Skocz do zawartości

najczesciej spotykane usterki w '' WRX''


ari 79

Rekomendowane odpowiedzi

super jeszcze jedna rzecz ;

czy nie macie wrazenia ze 1 oraz 2 bieg sa jakies leniwe ciag ze vtak powiem dopiero czuc na 3 mowie tu o elastycznosci po przy 2500 obrotow auto zaczyna faktycznie odchodzic czego nie czuc nz dwoch pirwszych bigach

 

Może masz takie wrażenie, bo na niższych biegach są mniejsze prędkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ari 79, ja też to potwierdzę tyle ze w GTku. Mam nieodparte wrażenie ze prawdziwy ciąg czuje na 3 biegu. Może dwa pierwsze kończa sie tak szybko ze nie nadążam sie nacieszyć tym ciągiem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

że od ok 3000 ciągnie.

 

2900 to jakby okolice 3000 nieprawdaż? ;-)

 

Prawdaż :lol:

 

Nie zwróciłem uwagi, że ujeźdżasz 2,5 lytra LOL. Na pewno zaczyna mocniej ciągnąc przy 3000 RPM, ale Twój szosolot pewnie z dołu jedzie lepiej niż 2.0 turbo, który do 2900 nie jedzie "nic" ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ari 79 2,5 litra jest kompletnie innym silnikiem i totalnie inaczej sie prowadzi auto.

majac wrx 2 trza bylo ciagnac do 4 tysiecy co by auto plynnie przspieszalo bez dolow w turbo.w 2,5 czy jadac na 2,czy 3 na obrotach 2000 jak dodasz gazu to bryka strzela jak kobyla co to w dupe od woznicego dostala.rewelacja to jest.

znaczy sie wlasciwie dziury nie ma.inna sprawa ze zmienilem wydech co tez troche daje

 

:twisted: miut dla duszy i uha hahaha :wink: bledy mojo miloscio so :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic za bardzo z tym sie zrobić nie da

Jak to co .....wymienić :wink:

 

To w takim razie GTki tez to maja.Słyszałem w kilku autach ale myslałem ze to końcówki drążków sie kończą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to nie maglownica tylko gumy stabilizatorow za 20 zlotych komlet ...wiec bez jaj.

to jest wina konstrukcji tych gumek i subaru bije sie w piers ze takie gowno wypuscilo.

slowo to sa gumy a nie maglownica.ze by skatowac maglownice to 50 000 przebieg i to upalania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym przyspieszaniem mozecie mniec takie wrazenie,

poniewaz pelne doladowanie wczesniej pojawia sie na biegach

wysokich niz na niskich. miedzy innymi dlatego stroi sie na 4-5 biegu (wieksze obciazenie).

jak bardzo sie myle, to zaraz mnie marcin@ poprawi :lol: mam nadzieje :mrgreen:

 

[EDIT] w zaturbionym antyku (po kilku zmianach) mialem pelne doladowanie (0,8 )

na 3 (i wyzszych biegach) kolo 2400. na 2 jakies 2700-2800, o ile mnie pamiec nie myli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie "obwarzanki" co opasuja stabilizator. Potrafią byc france dokuczliwe, ale stukaja tez "na wprost" i dlatego łatwo je odróżnić od maglownicy.

 

Pozdro

 

Przesadzacie... stuka na skarconych kołach, ile procent drogi robi sie na skręconych kołach po dziurach. Wjazd do garażu sie wybetonuje i problem z głowy. Ja sie tym nie przejmuje jaki i tym że jak kucam to strzela mi w kolanach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawior, nie marudż! Kiedy gumki hałasują to wiem, potrafię odróżnic maglownicę od gumek. Juz Ci u tego Kopra całkiem "wode z mózgu" zrobili ;-)

 

Panowie to jak to jest.Wyrabiają sie końcówki drążków kierowniczych czy maglownica bo to zasadnicza różnica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...