radeklwh Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 (edytowane) witam jak czym i czym najlepiej dodawać koników subarynce? przez: ecutek tetrix cobb'a (mam USDM wersję) pozdrawiam Edytowane 7 Stycznia 2014 przez radeklwh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 zdaj się na tunera i pozostaw jemu wybór, czym umie się najlepiej posługiwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 (edytowane) ale chodzi mi o różnice pomiedzy nimi... ograniczenia itd "jeżeli ten to dla czego" czy można się pobawić AntiLagSystem we wszystkich co pisałem czy co.. Edytowane 7 Stycznia 2014 przez radeklwh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 W Ecuteku jest taka możliwość i parę innych jeszcze. Ale zastosowanie ALS-u,nawet w aucie służącym tylko do zabawy,to słaby pomysł,turbinki szybko się kończą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Jeśli US zdaj się na Cobba,nie ma nic lepszego-bezpieczny I bezawaryjny.Możesz dostroić customowo w Katowicach,mają licencję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Miałem Ecuteka, zrezygnowałem z niego. Wszystko, co było konieczne do zmapowania zrobiono na Openecu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Napisz coś więcej dlaczego zrezygnowałeś z ecuteka na rzecz opensource? Jaki są plusy i minusy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 ...z tego co czytam, to COBB oferuje to samo co racerom w ecuTEKu, więc chyba to kwestia ceny w którą stronę dalej iść. BTW. jak już się przyzwyczaisz do sekwencji startowej i zmiany biegów z pedałem gazu w podłodze, to żadna inna opcja w grę nie będzie wchodziła ALS to raczej jak przymierzasz się do pochowania turbiny w efektowny sposób (np. kręcąc dwa filmy ze startu na youtube'a) - sekwencje startową można zrobić na tyle efektywnie, że będzie strzelać z wydechu i sapać jak trzeba, bez konieczności robienia anti laga. Cobbem możesz sobie jeszcze zafundować valet mode (ograniczenia otwarcia przepustnicy i obrotów w przypadku gdy oddajesz auto np. na myjnię albo do mechanika, który ma np. tylko klocki zmienić, a boisz się, że zaraz zacznie palić gumę na placu), no i wymianę map masz na poczekaniu. Do ecuteka musisz się zawsze prosić... Jeden fajny bajer, który widziałem przypadku dłubania tactrixem, a którego nie znalazłem ani w ofercie cobba ani ecuteka, to opcja mrygania CELem w chwili gdy sterownik cofa zapłon (od razu widać czy zatankowałeś Paliwo, czy jakieś chrzczone wino albo kiedy coś niedobrego się dzieje z zapłonem). No wszystko dostępne za free w cenie samego kabla - tylko pytanie czy chcesz się sam uczyć programowania na własnym samochodzie - zważywszy na kompletny brak rzetelnego wsparcia technicznego - czy lepiej dać komuś zrobić to porządnie i wziąć odpowiedzialność za to, co robi. Napisz coś więcej dlaczego zrezygnowałeś z ecuteka na rzecz opensource? Jaki są plusy i minusy? spróbuję zgadnąć: licencja? ograniczone "ficzery" i blokada ROMu... ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 aki001 dzięki - konkret info dostałem tyle mi było trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Miałem Ecuteka, zrezygnowałem z niego. Wszystko, co było konieczne do zmapowania zrobiono na Openecu. Napisz coś więcej dlaczego zrezygnowałeś z ecuteka na rzecz opensource? Jaki są plusy i minusy? spróbuję zgadnąć: licencja? ograniczone "ficzery" i blokada ROMu... ? Licencję i blokadę to przeżył i zaakceptował. Raczej chodziło o wyniki uzyskane przez maperów.Trochę się różniły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Czyli jak rozumiem na open były lepsze niż na ecuteku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Wielkość cyferek nie zależy od systemu czy oprogramowania,którego tuner używa do mapowania. Setup silnika,auta,oczekiwania klienta i wiedza tunera ma tu decydujące znaczenie. Co i dlaczego znajdziesz w Nielegalu,w wątku @@Przemeq. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Dziękuję poczytam, zainteresowałem się, ponieważ znam relacje odwrotne tzn przechodzenia z open na ecuteka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 z braniem odpowiedzialności przez "tunerów" za efekty swojej pracy bywa różnie... zazwyczaj mówią, że to wina mechaniki, że coś było nie tak, że to przecież nie jest nowy samochód... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 WRX to nie problem spróbujcie coś znaleźć dla Forka 98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 WRX to nie problem spróbujcie coś znaleźć dla Forka 98 A co? Pierwsze z brzegu Apexi nie bedzie pasowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Na oryginalnym ECU STI 06 US można wgrać dwie różne mapy z możliwością przełączania podczas jazdy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 WRX to nie problem spróbujcie coś znaleźć dla Forka 98 A co? Pierwsze z brzegu Apexi nie bedzie pasowac? Apexi? zawsze wydawalo mi się że tylko Poznań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 (edytowane) Ecuteka nie ma dla MY98 Zreszta jedno drugiemu tez nie wadzi - aftermarketowy standalone mozesz nabyc praktycznie do dowolnego rocznika subaru turbo (i zapewne nie tylko - plug'n'play raczej nie ma, ale pewnie uniwersalne ecu mozna zaadaptowac, kwestia tylko czy jest po co ). Warto tez wspomniec o plytce ESL - ktora chyba do forka tez podejdzie. Edytowane 7 Stycznia 2014 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Na oryginalnym ECU STI 06 US można wgrać dwie różne mapy z możliwością przełączania podczas jazdy ? Dwie mapki można.Czy z możliwością przełączania w czasie jazdy,to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Na COBB-ie możesz mieć do 100 map np.na różne paliwo(po co aż tyle?) i je przełączać w czasie jazdy kiedy chcesz,ponadto monitoruje wszystkie parametry silnika, które może też zgrać-spora pamięć.Ma też mnóstwo innych dodatkowych przydatnych funkcji.Mam to u siebie od paru lat i zero problemów-polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Na oryginalnym ECU STI 06 US można wgrać dwie różne mapy z możliwością przełączania podczas jazdy ? Dwie mapki można.Czy z możliwością przełączania w czasie jazdy,to nie wiem. Do STI 05 EU można dwie mapy ? i do czego to zalaży ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Do STI 05 EU można dwie mapy ? i do czego to zalaży ? Można.Od typu,modelu ECU.Począwszy od ECU z New Age,można wgrywać kilka map. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Kurde, jeśli chodzi o forestera, to przeczytałem chyba wszystkie możliwe tematy i wersje są różne i dalej nie mam pojęcia, które mam ECU . Czy da się to jakoś łatwo sprawdzić, czy jedynym wiarygodnym źródłem jest jakieś nie-aso zajmujące się tym? Mam s-turbo MY00, już po lifcie, ale z silnikiem jeszcze 170KM, tym z kablami zapłonowymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Do STI 05 EU można dwie mapy ? i do czego to zalaży ? Można.Od typu,modelu ECU.Począwszy od ECU z New Age,można wgrywać kilka map. Dziękuje Jak to wygląda cenowo , jak się robi dwie mapy za jednym zamachem to kwota X ustalona za jedną mape razy dwa ?czy inaczej się to liczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się