carlos-wrx Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 http://www.evanscoolants.pl/technical Evans Coolants to rewolucyjne płyny chłodnicze, które mają dwie podstawowe cechy:1) nie zawierają wody2) nie ma potrzeby ich wymieniaćIch formulacja jest opatentowana.W praktyce oznacza to, że płyny Evans Coolants mają temperaturę wrzenia min. 180 stopni Celsjusza. Nawet, gdy awarii ulegnie wentylator chłodnicy, i temperatura płynu będzie wynosiła 170 stopni, to płyn w dalszym ciągu chłodzi silnik, i nie gotuje się - można odkręcić korek i wrzenie nie występuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Ładny avatar z wielkiej wojny Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impreza555 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 dobre ciekawe ile za ten płyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Pomoże tyle co umarłemu kadzidło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Jeszcze tylko oleje trzymające parametry w temperaturach 200+ i kłopoty 2,5 turbo pójdą w niepamięć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Pomoże tyle co umarłemu kadzidło Tzn, koncepcja dobra i wcale nie powiedzialbym, ze gdyby było to prawdą, nie wpłynęłoby pozytywnie na problem z przegrzewajacym sie płynem w 2,5. Trzeba moze tylko namowic kogos na test, a moze sie nada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 to wszystko niby pięknie , i tak naukowo w opisie ( nie neguję ,że te płyny lepsze), ale podają ograniczenia fizyczne i chemiczne dla wody, ale dlaczego nie podają najważniejszych danych do chłodzenia poza temp. wrzenia? : czyli lepkości ,gęstości i ciepła właściwego. Może wolniej odbiera ciepło niz woda? Może pozostałe właściwwości sa gorsze.? Ciągle kawitacją mieszają ,bo przecietnie mało kto się z tym spotkał ( b. groźna jest, ale gdyby była w układach chłodzenia na codzień, to pompy i bloki szybko by wyżarło -dosłownie potrafi dziury zrobić w dowolnie twardym materiale.) I ceny orientacyjnej też nie dali . Testy tylko coś dadzą. I cytat: "Temperatura robocza silnika i płynu chłodniczego może nieco wzrosnąć, średnio o 3 - 7 stopni. Jednakże temperatura w samym silniku będzie stała, a gorące strumienie pary nie będą powstawały, co oznacza niższą temperaturę pracy silnika." Czyli temp . silnika może wzrosnąć ,co oznacza niższą temp. pracy silnika....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Bełtowski będzie to testował. Zapewne po testach będą jakieś informacje od nich na temat tego chłodziwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehu Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Na dole strony jest podany link do sklepu online z cenami, też byłem ciekaw.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 22 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 No tani nie jest, 5L banka kosztuje 380pln. ...ale jak bedzie sie sprawdzac to moze warto. Chetnie bym widzial Edwina w roli testera, wtedy byloby wiadomo, ze nic nie jest podcukrowane, tylko jak faja to faja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 No tani nie jest, 5L banka kosztuje 380pln. Sprzedaje to m.in. forumowicz designer, szczegóły na forum ciemnej strony mocy. Może jest skłonny dać jakieś rabaty forumowy. I ta cena to nie wszystko - przed zastosowaniem płynu trzeba przepłukać układ ich środkiem czyszczącym, który też "coś tam" kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 @@carlos-wrx, tak ,ale myślałem o testach na większej ilości aut przez dłuższy czas. Edwin musiałby tu ewidencje prowadzić. Bo nie wiemy jak szybko ciepło odbiera , wiec na razie widoczna zaletą jest temp. wrzenia , ale tylko , jeśli faktycznie gdześ w kanałach zwykły płyn wrze -np. w pobliżu UPG. Jesli nie to nie ma tu przewagi. Jeśli UPG nie będzie padać w 2.5 to już coś , Ale wyniki wymagaja czasu. A jak wycieknie to nic nie pomoże. I trzeba wozić płyn na dolewki, bo jak coś to wodą go zepsujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Jaki by ten specyfik nie był to nie naprawi żadnego silnika, ani nie zmieni jego parametrów konstrukcyjnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Jaki by ten specyfik nie był to nie naprawi żadnego silnika, ani nie zmieni jego parametrów konstrukcyjnych czyli jak padnie UPG to i tak uklad się "napompuje"..że tak powiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Przypomniały mi się stare dobre czasy, kiedy ujeżdżałem Poloneza. Pojawiły się wtedy na stacjach benzynowych specyfiki "usuwające wycieki". Zapytałem sprzedawcy czy to naprawdę działa.Sprzedawca odrzekł, że jeśli ma być szczery to działa ale tylko na psychikę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Przypomniały mi się stare dobre czasy, kiedy ujeżdżałem Poloneza. Pojawiły się wtedy na stacjach benzynowych specyfiki "usuwające wycieki". Zapytałem sprzedawcy czy to naprawdę działa.Sprzedawca odrzekł, że jeśli ma być szczery to działa ale tylko na psychikę , Jak magnetyzery w LPG, czy piramida Amway w drodze do wielkiego majątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabed Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Czy ktoś z forumowiczów testował ten wynalazek i może powiedzieć coś więcej czy warto ? http://www.evanscoolants.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Już jest wątek na ten temat. Szukajka działa btw http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/70350-koniec-problem%C3%B3w-z-upg-czy-znowu-czary-mary-innowacyjne-ch%C5%82odzenie-pono%C4%87/#entry1997982 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabed Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Tak, ale tam niestety nikt nie wniósł niczego wyjaśniającego temat:/ Może teraz już to ktoś testował ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Nie ma sensu tworzyć dwóch wątków na ten sam temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 Ale jakich "cudownych" właściwości oczekujesz od płynu chłodzącego? Zalany do sprawnego silnika pewnie nie zaszkodzi.Do silnika z niesprawnym układem chłodzenia,zapewne naprawy nie uskuteczni. Policz koszt wymiany z przepłukaniem układu chłodzenia.Trochę tych cudownych właściwości uleci. Wątki do scalenia,moim zdaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się