Soltys Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Bo kosztuje ok. 100 zł więcej od Staga 4 plus/Qboxa a ma te same możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Bo kosztuje ok. 100 zł więcej od Staga 4 plus/Qboxa a ma te same możliwości. :biglol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Sterownik 300 ISA odpuść (...) Dlaczego ? Pytam, bo "mój" gazownik chce mi coś takiego wsadzić do S-Turbo. Do samochodów z wąskopasmową sondą lambda to jeszcze może być. Chociaż i tak z doświadczenia wiem, że korekty tego sterownika są, turbobnezynie, nieadekwatne do oczekiwań. 4 Plus/Q-Box przy poprawnej kalibracji spokojnie te samochody obsłużą. Ja mam 4 Plus a do Forestera Żony będę zakładał Q-Boxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Znajomy dostał ofertę do WRX 2.5t - możecie się wypowiedzieć? Ja polecam mu Roberta ale nie chce do Warszawy jechać Lekko dłubnięty WRX 250/390 STAG 300 ISA2, wtryskiwacze Hana H2000 - prawdopodobnie najlepszy bezwzględnie układ IV gen. na rynku Do tego w cenie: reduktor KME GOLD, wielozawór Tomasetto AT-02, elektrozawór KME GOLD, Filtr fazy lotnej ZWM CZAJA FL01P rury Faro PCV, węże Parker, opaski NORMA, taśmy izolacyjne TESA, złącza przewodów, elementy mocujące - GOMET. Wlew pod klapką wlewu benyzny to dodatkowy koszt do w/w wyceny- 100zł. Zbiornik montowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 kitewinger sprecyzowac mozesz 250/390 bo to ogromna roznica bo jak on ma prawie 400KM to ja bym zakladal 2 reduktory czerwone ACR01 bo to juz jest kupa do obrobienia mocy ,za wlew pod klapka zawsze sa doplaty ok.100-200zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 kitewinger sprecyzowac mozesz 250/390 bo to ogromna roznica bo jak on ma prawie 400KM to ja bym zakladal 2 reduktory czerwone ACR01 bo to juz jest kupa do obrobienia mocy ,za wlew pod klapka zawsze sa doplaty ok.100-200zl 250/390 - 250 koni/390 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 29 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2013 aaaaaaaaa tosmy sie dogadali spokojnie zakladac jeden reduktor czerwonyACR01 wyrobi ci jeszcze z naddatkiem,kable Hana2000 niebieskie, dawaj STAG 4 jest duzo lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 (edytowane) kitewinger czyżby oferta od Piteca z Poznania? Jeśli tak, to nie polecam. Poza tym 300 Isa2 nie jest potrzebny, wystarczy Stag 4 + (tylko nie daj się na Stag 4 ECO). Gold umrze z kretesem w tym samochodzie, nie da rady ogrzać gazu - zamarznie. Czerwony AC powinien poradzić. Hanki oczywiście niebieskie. Ricardo Napisany 28 listopad 2013 - 17:02 Soltys, o 28 listopad 2013 - 16:30, powiedział: Bo kosztuje ok. 100 zł więcej od Staga 4 plus/Qboxa a ma te same możliwości. :biglol: Dlaczego ten śmiech? I wytłumacz mi co to są te Twoje "kable" ? EDIT: kitewinger Wtryski benzynowe były zmieniane w tym aucie? Czy siedzą seryjne? Niebieskie Hany przy seryjnym motorze mają już co robić, przy obecnej mocy będą pracować na styku wydajności, a jak benzynowe wtryski są większe to wątpie, że dadzą radę w pełnym zakresie obrotów. Edytowane 30 Listopada 2013 przez Soltys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kitewinger Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 kitewinger czyżby oferta od Piteca z Poznania? Jeśli tak, to nie polecam. Poza tym 300 Isa2 nie jest potrzebny, wystarczy Stag 4 + (tylko nie daj się na Stag 4 ECO). Gold umrze z kretesem w tym samochodzie, nie da rady ogrzać gazu - zamarznie. Czerwony AC powinien poradzić. Hanki oczywiście niebieskie. Ricardo Napisany 28 listopad 2013 - 17:02 Soltys, o 28 listopad 2013 - 16:30, powiedział: Bo kosztuje ok. 100 zł więcej od Staga 4 plus/Qboxa a ma te same możliwości. :biglol: Dlaczego ten śmiech? I wytłumacz mi co to są te Twoje "kable" ? EDIT: kitewinger Wtryski benzynowe były zmieniane w tym aucie? Czy siedzą seryjne? Niebieskie Hany przy seryjnym motorze mają już co robić, przy obecnej mocy będą pracować na styku wydajności, a jak benzynowe wtryski są większe to wątpie, że dadzą radę w pełnym zakresie obrotów. Wtryski są seryjne z tego co wiem, nawet przejechałem się do PIteca ze znajomym i generalnie wrażenia w miarę ok, twierdzili że bardzo dużo imprez i forków 2.0t robili ale jak zapytaliśmy o 2.5t to widać było, że chyba nie za bardzo. Będę go namawiał nadal na Wawę ale będzie ciężko. Dlaczego nie polecasz PItec (może być na PW) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Soltys smiech dlatego,ze popieram dokladnie to co napisales i jest to tylko naciaganie ludzi na kase a zero efektu i w kieszeni lzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Sołtys z tymi kablami to pewnie chodzi o wtyski Ricardo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Grzesiek79 dokladnie wtryski-przewody ,natomiast my mowimy potocznie kable a i tak wiadomo o co kaman Soltys poprawie sie moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Domyśliłem się Ale jesteśmy w dziale technicznym, więc minimum technicznego języka byloby wskazane, bo mówić kable na wtryskiwacze to trochę nie bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Dlatego napisalem poprawie sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariost Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 Jaszczombek w środę idzie na stół operacyjny. Będzie tak jak pisałem wyżej: - Qbox - AC R01 (czarny) x2 - Hana 2000 (niebieskie) - zbiornik 52L (brutto chyba) Jakiego mam się spodziewać spalania ? BOV - wypierniczyć w przypadku montażu instalacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 mariost zestaw bardzo dobry tylko niech ci zrobia wlew gazu we wlewie paliwa i nie chodzi tu o utajnienie tylko z czasem peknie lub odleci zatyczka gniazda dostanie sie bloto i masz pozamiatane a wlew paliwa to miejsce czyste i zatkane klapka ,BOV bym wpierniczyl ,co do spalania to jak deptasz tak masz powodzenia i daj znac jak pacjent sie czuje po zabiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2013 (edytowane) bo mówić kable na wtryskiwacze to trochę nie bardzo O tak ,nijak mi to nie pasuje kable gazowe YAKY G BOV - wypierniczyć w przypadku montażu instalacji ? Wywal to i to czy z LPG czy nie to niema znaczenia ,choć na LPG może być jeszcze gorzej Edytowane 2 Grudnia 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 BOV nie ma znaczenia dla pracy LPG. Jak na,benzynie było ok to i na LPG tak będzie (powinno być). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 Soltys mysle,ze BOV to zlo dla silnika bo duza awaryjnosc czy to na LPG czy nie ,ale oczywiscie co kraj to obyczaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Na moje oko to na LPG silnik jest bardziej wrażliwy na wszelkie niedomagania i na 98 może sobie z tym bardziej poradzić a na LPG już może kuleć co nieco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Grzesiek79 BOV nawet jak idzie na samej 98 to i tak bedzie szwankowal mozesz poczytac to w innych watkach ,a LPG moze to jeszcze przyspieszyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 (edytowane) BOV nie ma znaczenia dla pracy LPG. Jak na,benzynie było ok to i na LPG tak będzie (powinno być). dokladnie, zadnej roznicy nie ma na benzynie/gaziwie przy BOVie na szczescie nie mam problemow z parownikami, bo go po prostu nie mam instalka 5gen z sieci: Instalacja LPG piątej generacji Piąta generacja instalacji LPG to instalacja wtrysku sekwencyjnego gazu w fazie ciekłej. Instalacje piątej generacji wyznaczają zupełnie nowy standard w dziedzinie LPG. Największa różnica w stosunku do poprzednich generacji to sposób dostarczania gazu do zaworów ssących silnika. W instalacji piątej generacji gaz wtryskiwany jest w postaci ciekłej, a nie lotnej. Zasada działania Tłoczona pompą mieszanka propan-butan w stanie ciekłym płynie przewodami do regulatora ciśnienia (ciśnienie 10-12 barów), skąd trafia do wtryskiwaczy w kolektorze dolotowym. Wtryskiwacze wykorzystują do działania, po przetworzeniu, sygnały pochodzące z wtryskiwaczy benzynowych, co zapewnia pracę w takich samych sekwencjach. Gaz wtryskiwany jest do cylindrów w fazie ciekłej. Niewykorzystana ilość powraca przewodem powrotnym do zbiornika, tak jak w przypadku benzyny. Różnice między piątą generacją a wcześniejszymi W poprzednich generacjach LPG gaz przemieszcza się ze zbiornika do reduktora pod ciśnieniem własnym panującym w zbiorniku. W okresie zimowym przy niskich temperaturach ciśnienie bywa tak niskie, że gaz nie dochodzi do silnika. Instalacja piątej generacji rozwiązuje ten problem. Kolejną różnicą w stosunku do poprzednich generacji jest brak parownika. Nie ma konieczności stosowania urządzenia, w którym w innych instalacjach gaz w postaci cieczy zmienia się w gaz, ponieważ gaz trafia do silnika w postaci ciekłej. http://gazeo.pl/lpg/...tykul,6006.html ------------------- koszt instalacji jest wyzszy, niektorzy nawet twierdzą ze nie warto dopłacać do 5gen w stosunku do 3/4gen. mialem 3gen w bmw e39 520i (żadne tam 300KM) i zimą parownik zamarzał, samochód nie chcial jechac na gazie w największe mrozy. od roku mam Impreze z 5gen i absolutnie nic sie nie dzieje z ręką na sercu mogę polecić jedynie pilnuje ilość pozostalego gazu w zbiorniku, bo lepiej nie wyjezdzac gazu do konca, co by pompa na sucho nie musiala chodzic (ta sama zasada jak w przypadku braku benzyny w baku). 5gen przelacza na gaz po ok 1minucie od odpalenia auta, a 3gen i pewnie 4gen tez, dopiero po osiągnięciu ustawionej temperatury plynu chlodniczego. w moim przypadku na dojazdach 5km do pracy, polowe drogi w okresie zimowym pokonywalem wspomnianym BMW E39 na benzynie czekając aż plyn sie zagrzeje. w subaru na 5gen tego problemu nie mam, odpalam auto, lekko odśnieżam, otwieram brame i juz auto chodzi na gazie nikogo do gazu nie namawiam, ale ja zadnej roznicy nie odczuwam, przekonalem sie ze warto, a jadąc normalnie/spokojnie w trasie, robie 100km za 25zł Edytowane 6 Grudnia 2013 przez PiterOKL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 (edytowane) Grzesiek79 BOV nawet jak idzie na samej 98 to i tak bedzie szwankowal mozesz poczytac to w innych watkach ,a LPG moze to jeszcze przyspieszyc Jak bym nie wiedział to bym nie pisał i nie wiem dla czego mam poczytać ,czy napisałęm coś nie tak ? Owszem trzeba czytać bo człowiek głupi się rodzi i głupi umiera i cały czas się uczy Edytowane 6 Grudnia 2013 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 A co z tą piątą generacją gazu? Informacje w internecie są raczej skromne i przekierowują do 3-4 stron. Potrzebne to, korzystne, czy ma konkretne i odczuwalne zalety względem systemów IV generacji? Jakie są aktualnie ceny tego ustrojstwa? Znalazłem też informacje o problemach z pompą i wysokim kosztem jej wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Grzesiek79 napisalem,ze mozna poczytac o BOV w innym watku bo wiele juz na ten temat napisano to nic negatywnego szkoda ,ze tak to odebrales co do 5 generacji to co napisal jest prawda ,cena tego od 5,5tys+ i trzeba uwazac aby nie wyjechac gazu do zera bo potem problemy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się