Skocz do zawartości

Honda Legend SH-AWD - Wasze opinie


OWOC

Rekomendowane odpowiedzi

8 lat jezdziłem hondami od civica do accorda Type-R, złego słowa nie powiem. Ktos wczesniej napisał o v-tec'u, tak naprawde jeżeli nie był to type-r

to nie wie co to znaczy. Dopiero w typerach czuć vitka, porządnie kopie od 5700 do odcięcia czyli 8000 obr. super sprawa.

A Legend cóż zarąbiste auto limuzyna w końcu, wygląd zajefajny. myslałem o nim ale....... subarowe marzenie ważniejsze ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może ktoś mi podpowie..

wyczytałem że przesunięcie w trakcie jazdy z D na D3 powoduje rozpoczęcie hamowania silnikiem (w broszurze dotyczącej mojego auta)

ma to sens? w kontekście oszczędności lub płynności jazdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może ktoś mi podpowie..

wyczytałem że przesunięcie w trakcie jazdy z D na D3 powoduje rozpoczęcie hamowania silnikiem (w broszurze dotyczącej mojego auta)

ma to sens? w kontekście oszczędności lub płynności jazdy?

 

mam to w innym japońcu- strasznie ta opcja męczy skrzynię- więc dla 3-5% oszczędności na paliwie nie ma sensu intensywnie dobijać skrzyni na mieście/ trasie- używaj tej opcji np. w górach aby mieć hamulce w gotowości a nie na granicy przegrzania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

dzięki za info :)

 

dziś miałem okazję sprawdzić legenda na śliskim/bardzo śliskim..

magia :huh: to auto dla ludzi bez rozumu.. samo skręca (kontrola włącza się w zasadzie tylko przy ostrym ruszaniu na bardzo śliskiej nawierzchni) - można się zdziwić wsiadając potem do służbowego :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

 

 

dzięki za info :) dziś miałem okazję sprawdzić legenda na śliskim/bardzo śliskim.. magia :huh: to auto dla ludzi bez rozumu.. samo skręca (kontrola włącza się w zasadzie tylko przy ostrym ruszaniu na bardzo śliskiej nawierzchni) - można się zdziwić wsiadając potem do służbowego :P

 

Napisz proszę wrażenia/spostrzeżenia na plus i minus.

Coraz bardziej mnie to auto urzeka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plusów dużo :) megawygodne, nieawaryjne, bardzo sprawne w trasie (moc wystarczająca nawet przy tylko pięciobiegowym automacie), fajne audio, napęd skuteczny, spalanie na gazie nie niszczy (a nawet w dłuższych trasach - autostradowych - poniżej 10 benzyny potrafi zużyć), elegancka ale nieostentacyjna

 

minusy - są oczywiście.. po pierwsze totalny brak zamienników (poza pierdołami typu filtr oleju czy kabinowy) - a części ori tanie nie są (wahacz przedni około 5 tysięcy ale ponoć jest jakiś warsztat który potrafi regenerować ;) ) choć nie wyskakują bardzo ponad ceny części subaru w aso - klocki 500-600, tarcze 600-700, rozrząd kosztował około 1600 bez pompy wody (oczywiście same części) - znalazlem jakieś tarcze za 120 ale bałem się trochę zakładać je do auta które ma 300 koni i waży prawie 2 tony ;)

 

drugi minus - zasięg na gazie - mam zbiornik w kole który nie deformuje podłogi bagażnika i mimo 48l pojemności wlewam w niego max 35-36l gazu co daje średnio 220-230km zasięgu (w trasie raz się udało 275km - benzyny pokazał wtedy 8,2 i było to 700km autostradowych z tempomatem na 140) - na codzień to nie problem ale tankuję co drugi dzień ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 lat jezdziłem hondami od civica do accorda Type-R, złego słowa nie powiem. Ktos wczesniej napisał o v-tec'u, tak naprawde jeżeli nie był to type-r

to nie wie co to znaczy. Dopiero w typerach czuć vitka, porządnie kopie od 5700 do odcięcia czyli 8000 obr. super sprawa.

A Legend cóż zarąbiste auto limuzyna w końcu, wygląd zajefajny. myslałem o nim ale....... subarowe marzenie ważniejsze ;) .

Type R może nie powala w zrywach , ale w kasze nie da sobie dmuchać. Jest to prosta japońska i NIEZAWODNA konstrukcja, łatwo się da tuningować. Hmmm minusów ... brak. Wiem miałem i powiem że to wspaniałe auto i będzie kiedyś znowu u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulacja zaworów nie jest problemem - raptem milion śrubek, dwa dekle i można te płytki dokręcać ;) co 45000 w/g instrukcji, koszt poza aso niewielki ale za to w aso zabija bo w/g ich procedury wszystkie uszczelki i jakieś inne cuda od razu co daje kwotę ponad 4 tysięcy zł :D

Edytowane przez slesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daje kwotę ponad 4 tysięcy zł

Nie przesadzajmy :) Jedyną droga rzeczą w Hondzie a mówię o UFO CTR, są przednie wahacze, nie ma do nich zamienników, przynajmniej nie było.  

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

daje kwotę ponad 4 tysięcy zł

Nie przesadzajmy :) Jedyną droga rzeczą w Hondzie a mówię o UFO CTR, są przednie wahacze, nie ma do nich zamienników, przynajmniej nie było.

Juz sa zamienniki (wiem, bo dzis zamowilem)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

8 lat jezdziłem hondami od civica do accorda Type-R, złego słowa nie powiem. Ktos wczesniej napisał o v-tec'u, tak naprawde jeżeli nie był to type-r to nie wie co to znaczy. Dopiero w typerach czuć vitka, porządnie kopie od 5700 do odcięcia czyli 8000 obr. super sprawa. A Legend cóż zarąbiste auto limuzyna w końcu, wygląd zajefajny. myslałem o nim ale....... subarowe marzenie ważniejsze

ja tam w VTI czułem kopniaka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...