Jump to content

najczesciej spotykane usterki w '' WRX''


ari 79
 Share

Recommended Posts

8) sie ma subaromani.

jestem szczesliwym posiadaczem wrx 2006.

jest to moje pierwsze subaru.

chcialbym jak najwiecej wiedziec o tym cudownym aucie.

ale co mnie najbardziej interesuje to najczestcze usterki w tym aucie,

i jak im mozna zapobiegac - oraz kiedy turbo zaczyna naprawde pracwac.

z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje i zycze jak najmniej policji na trasie oraz szerokiej drogi.

Ari 79 - USA

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

8) sie ma subaromani.

jestem szczesliwym posiadaczem wrx 2006.

jest to moje pierwsze subaru.

chcialbym jak najwiecej wiedziec o tym cudownym aucie.

ale co mnie najbardziej interesuje to najczestcze usterki w tym aucie,

i jak im mozna zapobiegac - oraz kiedy turbo zaczyna naprawde pracwac.

z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje i zycze jak najmniej policji na trasie oraz szerokiej drogi.

Ari 79 - USA

 

Jak będziesz ujeżdżać Imprezą jak się powinno to czasem cos sam spsujesz :)

 

Natomiast jak będziesz jeździć jak większość właścicieli Foresterów, tempem emeryckim to praktycznie auto jest niezniszczalne i nie zawodne.

Link to comment
Share on other sites

8) sie ma subaromani.

jestem szczesliwym posiadaczem wrx 2006.

jest to moje pierwsze subaru.

chcialbym jak najwiecej wiedziec o tym cudownym aucie.

ale co mnie najbardziej interesuje to najczestcze usterki w tym aucie,

i jak im mozna zapobiegac - oraz kiedy turbo zaczyna naprawde pracwac.

z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje i zycze jak najmniej policji na trasie oraz szerokiej drogi.

Ari 79 - USA

 

Jak będziesz ujeżdżać Imprezą jak się powinno to czasem cos sam spsujesz :)

 

Natomiast jak będziesz jeździć jak większość właścicieli Foresterów, tempem emeryckim to praktycznie auto jest niezniszczalne i nie zawodne.

 

Nieśmiej się z forestera a tym bardziej z emerytów. Mój dziadek ma forysia z 2000 roku i prześciga nie jednego szpanera w imprezie.(popatrz na podpis- to on) ;p

Link to comment
Share on other sites

Natomiast jak będziesz jeździć jak większość właścicieli Foresterów, tempem emeryckim to praktycznie auto jest niezniszczalne i nie zawodne.

:twisted: :wink:

Link to comment
Share on other sites

ja tam zaobserwowałem tylko jedną usterkę w moim bolidzie :arrow: dziure w baku

 

jest to najczestsza usterka i najczesciej sie pojawiajaca, niestety nie ma na nia panaceum :mrgreen: chyba ze sie wlozy cegle pod pedal gazu zeby skok byl mniej wiecej 1 cm :roll:

Link to comment
Share on other sites

No i sobie Intak nagrabił :wink:

 

Za moja wypowiedzią przemawia fakt że Forester jest nr1 obecnie pod względem bez awaryjności. Natomiast Impreza która ma praktycznie te same graty mechaniczne nie pojawia się w pierwszej 20stce... więc ten wynik Forester zawdzięcza jak myślę profilowi klientów jacy go kupują. Zauważcie ze napisałem „większość” a nie wszyscy....

Link to comment
Share on other sites

Za moja wypowiedzią przemawia fakt że Forester jest nr1 obecnie pod względem bez awaryjności. Natomiast Impreza która ma praktycznie te same graty mechaniczne nie pojawia się w pierwszej 20stce... więc ten wynik Forester zawdzięcza jak myślę profilowi klientów jacy go kupują. Zauważcie ze napisałem „większość” a nie wszyscy....

 

mi sie jednak wydaje, ze nie dokońca tak jest.

W rankinagach są jedyni samochdoy który na rynku są odpowiednich ilosciach foresterów jest wiecej niz Imprez i możliwe ze dlatego on zaliczył sie do rankingu a Impreza juz nie.

 

Spójrz, ze w rankingach nawet najwiekszych jest jakieś 100 czasem troche wiecej niz 100 modeli, a na rynku nawet w Polsce jest ponad 300 nie mówiąc juz o Niemczech i wogole zachodniej eurpie.

Ale penwie Imprezy jednka przez ostraszją jazdę częściej maja wizyty w salonie

Link to comment
Share on other sites

ja tam zaobserwowałem tylko jedną usterkę w moim bolidzie :arrow: dziure w baku

 

ale na to jest rozwiazanie :arrow: :arrow: :arrow: magnetyzery

 

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

a powaznie to uklad zatrzymujacy auto jest do bani

Link to comment
Share on other sites

ari 79, turbo pracuje cały czas bo w końcu spaliny je kręcą, kwestią do rozstrzygnięcia będzie tylko, przy jakich obrotach turbina ładuje na tyle mocno, że można uznać to za wspomaganie silnika :) I tutaj już zależy wszystko od wielkości turbiny itp. Niewątpliwie jest to coś z przedziału 2-4 tys rpm :)

Link to comment
Share on other sites

super jeszcze jedna rzecz ;

czy nie macie wrazenia ze 1 oraz 2 bieg sa jakies leniwe ciag ze vtak powiem dopiero czuc na 3 mowie tu o elastycznosci po przy 2500 obrotow auto zaczyna faktycznie odchodzic czego nie czuc nz dwoch pirwszych bigach

Link to comment
Share on other sites

super jeszcze jedna rzecz ;

czy nie macie wrazenia ze 1 oraz 2 bieg sa jakies leniwe ciag ze vtak powiem dopiero czuc na 3 mowie tu o elastycznosci po przy 2500 obrotow auto zaczyna faktycznie odchodzic czego nie czuc nz dwoch pirwszych bigach

 

No najwięcej Poweru idzie na 3 biegu potwierdza to moja bez zębna skrzynia właśnie na 3 biegu....

 

W sumie to nie kumam intencji tego postu... masz WRXsa to sie nim ciesz, a nie zawracaj sobie głowy duperelami....

 

P.S. Turbina idzie pełną para w momencie jak ci sie rękawy i nogawki podwijają :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...