domestos666 Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 super jeszcze jedna rzecz ; czy nie macie wrazenia ze 1 oraz 2 bieg sa jakies leniwe ciag ze vtak powiem dopiero czuc na 3 mowie tu o elastycznosci po przy 2500 obrotow auto zaczyna faktycznie odchodzic czego nie czuc nz dwoch pirwszych bigach Może masz takie wrażenie, bo na niższych biegach są mniejsze prędkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 ari 79, ja też to potwierdzę tyle ze w GTku. Mam nieodparte wrażenie ze prawdziwy ciąg czuje na 3 biegu. Może dwa pierwsze kończa sie tak szybko ze nie nadążam sie nacieszyć tym ciągiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 że od ok 3000 ciągnie. 2900 to jakby okolice 3000 nieprawdaż? ;-) Prawdaż Nie zwróciłem uwagi, że ujeźdżasz 2,5 lytra LOL. Na pewno zaczyna mocniej ciągnąc przy 3000 RPM, ale Twój szosolot pewnie z dołu jedzie lepiej niż 2.0 turbo, który do 2900 nie jedzie "nic" ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Może dwa pierwsze kończa sie tak szybko ze nie nadążam sie nacieszyć tym ciągiem I to jest słuszna teoria ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Loucyphre o co chodzi z ta maglownica?co sie z nia dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 ari 79 2,5 litra jest kompletnie innym silnikiem i totalnie inaczej sie prowadzi auto. majac wrx 2 trza bylo ciagnac do 4 tysiecy co by auto plynnie przspieszalo bez dolow w turbo.w 2,5 czy jadac na 2,czy 3 na obrotach 2000 jak dodasz gazu to bryka strzela jak kobyla co to w dupe od woznicego dostala.rewelacja to jest. znaczy sie wlasciwie dziury nie ma.inna sprawa ze zmienilem wydech co tez troche daje miut dla duszy i uha hahaha :wink: bledy mojo miloscio so Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Loucyphre o co chodzi z ta maglownica?co sie z nia dzieje? Stuka na skręconych kołach i nic za bardzo z tym sie zrobić nie da :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 nic za bardzo z tym sie zrobić nie da Jak to co .....wymienić :wink: To w takim razie GTki tez to maja.Słyszałem w kilku autach ale myslałem ze to końcówki drążków sie kończą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Jak to co .....wymienić Na krótko pomaga To w takim razie GTki tez to maja Estijaje też ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Czyli najlepiej nie skręcać na dziurach :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 ale to nie maglownica tylko gumy stabilizatorow za 20 zlotych komlet ...wiec bez jaj. to jest wina konstrukcji tych gumek i subaru bije sie w piers ze takie gowno wypuscilo. slowo to sa gumy a nie maglownica.ze by skatowac maglownice to 50 000 przebieg i to upalania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Kawior, nie marudż! Kiedy gumki hałasują to wiem, potrafię odróżnic maglownicę od gumek. Juz Ci u tego Kopra całkiem "wode z mózgu" zrobili ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 z tym przyspieszaniem mozecie mniec takie wrazenie, poniewaz pelne doladowanie wczesniej pojawia sie na biegach wysokich niz na niskich. miedzy innymi dlatego stroi sie na 4-5 biegu (wieksze obciazenie). jak bardzo sie myle, to zaraz mnie marcin@ poprawi mam nadzieje [EDIT] w zaturbionym antyku (po kilku zmianach) mialem pelne doladowanie (0,8 ) na 3 (i wyzszych biegach) kolo 2400. na 2 jakies 2700-2800, o ile mnie pamiec nie myli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 ale to nie maglownica tylko gumy stabilizatorow za 20 zlotych komlet ...wiec bez jaj. Gdzie te gumy? Bo cos mi ucho podpowiada ze trzeba bedzie cos z tym zrobic :wink: Bo lacznik sam to wydetek chyba wiekszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Takie "obwarzanki" co opasuja stabilizator. Potrafią byc france dokuczliwe, ale stukaja tez "na wprost" i dlatego łatwo je odróżnić od maglownicy. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Takie "obwarzanki" co opasuja stabilizator. Potrafią byc france dokuczliwe, ale stukaja tez "na wprost" i dlatego łatwo je odróżnić od maglownicy. Pozdro Przesadzacie... stuka na skarconych kołach, ile procent drogi robi sie na skręconych kołach po dziurach. Wjazd do garażu sie wybetonuje i problem z głowy. Ja sie tym nie przejmuje jaki i tym że jak kucam to strzela mi w kolanach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Kawior, nie marudż! Kiedy gumki hałasują to wiem, potrafię odróżnic maglownicę od gumek. Juz Ci u tego Kopra całkiem "wode z mózgu" zrobili ;-) Panowie to jak to jest.Wyrabiają sie końcówki drążków kierowniczych czy maglownica bo to zasadnicza różnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Końcówki drążków są trwałe. W maglownicy wyrabiają się takie (teflonowe zdaje się) tulejki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 No i w prawie każdym GTeku jakiego widziałem z maglownicy się lało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrest Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 No i w prawie każdym GTeku jakiego widziałem z maglownicy się lało... To "prawie" to moj-nic sie nie leje suchy caly jak pieprz:-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 wojczek, no to cool - rzadki przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Azrael, A leje sie leje w wiekszości które ogladałem maglownica była spocona.U mnie też jest delikatny wyciek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Nie tylko w GT, legace też tak mają, podobnie jak mocowana na silniku razem ze zbiornikiem pompa od wspomagania i czasem też uszczelka wlewu oleju przy bloku silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 SZYBA mnie skrzypiec tylna zaczela.dzis.o co chodzi???? Domestos pisales ze tez tak masz? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 vert, widocznie temperatura spadła ponizej 15 stopni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się