Skocz do zawartości

Jak zrobic Imprezka "ciasna beczke"


Sykstus

Rekomendowane odpowiedzi

przemeq wydaje mi sie, ze u ciebie tez powinienes wcisnac sprzeglo przynajmniej dla ochrony wiskozy.

 

ja zawsze tak robie, taki nawyk, do tego stopnia, ze jak wsiadlem do s3 kolegi w zime to tez wciskalem sprzeglo przed rekawem :)

 

[ Dodano: Czw Sie 03, 2006 12:08 am ]

a chyba wszyscy wiemu, ze w s3 jest haldex...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemeq wydaje mi sie, ze u ciebie tez powinienes wcisnac sprzeglo przynajmniej dla ochrony wiskozy.

 

No właśnie, właśnie - tak mi się wydawało, ale wolałem się upewnić.

 

ja zawsze tak robie, taki nawyk

 

Dokładnie - jest to do tego stopnia nawyk, że ja nie rejestruję tego. Ale podejrzewam, że jakbym nie wciskał, wiskoza by po prostu się gotowała i śmierdziała, a tego nie było czuć.

 

Jedyne, co było czuć w moim samochododzie w Słomczynie to zapach od Owoca, który w podtytule jednej z części Nagiej Broni określono jako "smell of fear" :mrgreen:.

 

a chyba wszyscy wiemu, ze w s3 jest haldex...

 

Wieeemy 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno sie robic w aucie bez aktywnych dyfrow, zeby nie zameczyc wiskozy. W autkach z aktywnymi elektronika sama rozpina.

 

Gdzieś czytałem, że to jeden z popularnych mitów i że - przynajmniej jeśli chodzi o MY'06 - wcale tak nie jest... :roll:

 

 

Gdzieś widziałem nawet gadżet służący podpięcu DCCD-A pod ręczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moze by tak lewa zmusic pozostanie przy beczce......

 

nie wiele pomaga lewa na heblu w takiej sytuacji

 

No dobra a ad 2. co zrobic zeby mi auto ta ciasna beczne nawet na jedynce robilo ciasniej, a nie o promieniu 10 metrow, bo nawet na jedynce wyjezdza mi i przodem i tylem?

 

Trochę mniej gazu albo lewą potrzymaj. Mnie się wczoraj GTkiem na mokrym bardzo ciasny nawrót udał, więc może się da beczkę ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No dobra a ad 2. co zrobic zeby mi auto ta ciasna beczne nawet na jedynce robilo ciasniej, a nie o promieniu 10 metrow, bo nawet na jedynce wyjezdza mi i przodem i tylem?

 

Trochę mniej gazu albo lewą potrzymaj. Mnie się wczoraj GTkiem na mokrym bardzo ciasny nawrót udał, więc może się da beczkę ;-)

 

Ha ! No i sie dzisiaj udalo :mrgreen: wprawdzie nie tak od razu ale w koncu wyszlo, elegancko z jedynka i ciasno na tyle na ile chcialem, wprawdzie wczesniej pare razy zdolalo wyjechac badz zrobic spina, ale co sie odwlacze to wyjdzie ;)

 

Teraz tylko trzeba wycwiczyc go do perfekcji. Swoja droa chyba meczace to troche dla auta jest ... Nie tylko jedynka ale chyba i visko kleka? Kto sie wypowie jak takie nawrotki i beczki wplywaja na auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedziesz 40 Km/h na 2 biegu, dajesz szybko na ułamek sekundy w prawo szybko w lewo. Jak auto troszkę skręci zacinasz ręcznym wduszając sprzęgło. Kiedy masz 50% obrotu bijesz jeden. Strzał ze sprzęgła z 4000-5000, po zakończeniu obracania nie zatrzymująca sie jedziesz nazad. Nie jest to co Subaru lubi najbardziej :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko jedynka ale chyba i visko kleka? Kto sie wypowie jak takie nawrotki i beczki wplywaja na auto?

 

Trochę za mało mocy, trochę za słabe szpery...

Da się, ale samochód dostaje poważnie w dupę i tym trzeba się liczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko jedynka ale chyba i visko kleka? Kto sie wypowie jak takie nawrotki i beczki wplywaja na auto?

 

Trochę za mało mocy, trochę za słabe szpery...

Da się, ale samochód dostaje poważnie w dupę i tym trzeba się liczyć.

 

No wlasnie tak mi sie wydawalo (generalnie po kilku probach auto nie pachnialo zbyt przyjemnie), chyba skupie sie wiec na szybkich, technicznych partiach i tam bede nadrabial stracone na nawrotach sekundy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug mnie najprosciej jest zapiac jedynke podczas hamowania , podciac recznym na wcisnietym sprzegle i w polowie nawrotu wystrzelic ze sprzegla ,niestety te numery kosztowaly mnie skrzynie rozwalil sie przedni dyferencjal .kiedys robilem tak po kilka razy pod rzad i centralny dyfer zaczynal gwizdac i przestawal dopiero jak wystygl .a jak wyciagnolem skrzynie to obudowa w miejscu centralnego dyfra byla az niebieska od przegzania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko jedynka ale chyba i visko kleka? Kto sie wypowie jak takie nawrotki i beczki wplywaja na auto?

 

Trochę za mało mocy, trochę za słabe szpery...

Da się, ale samochód dostaje poważnie w dupę i tym trzeba się liczyć.

 

Dlatego ja odpuszczam sobie takie sztuki (no chyba ze na sniegu) nie ma to jak dobry bok z 2 biegu na jakims fajnym trojkowym zakrecie oczywiscie na mokrym.

 

Sykstys pochwal sie jak dziada przytrzymales przy beczce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...