szymson Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam Ostatnio jak wrocilem do domu po 3h jezdzie (subaru impreza wrx) wzkaznik temperatury wskoczyl mi pod czerwone pole. Po zostawieniu auta zobaczylem ze na kostke (z dolnej prawej strony) wylewa sie plyn. Mam pytanie jaka to moze byc przyczyna ? Czy moze to byc przyczyna zagotowania i czy trzeba wlac olej do turbiny, jak tak to jaki ? Pozdrawiam Edytowane 27 Kwietnia 2014 przez szymson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Po zostawieniu auta zobaczylem ze na kostke (z dolnej prawej strony) wylewa sie plyn A sprawdziłeś (organoleptycznie) co to za płyn Ci się wylewa? Mam pytanie jaka to moze byc przyczyna ? Np. włączona klimatyzacja. czy trzeba wlac olej do turbiny Staraj się nie wlewać nic do turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Tu się witamy http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60648-tutaj-si%C4%99-witamy-dzia%C5%82-dla-nowych-forumowicz%C3%B3w/page-639#entry2020987 Wylał się olej?Zmierzyłeś poziom oleju?Może jednak płyn chłodzący wywaliło?A może woda z odpływu klimy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymson Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Byl to plny chlodniczy, zauwazylem ze jest przelany ponad full. Mam samochod od 24.04 wiec jeszcze zadnych plynow i olejow nie dolwalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Jeśli to silnik 2.5T i była szybka jazda,to wygląda na objawy padniętej uszczelki pod głowicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymson Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Jest to 2.5 T i kilka razy mocny start na światłach. Na razie autko jest w garażu i zastanawiam się jak mam dalej postępować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Poszukać odpowiedniego warsztatu,odstawić,niech ustalą przyczynę i naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymson Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Dzięki wielkie za pomoc, zobaczę czy przy jutrzejsze jeździe będzie spływał, jeśli tak to odstawiam do mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 duże prawdopodobieństwo, że to UPG, troszkę Cię szarpnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 zobaczę czy przy jutrzejsze jeździe To marny pomysł, lepiej od razu: odstawiam do mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Oj tam ~4k jeżeli tylko upg za wczasu vs 15k jeżeli upg narobi gnoju hehe @ericsson T10s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 jezeli masz auto od 24.04 to moze warto zorientowac sie czy to byla ukryta wada przy zakupie, czy moze sam przyczyniles sie do padnietej uszczelki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymson Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Zastanawiam sie bo innych objawów UPG nie ma oprócz z tym płynem do chlodnicy. Dzwonilem do poprzedniego właściciela i mówi ze subarka lubila łapać duże temperatury ale nigdy mu żaden olej nie ciek ale polecił mi wlac olej do turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 (edytowane) To się zdecyduj czy poleciał olejnz turbiny czy płyn chłodniczy.... Nie ma czegoś takiego jak olej do turbiny. Turbina jest smarowana olejem silnikowym, to nie kompresor. Coś cie w wala robi ten poprzedni właściciel. @ericsson T10s Edytowane 27 Kwietnia 2014 przez slavok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymson Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 (edytowane) Na pewno jest to płyn chlodniczy. Tak właśnie zastanawialem sie z tym plynem do turbiny bo nawet jak jest cos takiego to nie widzialem jaki. Jutro odstawiam do warsztatu, zobaczę co tam sie dzieje. Dzięki za pomoc Edytowane 27 Kwietnia 2014 przez szymson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 normalny samochod, nawet jezeli jest to subaru, nie ma prawa lapac wysokiej temperatury. jak dla mnie ewidentnie kupiles auto z walnietą UPG skoro juz poprzedniemu wlascicielowi ''lubila lapac temperature'' jak dla mnie sprawa prosta, oddac auto lub dogadac sie co do kosztów naprawy i nie zwlekaj z tym, bo czas gra na Twoją niekorzyść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-17 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 oddaj auto ,albo 4k zł niech ci zwróci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 ale polecił mi wlac olej do turbiny przypuszczam,że wyraził się skrótowo i chodziło o olej do turbo tzn olej do silnika z turbiną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 mówi ze subarka lubila łapać duże temperatury ale nigdy mu żaden olej nie ciek ale polecił mi wlac olej do turbiny Ja tam samochudu nie "upalam" na torach itd, ale moim zdaniem w sprawnym aucie temperatura w ogóle nie powinna rosnąć ponad "normalną" temperature pracy ! Zwłaszcza w kwietniu Wada ukrtyta moim zdaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Ja tam samochudu nie "upalam" na torach itd, ale moim zdaniem w sprawnym aucie temperatura w ogóle nie powinna rosnąć ponad "normalną" temperature pracy ! Zwłaszcza w kwietniu Wada ukrtyta moim zdaniem. fachowca to i dobrze posłuchać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 oczywiście temepratura silnika się zmienia w zależności od stylu jazdy.Nie widać tylko tego na czujniku temp.wody na desce rozdzielczej. NAtomiast samochody wyposażone np.w czujnik temp.oleju pokazują pewne wahania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 I jak tam kolego? Wyjaśniła się sprawą? @ericsson T10s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymson Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 (edytowane) Hej Wracam po nieobecności, wiec odnawiam. Przyczyna skaczącej temperatury i wylanie płynu chłodnicy nie była ani uszczelka pod głowicą ani brak "oleju do trubiny". Odnośnie subarka trafiła do mechanika specjalizującego się w marce subaru. Okazało się że silnik był źle złożony. Zostały wymienione: -Głowica -Uszczelka wydechu -Uppipe -Uszczelniacz zaworu dolotowego - -..- zaworu wydechu -uszczelka kolektora dolotowego -uszczelka kolektora wydechu -Wałki rozrządu -Stabilizatory tył i przód. -Przewód chłodnicy Góra -Pasek rozrządu -Napinacz rozrządu -Rolka rozrządu -Pompa cieczy chłodzącej -Pasek Wielorowkowy. Itp... Teraz samochód chodzi idealnie został podkręcony do 300KM. Mimo zainwestowanych pieniążków można się teraz cieszyć przy jeździe. Edytowane 19 Czerwca 2014 przez szymson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBA_M Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 To mało rzeczy Ci zostało do wymiany po tym lekkim zdarzeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatiKTP Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Co znaczy 'źle złożony'? Poza stabilizatorami wygląda to na naprawę głowicy ze zrobieniem przy okazji rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się