Jump to content

STI Stany a Europa???

Leszek

Recommended Posts

Wiem, że wszyscy juz brzydką mówiąc rzygają tematem Subaru US ale tego chyba jeszcze nie było. Ciekawi mnie czy ma ktoś może jakieś informację jak jest z STI ze Stanów tym nowym 2006 rocznikiem 300 KM, podobno silnik jest lepszy niż w Europie ale podobno zawieszenie jest wykonane z gorszych materiałów, wie ktoś coś może na ten temat?

• Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ktoś mi mowił, (nie wiem czy to prawda - nie znam się), że WRXy ze Stanów mają słabsze skrzynie biegów i elementy przeniesienia napędu - podobno przy ostrej "polskiej" jeździe można szybko zakatować jedno i drugie. Ale tak jak mówię - nie wiem ile w tym prawdy...ani czy dotyczy to także STI.

Owszem, brak chłodnicy oleju w dyfrze i skrzyni. Wymiana kosztowna. Przykład z mojego podwórka STI 06. Pozdrawiam

Subaryta, bylo jakies US Spec i ciebie na remont skrzyni, tak zeby mozna bylo zajrzec do srodka?

Moim zdaniem brak chlodnicy oleju to URBAN LEGEND - to samo slyszalem o Evo i okazalo sie wierutna bzdura. Wg mnie w US i EU skrzynie i dyfry sa te same - jesli chlodnica jest w wersji EU, bedzie rowniez w amrykanskiej..

pozdr!

STI USA niby ma więcej KM, ale tam są "przekłamane konie" - tzn inaczej się je liczy :???: W USA są dostępne paliwa nawet 75oktan i raczej nie ma więcej niż 98! (ale chodzi o jakość :D). Dodatkowo STI USA ma głośniejszy wygar, a to ze względu na inne standardy niż EU - tak mi odpisali z Subaru of America! Niby STI EU, a USA nie powinny się różnić, jednak trzeba pamiętać, że Amerykanie zawsze dostajato, co najlepsze...!

To jest moja opinia.

PS. Leszek, jak kupisz STI z USA to opisz co i jak, gdyż mnie też interesuje USA version ;)

Przecież 2317892379219874 razy było pisane, że jest inna jednostka pomiaru.

A JDM'owy jest chyba dwulitrowy? I ma wyższy moment, ale potrzebuje 10x lepszego paliwa, niż u nas.