Skocz do zawartości

dzidas19

Użytkownik
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Impreza WRX 2004

Ostatnie wizyty

210 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dzidas19

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Witam szanownych forumowiczów. Dzisiaj podczas krótkiej przejażdżki ok 10 km pojawił mi się o to taki błąd P0453 "Układ odprowadzania par paliwa, czujnik ciśnienia - wysoki sygnał wejściowy" w moim odczuciu auto lekko straciło moc zapalił się check a po podłączeniu auta pod komputer pokazało ten błąd oraz wypadanie zapłonu na 1 cylindrze (P0301). Pomocy !!
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. Witam Panowie właśnie mnie dopadło to, że zakładam zegary ciśnienie oleju temp oleju i EGT. Wszystko było fajnie do momentu kiedy trzeba wszystko założyć. Nie chce nic popsuć. Czytałem wątki montażowe ale już zwariowałem od tego wszystkiego nie wiem już co i jak tzn wiem gdzie są gniazda itp.ale nie wiem już jakie gwinty. A więc mam takie czujniki : Ciśnienia Oleju: http://allegro.pl/czujnik-cisnienia-oleju-do-wskaznikow-steppermotor-i4239681620.html Temp Oleju: http://allegro.pl/czujnik-temperatury-wody-oleju-auto-gauge-wskaznik-i4217617542.html do tego kupiłem takie adaptery w sumie nie wiem czy będą potrzebne :/ http://allegro.pl/redukcja-czujnika-temperatury-wody-oleju-m20x1-75-i4265111911.html Czy te czujniki wejdą normalnie w miejsca np w głowicy z tyłu i pod IC?? Czy te redukcje mi się przydadzą czy muszę kupić/dorobić inne?? Chodzi mi o to żeby nie popsuć gwintów. A teraz sprawa EGT: Czy mogę je podłączyć pod oryginalny czujnik EGT który siedzi już w aucie (jak się da to proszę powiedzieć jak to zrobić ) Jeżeli się nie da to czy mogę w miejsce oryginalnego włożyć taki czujnik: http://allegro.pl/czujnik-temp-spalin-termopara-egt-auto-gauge-i4264076518.html I czy będzie będzie pasował gwint standardowo Proszę o odpowiedź bo jutro jestem umówiony u znajomego do montażu tego wszystkiego i nie wiem czy coś z tego wyjdzie. Za pomoc flaszka hehe
  8. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  9. Siemka ostatnio robiłem tą samą operację(wrx04) i wszystko pasowało do mnie weszły kayaby dedykowane do STI o nr 321005 i 321004. Podaje po dużo ludzi szuka po nr bo nie wiadomo co włożyć bo jest kilka typów
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. dzidas19

    Płyn chłodnicy

    Powinno być coś koło 7 litrów jak dobrze pamiętam ale sprawdź jeszcze najlepiej Jeżeli byś zmieniał olej jeszcze np to możesz filtry pozmieniać powietrza i kabinowy.
  13. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  14. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  15. dzidas19

    Zgaśnięcie WRX 2006

    W zakręcie przy większym przeciążeniu może zabraknąć paliwa do podania. Wątek wałkowany kilka razy np: lecąc bokiem w zimę auto przerywa nie ma mocy itp. Poszukaj tego wątku a może być tak, że pompa nie wyrabia. Najlepiej sprawdzić ciśnienie paliwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...