dzidas19 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Witam mam Subaru Imprezę 2004 US 2.0 T . Wczoraj po trasie ok 30 km gdy samochód się już dobrze zagrzał zauważyłem dziwny dźwięk. Namierzyłem go pod maską i to tak jakby dochodziło z turbo. Jak samochód zimny dźwięk jest mało uciążliwy lecz gdy samochód już się nagrzeje jest to takie jakby gwizdanie spod maski. Co to może być?? Turbo się kończy?? Już zamówiłem kolanko od turbo do IC bo jest też nie zaciekawe. Zauważyłem też że przy przyśpieszaniu ładuje np 1bar i spada do 0.8 bara i później ładuje już cały czas 1 bar podczas przyśpieszania. Poniżej wrzucam krótki film https://www.youtube.com/watch?v=OJp-7EcKnfo&feature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaTM Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 dźwięk jest taki sam jak wkręcasz silnik na obroty ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidas19 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Dodam gazu to ustaje na ułamki sek ale jak trzymam go na np 2500 równo to nadal słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Wygląda na nieszczelność w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 sciągnąc wydech z katem, złapać za wałek od turbiny i sprawdzic czy nie ma wzdłuznego luzu(nie moze byc wcale), jesli nie ma to ok. Sciagnac przednia rure ssaca do turbiny i obejrzec kolo kompresji, moze cos zjadła i gwizdze, tyle pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Moze byc tez nieszczelnosc w uppipe - jesli dzwiek podobny do swierszcza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 sciągnąc wydech z katem a nie łatwiej to zrobić po zimnej stronie? moim zdaniem to nieszczelność w dolocie ale to tylko gdybanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 kolo kompresji to zimna strona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Wiem i po tej stronie również sprawdzisz luzy wszelakie Mniej rozbierania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidas19 Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Luzy na turbo sprawdzane jakiś czas temu było ok. A jakie uszczelki mogę zmienić od uppipe?? Jakiś nr albo coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Sprawdź y-pipe od turbo do IC... Prawdopodobnie tam masz jakieś pęknięcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Sprawdź y-pipe od turbo do IC... Prawdopodobnie tam masz jakieś pęknięcie... Jakby tam była nieszczelność to by zauważalnie moc spadła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidas19 Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Moc jest ok dzisiaj zmieniłem wąż od turbo do ic i dalej to samo moc jest ale to chyba jednak turbo się kończy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Luzy na turbo sprawdzane jakiś czas temu było ok. A jakie uszczelki mogę zmienić od uppipe?? Jakiś nr albo coś Ja mialem nie fabryczny uppipe z chin i byl dziurawy, wiec zmienilem na inny nie fabryczny z japonii i nie bylo swierszcza - ale uszczelki zainstalowalem miedziane i wszystko ladnie gralo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Sprawdź y-pipe od turbo do IC... Prawdopodobnie tam masz jakieś pęknięcie... Jakby tam była nieszczelność to by zauważalnie moc spadła Kiedyś miałem pęknięty, był dziwny dźwięk ale nie było czuć spadku mocy... Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidas19 Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 (edytowane) Pany problem rozwiązany w ssącym jedna śruba była luźna dokręciłem ją i po świście )) Można zamykać Edytowane 10 Maja 2014 przez dzidas19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się