaruauto.pl

to sa 3 glowne uzywane tez przez innych forumowiczow, sprawdzone i godne polecenia

 

oczywiscie poza ASO ale to chyba raczej nie wchodzi w gre - chyba ze Pan Andrzej jakas promocje pasztetowa przeprowadza :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

dzieki Legacy96

Ale z jakiego powodu mogły się wykrzywić zawory ?

Tłok jest cały, nie ma na nim śladu uderzenia, blok silnika jest idealny.

 

[ Dodano: Pią Sie 18, 2006 10:32 am ]

Ja raczej nie znam warsztatow w Polsce... Silnik z tym przebiegiem nie powinien brac wiecej niz litr oleju na 10 tkm, a wiec prawdopodobnie cylinder, tlok i pierscienie sa O.K.

Mysle ze sa skrzywione zawory, zdarza sie tez pekniecie glowicy. Proba z powietrzem to dobry pomysl, nalezy ustawic tlok w gornym martwym punkcie, zostawic auto na biegu, i przez otwor swiecy wdmuchnoc powietrze sluchajac gdzie uchodzi, czyli nalezy sprawdzic czy nie ma babelkow w chlodnicy, czy nie wylatuje przez korek wlewu oleju, oraz, co najbardziej prawdopodobne, kolektory ssacy i wydechowy. Wowczas bedzie wiadomo ktory zawor jest nieszczelny. Proba oczywiscie na zagrzanym silniku. Choc jesli nie masz pojecia o silniku, to co Ci to da ?

 

chciałbym wykluczyc cos bo terzaz juz nie wiem czy to głowica czy pierscienie

 

jeszcze jedno pytanie czy tłoki mozna wyciagnac bez wyciagania silnika

bo błowica była zdjeta bez wyciagania

 

[ Dodano: Pią Sie 18, 2006 10:40 am ]

jak sprawdze to powietrzem dam znac

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...