Skocz do zawartości

STI Stany a Europa???


Leszek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 113
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Leszek - zwróć jeszcze uwagę na koszty ubezpieczenia. Po kradzieży Twojego, straciłeś pewnie zniżki, a na sprowadzanego amerykańca możesz nie dostać pakietu (od razu zaznaczam - nie mówię: "na 100% nie dostaniesz"). Wówczas ubezpieczenie AC to jakieś 12-13% wartości samochodu...

 

Sprawdź tę kwestię, nim się zdecydujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael tak to można zaprzeczyć wszystkim pomiarom nie chodzi nawet o STI US, ale myśle, że to nie jest aż tak ważne.

OGS nie właśnie jest napisane od 0-62 czyli 99,2 czyli już można to uznawać za 100.

Przemeq z ta ubezpieczalnią to się będe musiał dowiedzieć, ale jak ubezpieczałem WRX US to nie było żadnych problemów, że to amerykaniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze i ja zabiore glos:) mialem do czynienia z STI EU 2004, a teraz mam do czynienia z STI 2006 US SPEC i moge powiedziec, ze pojawiajace sie plotki o gorszym wykonaniu itp to bajka. auto jakosciowo jest takie samo jak wersja europejska.minusem jest brak gwarancji, ale odpukac subru sie nie psuje :) jednm slowem polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebrnolem przez posty z ostatnich 3 lat na temat WRXow napisane na tym forum i zauwazylem wiele niescislosci, np ktos pisze ze mozna zamiennie stosowac elementy zawieszenia, dokladniej wahacze, tzn podmienic US stalowe na EU z alu, a sie okazuje ze wlasciciel US spec kilka miesiecy pozniej sie wypowiada ze ni cholery... na wielu forach istnieje cos takiego jak FAQ a tam odpowiedzi na najczesciej zadawane pytania.... moze czas na dokladne porownanie US i EU spec. wiem ze to propagandowo nie za bardzo ale ostatecznie wszystkie informacje w jednym miejscu moga byc pomocne. sam bym to zrobil ale juz nie wiem, ktore informacje sa prawdziwe, a ktore tak nie do konca.

 

 

wiekszosc roznic pojawia sie wielokrotnie, zainteresowalo mnie ostatecznie stwierdzenie (nie wiem czy tylko ktos cos gdzies slyszal i powtarza dalej, czy jest to potwierdzone) o innym oprogramowaniu ECU zwiazanym z innym paliwem w US. moze wiecie cos wiecej na ten temat czy to tylko kolejna ploteczka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiekszosc roznic pojawia sie wielokrotnie, zainteresowalo mnie ostatecznie stwierdzenie (nie wiem czy tylko ktos cos gdzies slyszal i powtarza dalej, czy jest to potwierdzone) o innym oprogramowaniu ECU zwiazanym z innym paliwem w US. moze wiecie cos wiecej na ten temat czy to tylko kolejna ploteczka

ooo to bardzo ciekawe czy ktos moze to potwierdzic lub zaprzeczyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale oddzielmy WRX od STI, co do WRX to sprawa jest jasna, że się dużo rzeczy różni, zawiecha i hamulce są w sumie takie jak w RC europejskim,a mi chodzi tu konkretnie o STI, więc proszę się trzymać tego tematu

 

 

miałem na mysli wiele pojawiających sie błędnych informacji na temat roznic pomiedzy specyfikacjami a załozenie to oparłem na podstawie WRXa, z tego co przeczytałem na forum roznice w STI sa nieznaczne ale informacje na ich temat na 100% chciałbyś miec sprawdzone i pewne a nie ze ktoś gdzieś słyszał.

 

wcześniej dosć obszernie acz niechetnie wypowiadała sie Dyrekcja ale w tej chwili niestety milczy wiec cieżko o sprawdzone info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zupełnie serio, to wiadomo czy jest cięższy czy nie ? Poprzednie ważyły nieco więcej niż europejskie, Dyrekcja o tym pisała kiedyś.

 

Tak, wersja USA jest ciezsza, pisalem o tym na forum wielokrotnie.

 

Wynika to miedzy innymi z hamerykanskich wymagan dot. bezpieczenstwa pieszych podczas kolizji.

Z tego wzgledu Evo nie moga byc homologowane w Kanadzie i o ile sie nie myle, nie ma ich tam w ofercie Mitsu (jesli komus sie chce moze sprawdzic).

 

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chojny wiem właśnie, ciężko tu z jakimikolwiek informacjami, niby wszyscy piszą, że wszystko to samo a Subaryta sie odezwał napisał jedną wypowiedź i już są większe wątpliwości. Nie mam ochoty, a Ty też na pewno, sprawdzać jak jest naprawdę dopiero w warsztacie jak się coś popsuje, ale widzę, że i tak konkretnej odpowiedzi nie dostanę. Ja sam głupieje i się poddaje. Będe działał impulsywnie albo wezmę amerykańca i zaryzykuje albo i nie. Ty zrób to samo tylko, że przy WRX lepiej się rozglądaj.

 

Shodan a to, że jest cięższa ma jakiś wpływ? jest przez to gorsza albo coś takiego, czy te 20 konni więcejnadrabia to???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężko tu z jakimikolwiek informacjami, niby wszyscy piszą, że wszystko to samo a Subaryta sie odezwał napisał jedną wypowiedź i już są większe wątpliwości. Nie mam ochoty, a Ty też na pewno, sprawdzać jak jest naprawdę dopiero w warsztacie jak się coś popsuje, ale widzę, że i tak konkretnej odpowiedzi nie dostanę. Ja sam głupieje i się poddaje.

 

Leszek, podzielam Twoją frustrację. Moja forumowa kariera zaczęła się właśnie od konkretnych pytań na temat sprowadzenia auta z US - najpierw dostałem tzw. zjebkę, za poruszanie temat po raz enty, potem dostałem parę sprzecznych informacji i parę informacji nie na temat i wątek zdechł :twisted:.

 

Jak widać, problem z konkretnymi i szczegółowym odpowiedziami na temat subaru z US ciągnie sie do dziś. Dlatego uważam, że jedynym wyjściem jest pójście na impuls.

 

 

 

PS. A jak ktoś jest ciekaw, to tak wyglądał ten wątek oraz Przemeq, jako nowy forumowicz, hi hi hi :Dhttp://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#116750

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak naszła mnie myśl sprowadzenia SI z USA to przy okazji tematu zahaczyłem o firmę tunerską, która mi by lekko imprezkę podkręciła. Trafiłem na http://www.nie-ASO.pl/ i napisałem o co mi łazi, poczym dostałem odpowiedź, że oczywiście i przy okazji facet mi napisał, że SI z USA jest głośniejsze od EU (co nawet dobrze, gdyż bulgot w wydechu jest lepiej słyszalny :)) oraz ma inny ECU i trzeba go przeprogramować, gdyż jest ustawiony na inną gammę benzyn oraz wilgotność itp, ze względu na odmienne warunki klimatyczne! Więc myślę, że są wystarczająco potwierdzone informacje (jak dla mnie) - firma nie-ASO nie zajmuje się tuningiem Imprez od roku, a jak wspominał mój "rozmówca": moja Impreza nie byłaby pierwszą, w której docelowo mieliby dłubnąć conieco :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) firma nie-ASO nie zajmuje się tuningiem Imprez od roku, a jak wspominał mój "rozmówca": moja Impreza nie byłaby pierwszą, w której docelowo mieliby dłubnąć conieco :D

 

Mógłbyś się dołączyć :)

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=106701

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shodan a to, że jest cięższa ma jakiś wpływ? jest przez to gorsza albo coś takiego, czy te 20 konni więcejnadrabia to???

 

Leszek, roznica w wadze nie ma wiekszego znaczenia przy normalnym zastosowaniu auta.

A konikow jest tyle samo - amerykanie stosuja inne przeliczniki - bylo juz o tym wielokrotnie.

 

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie Przemeq i bądź tu mądry. A tak poza tym to nie ma co, zacząłeś na forum nieźle... i zobacz jak daleko zaszłeś, hm hm może też zacznę pyskować ;)

 

Shodan dzięki za odpowiedź. Ale już wcześniej w tym temacie pisałem, że dziwna jest różnica aż 20 koni a poza tym amerykance podają, że ma 4,9 do setki i 409 moment obrotowy, myślę, że jest to jednak jakoś związane z inną mocą silnika a nie przelicznikiem, wcześniej też był w stanach silnik 2,5 300 konny a unas były jeszcze wtedy 260 konne.

 

Chyba telefon do mapteka powinienn trochę pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shodan dzięki za odpowiedź. Ale już wcześniej w tym temacie pisałem, że dziwna jest różnica aż 20 koni a poza tym amerykance podają, że ma 4,9 do setki i 409 moment obrotowy, myślę, że jest to jednak jakoś związane z inną mocą silnika a nie przelicznikiem, wcześniej też był w stanach silnik 2,5 300 konny a unas były jeszcze wtedy 260 konne.

 

Leszek - pamiętaj, że do MY'06 w Europie były słabsze silniki, bo było 2.0, a nie 2.5, jak w US. I europejski model miał katalogowo 265 KM, dziś ma 280 KM czy też 280 PS, czyli 300 BHP. Tak więc były 2 powody różnic w deklarowanej mocy: różne siliniki i różne miary.

 

Co do przyspieszania - to też jest mowa 0-60 mph vs. 0-100 km/h - a 60 mil nie jest dokładnie równe 100 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...