Jump to content

Jak zrobic Imprezka "ciasna beczke"


Sykstus
 Share

Recommended Posts

Jako ze dzisiaj sporo popadalo postanowilem potestowac troche auto (na szutry nie jezdze bo szkoda mi auta a do zimy daleko) a ze niedaleko mam kilka uliczek z rownej kostki brukowej i kawal placyku to pojechalem podzialac.

 

I teraz dwa szybkie pytania:

 

1. Dochodze do nawrotu hamowanie, redukcja na dwa, skret kolek, rozpiecie napedu, reczny, spiecie napedu i gaz w podloge ... I co i auto odjezdza wolowato z tej dwojki z 2000 obrotow... I teraz pytanie do Was, co zrobic zeby odjechac z nawrotu zdecydownaie zwawiej (jedynki nie chce na sile wbijac bo wszyscy wiedza jak ona w Imprezie chodzi..) przy wcisnietym sprzegle trzymac gaz w podlodze udajac ALS i strzal ze sprzegla? :)

 

2. Chcialem objechac "beczke" cos na ksztalt tego co jest na karowej, czyli typowy ciasny baczek. I co i znowu zle, auto mi ta "ciasna beczke" robi tak ze wyjezdza przodem tylem a promien beczki mam z 10 metrow ;):mrgreen: A ja bym chcial tak zeby przednie wewnetrzne kolo jechalo kilka cm od beczki a tyl ladnie zamiatal..

 

Co radzicie?

 

PS. Wybaczcie lamerstwo :mrgreen: natomiast gdyby ktos potrzebowal rad i nauk co do szybkiej oski to zapraszam :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Musisz do obu rzeczy na przyczepnym użyć jedynki...zdecydowanie. Seryjnym WRXem do beczki będziesz musiał byc BAAAARDZO brutalnym żeby sie udało.

 

Co do wbijania jedynki - Prosiaq twierdzi że najlatwiej nauczyć się precyzyjnie to robić bez sprzęgla albo na dwa sprzęgła.

Link to comment
Share on other sites

Co do wbijania jedynki - Prosiaq twierdzi że najlatwiej nauczyć się precyzyjnie to robić bez sprzęgla albo na dwa sprzęgła.

 

Hmm ... W rajdowce jak sie uczylem zmieniac biegi bez sprzegla, zeby opanowac to do prefekcji kosztowalo mnie to 2 skrzynie, w wrxie wolal bym sobie tych kosztow chyba oszczedzic ;)

Link to comment
Share on other sites

To ćwizc delikatniej... :-/

 

O ile bez sprzegla moze byc delikatniej ;) Chcac nie chcac musi czasem zgrzytnac szczegolnie na poczatku, przy nizszych biegach i redukcjach, przy wyzszych problem mniejszy. O ile biegi w gore nie stanowia problemu o tyle w dol jest gorzej ;)

 

[ Dodano: Pon Lip 31, 2006 11:31 pm ]

Jak zrobic Imprezka "ciasna beczke"

 

Mmmm... ciśnie mi się na usta jedna odpowiedź.

Taka.

Kupić evo.

:mrgreen:

 

Oj tam Evo ;) Evo samo nie jedzie ;p Tu trzeba pocwiczyc ;) I kierownik musi sie pozbyc nawykow z oski ;) Chyba jednak trzeba bedzie urlop poswiecic na wizyte w wawie i zwizytowac jakas szkolke ;)

 

A co do EVO to najpierw bedzie STi dopiero potem Evo, nie ma to tamto :mrgreen:

 

Ooo widze forum nam ewoluuje, samo spina dwa oddzielne posty w jeden :) I co to teraz bedzie z podbijaniem ogloszen w gielddzie? ;p

Link to comment
Share on other sites

A moze by tak lewa zmusic pozostanie przy beczce......

 

nie wiele pomaga lewa na heblu w takiej sytuacji

 

No dobra a ad 2. co zrobic zeby mi auto ta ciasna beczne nawet na jedynce robilo ciasniej, a nie o promieniu 10 metrow, bo nawet na jedynce wyjezdza mi i przodem i tylem?

Link to comment
Share on other sites

dojedz do beczki juz z wpieta jedynka albo wepnij ja na hamowaniu, trzymajac sprzeglo skrec i pociagnij reczny i odpusc przy okazji strzelajac ze sprzegla.

 

troche bolesne dla sprzegla i skrzyni ale inaczej tego nie widze

Link to comment
Share on other sites

dojedz do beczki juz z wpieta jedynka albo wepnij ja na hamowaniu, trzymajac sprzeglo skrec i pociagnij reczny i odpusc przy okazji strzelajac ze sprzegla.

 

troche bolesne dla sprzegla i skrzyni ale inaczej tego nie widze

 

Adam. - czy podcinkę ręcznym zawsze trzeba robić ze sprzęgłem? Ja chyba tak robię, chociaż powiem szczerze, że te rzeczy robię automatycznie i teraz siedząc przy kompie jakoś nie potrafię sobie przypomnieć, czy naciskam sprzęgło, czy nie :twisted:.

Link to comment
Share on other sites

dojedz do beczki juz z wpieta jedynka albo wepnij ja na hamowaniu, trzymajac sprzeglo skrec i pociagnij reczny i odpusc przy okazji strzelajac ze sprzegla.

 

troche bolesne dla sprzegla i skrzyni ale inaczej tego nie widze

 

Adam. - czy podcinkę ręcznym zawsze trzeba robić ze sprzęgłem? Ja chyba tak robię, chociaż powiem szczerze, że te rzeczy robię automatycznie i teraz siedząc przy kompie jakoś nie potrafię sobie przypomnieć, czy naciskam sprzęgło, czy nie :twisted:.

 

Powinno sie robic w aucie bez aktywnych dyfrow, zeby nie zameczyc wiskozy. W autkach z aktywnymi elektronika sama rozpina.

 

BTW Przemeq skad te paski wrc fan, subaru lover itp? :>

Link to comment
Share on other sites

dojedz do beczki juz z wpieta jedynka albo wepnij ja na hamowaniu, trzymajac sprzeglo skrec i pociagnij reczny i odpusc przy okazji strzelajac ze sprzegla.

 

troche bolesne dla sprzegla i skrzyni ale inaczej tego nie widze

 

Adam. - czy podcinkę ręcznym zawsze trzeba robić ze sprzęgłem? Ja chyba tak robię, chociaż powiem szczerze, że te rzeczy robię automatycznie i teraz siedząc przy kompie jakoś nie potrafię sobie przypomnieć, czy naciskam sprzęgło, czy nie :twisted:.

 

Powinno sie robic w aucie bez aktywnych dyfrow, zeby nie zameczyc wiskozy. W autkach z aktywnymi elektronika sama rozpina.

 

BTW Przemeq skad te paski wrc fan, subaru lover itp? :>

 

 

Na ślizgim lewa powinna pomóc tylko trudno jest ucelować :) (praktyka)

Link to comment
Share on other sites

Powinno sie robic w aucie bez aktywnych dyfrow, zeby nie zameczyc wiskozy. W autkach z aktywnymi elektronika sama rozpina.

 

Gdzieś czytałem, że to jeden z popularnych mitów i że - przynajmniej jeśli chodzi o MY'06 - wcale tak nie jest... :roll:

 

BTW Przemeq skad te paski wrc fan, subaru lover itp? :>

 

He he 8)

Link to comment
Share on other sites

dojedz do beczki juz z wpieta jedynka albo wepnij ja na hamowaniu, trzymajac sprzeglo skrec i pociagnij reczny i odpusc przy okazji strzelajac ze sprzegla.

 

troche bolesne dla sprzegla i skrzyni ale inaczej tego nie widze

 

Adam. - czy podcinkę ręcznym zawsze trzeba robić ze sprzęgłem? Ja chyba tak robię, chociaż powiem szczerze, że te rzeczy robię automatycznie i teraz siedząc przy kompie jakoś nie potrafię sobie przypomnieć, czy naciskam sprzęgło, czy nie :twisted:.

 

Wciskasz sprzęgło.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...