Sykstus Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Jako ze dzisiaj sporo popadalo postanowilem potestowac troche auto (na szutry nie jezdze bo szkoda mi auta a do zimy daleko) a ze niedaleko mam kilka uliczek z rownej kostki brukowej i kawal placyku to pojechalem podzialac. I teraz dwa szybkie pytania: 1. Dochodze do nawrotu hamowanie, redukcja na dwa, skret kolek, rozpiecie napedu, reczny, spiecie napedu i gaz w podloge ... I co i auto odjezdza wolowato z tej dwojki z 2000 obrotow... I teraz pytanie do Was, co zrobic zeby odjechac z nawrotu zdecydownaie zwawiej (jedynki nie chce na sile wbijac bo wszyscy wiedza jak ona w Imprezie chodzi..) przy wcisnietym sprzegle trzymac gaz w podlodze udajac ALS i strzal ze sprzegla? 2. Chcialem objechac "beczke" cos na ksztalt tego co jest na karowej, czyli typowy ciasny baczek. I co i znowu zle, auto mi ta "ciasna beczke" robi tak ze wyjezdza przodem tylem a promien beczki mam z 10 metrow A ja bym chcial tak zeby przednie wewnetrzne kolo jechalo kilka cm od beczki a tyl ladnie zamiatal.. Co radzicie? PS. Wybaczcie lamerstwo natomiast gdyby ktos potrzebowal rad i nauk co do szybkiej oski to zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Musisz do obu rzeczy na przyczepnym użyć jedynki...zdecydowanie. Seryjnym WRXem do beczki będziesz musiał byc BAAAARDZO brutalnym żeby sie udało. Co do wbijania jedynki - Prosiaq twierdzi że najlatwiej nauczyć się precyzyjnie to robić bez sprzęgla albo na dwa sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Ja wrzucam jedynke z miedzy gazem (na dwa sprzegla) wchodzi o niebo łatwiej, w niektorych starych skrzyniach to jedyny sposob zeby zredukowac na 1 podczas jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Co do wbijania jedynki - Prosiaq twierdzi że najlatwiej nauczyć się precyzyjnie to robić bez sprzęgla albo na dwa sprzęgła. Hmm ... W rajdowce jak sie uczylem zmieniac biegi bez sprzegla, zeby opanowac to do prefekcji kosztowalo mnie to 2 skrzynie, w wrxie wolal bym sobie tych kosztow chyba oszczedzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 To ćwizc delikatniej... :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Jak zrobic Imprezka "ciasna beczke" Mmmm... ciśnie mi się na usta jedna odpowiedź. Taka. Kupić evo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Jak zrobic Imprezka "ciasna beczke" Mmmm... ciśnie mi się na usta jedna odpowiedź. Taka. Kupić evo. a mi druga: zapytać bednarza- on będzie wiedział jak zrobić ciasną beczkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 bez przepiecia na jeden nie dasz rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 To ćwizc delikatniej... :-/ O ile bez sprzegla moze byc delikatniej Chcac nie chcac musi czasem zgrzytnac szczegolnie na poczatku, przy nizszych biegach i redukcjach, przy wyzszych problem mniejszy. O ile biegi w gore nie stanowia problemu o tyle w dol jest gorzej [ Dodano: Pon Lip 31, 2006 11:31 pm ] Jak zrobic Imprezka "ciasna beczke" Mmmm... ciśnie mi się na usta jedna odpowiedź. Taka. Kupić evo. Oj tam Evo Evo samo nie jedzie ;p Tu trzeba pocwiczyc I kierownik musi sie pozbyc nawykow z oski Chyba jednak trzeba bedzie urlop poswiecic na wizyte w wawie i zwizytowac jakas szkolke A co do EVO to najpierw bedzie STi dopiero potem Evo, nie ma to tamto Ooo widze forum nam ewoluuje, samo spina dwa oddzielne posty w jeden I co to teraz bedzie z podbijaniem ogloszen w gielddzie? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Oj tam Evo Evo samo nie jedzie ;p Tu trzeba pocwiczyc He he - man111 coś by na ten temat pewnie powiedział po ostatniej wizycie w Słomczynie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Ja też coś na ten temat mówiłem... Samo jedzie... nie to co Impreza Matiego - tam trzeba mieć cojonez wielkości arbuzów i skills jak Maekinnen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 a dlaczego mati ma problem z opanowaniem zakretow ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 A moze by tak lewa zmusic pozostanie przy beczce...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 A moze by tak lewa zmusic pozostanie przy beczce...... nie wiele pomaga lewa na heblu w takiej sytuacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 A moze by tak lewa zmusic pozostanie przy beczce...... nie wiele pomaga lewa na heblu w takiej sytuacji No dobra a ad 2. co zrobic zeby mi auto ta ciasna beczne nawet na jedynce robilo ciasniej, a nie o promieniu 10 metrow, bo nawet na jedynce wyjezdza mi i przodem i tylem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr0605 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 odpowiednio wcześniej zacząć robić tą beczkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 dojedz do beczki juz z wpieta jedynka albo wepnij ja na hamowaniu, trzymajac sprzeglo skrec i pociagnij reczny i odpusc przy okazji strzelajac ze sprzegla. troche bolesne dla sprzegla i skrzyni ale inaczej tego nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 dojedz do beczki juz z wpieta jedynka albo wepnij ja na hamowaniu, trzymajac sprzeglo skrec i pociagnij reczny i odpusc przy okazji strzelajac ze sprzegla. troche bolesne dla sprzegla i skrzyni ale inaczej tego nie widze Adam. - czy podcinkę ręcznym zawsze trzeba robić ze sprzęgłem? Ja chyba tak robię, chociaż powiem szczerze, że te rzeczy robię automatycznie i teraz siedząc przy kompie jakoś nie potrafię sobie przypomnieć, czy naciskam sprzęgło, czy nie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 dojedz do beczki juz z wpieta jedynka albo wepnij ja na hamowaniu, trzymajac sprzeglo skrec i pociagnij reczny i odpusc przy okazji strzelajac ze sprzegla. troche bolesne dla sprzegla i skrzyni ale inaczej tego nie widze Adam. - czy podcinkę ręcznym zawsze trzeba robić ze sprzęgłem? Ja chyba tak robię, chociaż powiem szczerze, że te rzeczy robię automatycznie i teraz siedząc przy kompie jakoś nie potrafię sobie przypomnieć, czy naciskam sprzęgło, czy nie . Powinno sie robic w aucie bez aktywnych dyfrow, zeby nie zameczyc wiskozy. W autkach z aktywnymi elektronika sama rozpina. BTW Przemeq skad te paski wrc fan, subaru lover itp? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 dojedz do beczki juz z wpieta jedynka albo wepnij ja na hamowaniu, trzymajac sprzeglo skrec i pociagnij reczny i odpusc przy okazji strzelajac ze sprzegla. troche bolesne dla sprzegla i skrzyni ale inaczej tego nie widze Adam. - czy podcinkę ręcznym zawsze trzeba robić ze sprzęgłem? Ja chyba tak robię, chociaż powiem szczerze, że te rzeczy robię automatycznie i teraz siedząc przy kompie jakoś nie potrafię sobie przypomnieć, czy naciskam sprzęgło, czy nie . Powinno sie robic w aucie bez aktywnych dyfrow, zeby nie zameczyc wiskozy. W autkach z aktywnymi elektronika sama rozpina. BTW Przemeq skad te paski wrc fan, subaru lover itp? :> Na ślizgim lewa powinna pomóc tylko trudno jest ucelować (praktyka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Powinno sie robic w aucie bez aktywnych dyfrow, zeby nie zameczyc wiskozy. W autkach z aktywnymi elektronika sama rozpina. Gdzieś czytałem, że to jeden z popularnych mitów i że - przynajmniej jeśli chodzi o MY'06 - wcale tak nie jest... :roll: BTW Przemeq skad te paski wrc fan, subaru lover itp? :> He he 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 BTW Przemeq skad te paski wrc fan, subaru lover itp? :> He he 8) Nie he he tylko gadaj jak na spowiedzi bo mi sie podobywywuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 www.userbars.com 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 dojedz do beczki juz z wpieta jedynka albo wepnij ja na hamowaniu, trzymajac sprzeglo skrec i pociagnij reczny i odpusc przy okazji strzelajac ze sprzegla. troche bolesne dla sprzegla i skrzyni ale inaczej tego nie widze Adam. - czy podcinkę ręcznym zawsze trzeba robić ze sprzęgłem? Ja chyba tak robię, chociaż powiem szczerze, że te rzeczy robię automatycznie i teraz siedząc przy kompie jakoś nie potrafię sobie przypomnieć, czy naciskam sprzęgło, czy nie . Wciskasz sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 To znaczy - widziałeś, że tak robię? Bo ja naprawdę tego nie kontroluję - to idzie z automatu :roll:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi