Jump to content

STI Stany a Europa???


Leszek

Recommended Posts

Wiem, że wszyscy juz brzydką mówiąc rzygają tematem Subaru US ale tego chyba jeszcze nie było. Ciekawi mnie czy ma ktoś może jakieś informację jak jest z STI ze Stanów tym nowym 2006 rocznikiem 300 KM, podobno silnik jest lepszy niż w Europie ale podobno zawieszenie jest wykonane z gorszych materiałów, wie ktoś coś może na ten temat?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ktoś mi mowił, (nie wiem czy to prawda - nie znam się), że WRXy ze Stanów mają słabsze skrzynie biegów i elementy przeniesienia napędu - podobno przy ostrej "polskiej" jeździe można szybko zakatować jedno i drugie. Ale tak jak mówię - nie wiem ile w tym prawdy...ani czy dotyczy to także STI.

Link to comment
Share on other sites

Owszem, brak chłodnicy oleju w dyfrze i skrzyni. Wymiana kosztowna. Przykład z mojego podwórka STI 06. Pozdrawiam

 

Subaryta, bylo jakies US Spec i ciebie na remont skrzyni, tak zeby mozna bylo zajrzec do srodka?

 

Moim zdaniem brak chlodnicy oleju to URBAN LEGEND - to samo slyszalem o Evo i okazalo sie wierutna bzdura. Wg mnie w US i EU skrzynie i dyfry sa te same - jesli chlodnica jest w wersji EU, bedzie rowniez w amrykanskiej..

 

pozdr!

Link to comment
Share on other sites

STI USA niby ma więcej KM, ale tam są "przekłamane konie" - tzn inaczej się je liczy :???: W USA są dostępne paliwa nawet 75oktan i raczej nie ma więcej niż 98! (ale chodzi o jakość :D). Dodatkowo STI USA ma głośniejszy wygar, a to ze względu na inne standardy niż EU - tak mi odpisali z Subaru of America! Niby STI EU, a USA nie powinny się różnić, jednak trzeba pamiętać, że Amerykanie zawsze dostajato, co najlepsze...!

 

To jest moja opinia.

 

PS. Leszek, jak kupisz STI z USA to opisz co i jak, gdyż mnie też interesuje USA version ;)

Link to comment
Share on other sites

Przecież 2317892379219874 razy było pisane, że jest inna jednostka pomiaru.

 

A JDM'owy jest chyba dwulitrowy? I ma wyższy moment, ale potrzebuje 10x lepszego paliwa, niż u nas.

 

Ale to było mówione odnośnie WRXa i różnicy między 225, a 227, a różnica 20 KM nie jest tym samym co różnica 3 (nawet biorąc pod uwagę, że 280 jest większe od 225, to różnica błędu nie jest proporcjonalnie większa). Do tego dochodzi różnica 14 Nm na korzyść US speca.

 

Zamiast się wymądrzać i irytować mógłbyś się czasami uspokoić i porozmawiać.

Link to comment
Share on other sites

jednak trzeba pamiętać, że Amerykanie zawsze dostajato, co najlepsze...!

 

A to ciekawe w takim razie, czemu poprzednie amerykańskie WRXy miały hamulce rodem z wózka dziecięcego, które nie hamowały...

Link to comment
Share on other sites

Oczywiście STI ze stanów jest lepsze... dlaczego? bo z Ameryki ;) a wszystko co z Ameryki jest najlepsze ;)

Link to comment
Share on other sites

no i ćwiek jest duży bo różnice cenowe dochodzące nawet do 40-60 tyś złotych ale jak mam znowu coś zmieniać w amerykańcu bo jest gorsze niż w europejczyku albo ma mi się psuć to bym się zastanowił.

 

A różnicę w koniach muszą być bo nawet Subaru US podaje, że ich STI ma poniżej 5 do setki chyba 4,9.

 

Więcej opini more more more

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...