ari 79 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 8) sie ma subaromani. jestem szczesliwym posiadaczem wrx 2006. jest to moje pierwsze subaru. chcialbym jak najwiecej wiedziec o tym cudownym aucie. ale co mnie najbardziej interesuje to najczestcze usterki w tym aucie, i jak im mozna zapobiegac - oraz kiedy turbo zaczyna naprawde pracwac. z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje i zycze jak najmniej policji na trasie oraz szerokiej drogi. Ari 79 - USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Najgorszą usterką jest choroba na to auto i chęć jazdy a potem lania aby znowu jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 szybko koncza sie hamulce i szktzynie biegow :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Z moich doświadczeń: boost selenoid, przepływomierz, maglownica, hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smiechu Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 ja tam zaobserwowałem tylko jedną usterkę w moim bolidzie :arrow: dziure w baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotor Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Trzeszcząca tylna szyba w temperaturach poniżej +15 ° C . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 8) sie ma subaromani.jestem szczesliwym posiadaczem wrx 2006. jest to moje pierwsze subaru. chcialbym jak najwiecej wiedziec o tym cudownym aucie. ale co mnie najbardziej interesuje to najczestcze usterki w tym aucie, i jak im mozna zapobiegac - oraz kiedy turbo zaczyna naprawde pracwac. z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje i zycze jak najmniej policji na trasie oraz szerokiej drogi. Ari 79 - USA Jak będziesz ujeżdżać Imprezą jak się powinno to czasem cos sam spsujesz Natomiast jak będziesz jeździć jak większość właścicieli Foresterów, tempem emeryckim to praktycznie auto jest niezniszczalne i nie zawodne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 8) sie ma subaromani.jestem szczesliwym posiadaczem wrx 2006. jest to moje pierwsze subaru. chcialbym jak najwiecej wiedziec o tym cudownym aucie. ale co mnie najbardziej interesuje to najczestcze usterki w tym aucie, i jak im mozna zapobiegac - oraz kiedy turbo zaczyna naprawde pracwac. z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje i zycze jak najmniej policji na trasie oraz szerokiej drogi. Ari 79 - USA Jak będziesz ujeżdżać Imprezą jak się powinno to czasem cos sam spsujesz Natomiast jak będziesz jeździć jak większość właścicieli Foresterów, tempem emeryckim to praktycznie auto jest niezniszczalne i nie zawodne. Nieśmiej się z forestera a tym bardziej z emerytów. Mój dziadek ma forysia z 2000 roku i prześciga nie jednego szpanera w imprezie.(popatrz na podpis- to on) ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Natomiast jak będziesz jeździć jak większość właścicieli Foresterów, tempem emeryckim to praktycznie auto jest niezniszczalne i nie zawodne. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzynier_mamon Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 No i sobie Intak nagrabił :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 ja tam zaobserwowałem tylko jedną usterkę w moim bolidzie :arrow: dziure w baku jest to najczestsza usterka i najczesciej sie pojawiajaca, niestety nie ma na nia panaceum chyba ze sie wlozy cegle pod pedal gazu zeby skok byl mniej wiecej 1 cm :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 No i sobie Intak nagrabił :wink: Za moja wypowiedzią przemawia fakt że Forester jest nr1 obecnie pod względem bez awaryjności. Natomiast Impreza która ma praktycznie te same graty mechaniczne nie pojawia się w pierwszej 20stce... więc ten wynik Forester zawdzięcza jak myślę profilowi klientów jacy go kupują. Zauważcie ze napisałem „większość” a nie wszyscy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Bardzo słusznie i naukowo Stary Niszczycielu Żelaza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Trzeszcząca tylna szyba w temperaturach poniżej +15 ° C . Potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Za moja wypowiedzią przemawia fakt że Forester jest nr1 obecnie pod względem bez awaryjności. Natomiast Impreza która ma praktycznie te same graty mechaniczne nie pojawia się w pierwszej 20stce... więc ten wynik Forester zawdzięcza jak myślę profilowi klientów jacy go kupują. Zauważcie ze napisałem „większość” a nie wszyscy.... mi sie jednak wydaje, ze nie dokońca tak jest. W rankinagach są jedyni samochdoy który na rynku są odpowiednich ilosciach foresterów jest wiecej niz Imprez i możliwe ze dlatego on zaliczył sie do rankingu a Impreza juz nie. Spójrz, ze w rankingach nawet najwiekszych jest jakieś 100 czasem troche wiecej niz 100 modeli, a na rynku nawet w Polsce jest ponad 300 nie mówiąc juz o Niemczech i wogole zachodniej eurpie. Ale penwie Imprezy jednka przez ostraszją jazdę częściej maja wizyty w salonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 ja tam zaobserwowałem tylko jedną usterkę w moim bolidzie :arrow: dziure w baku ale na to jest rozwiazanie :arrow: :arrow: :arrow: magnetyzery a powaznie to uklad zatrzymujacy auto jest do bani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ari 79 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 okej . dzieki za szybka interwencje , wsprawje mojego zagadnienja . a moze jestktos w stanie okreslic RPM silnika ,kiedy turbo zaczyna swoja prace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 ari 79, turbo pracuje cały czas bo w końcu spaliny je kręcą, kwestią do rozstrzygnięcia będzie tylko, przy jakich obrotach turbina ładuje na tyle mocno, że można uznać to za wspomaganie silnika I tutaj już zależy wszystko od wielkości turbiny itp. Niewątpliwie jest to coś z przedziału 2-4 tys rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 ari 79 :arrow: Mój zaczynał "odjeżdżać od 2900 RPM i tak jechał do jakiś 5500. Te nowsze 2,5 lytra ponoć lepiej z dołu jadą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Ja mam wrażenie, że od ok 3000 ciągnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 że od ok 3000 ciągnie. 2900 to jakby okolice 3000 nieprawdaż? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba_L Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Podłokietnik tylny wyskakuje :| już przy pierwszym oparciu :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 że od ok 3000 ciągnie. 2900 to jakby okolice 3000 nieprawdaż? ;-) Prawdaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ari 79 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 super jeszcze jedna rzecz ; czy nie macie wrazenia ze 1 oraz 2 bieg sa jakies leniwe ciag ze vtak powiem dopiero czuc na 3 mowie tu o elastycznosci po przy 2500 obrotow auto zaczyna faktycznie odchodzic czego nie czuc nz dwoch pirwszych bigach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 super jeszcze jedna rzecz ; czy nie macie wrazenia ze 1 oraz 2 bieg sa jakies leniwe ciag ze vtak powiem dopiero czuc na 3 mowie tu o elastycznosci po przy 2500 obrotow auto zaczyna faktycznie odchodzic czego nie czuc nz dwoch pirwszych bigach No najwięcej Poweru idzie na 3 biegu potwierdza to moja bez zębna skrzynia właśnie na 3 biegu.... W sumie to nie kumam intencji tego postu... masz WRXsa to sie nim ciesz, a nie zawracaj sobie głowy duperelami.... P.S. Turbina idzie pełną para w momencie jak ci sie rękawy i nogawki podwijają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się