Skocz do zawartości

najczesciej spotykane usterki w '' WRX''


ari 79

Rekomendowane odpowiedzi

8) sie ma subaromani.

jestem szczesliwym posiadaczem wrx 2006.

jest to moje pierwsze subaru.

chcialbym jak najwiecej wiedziec o tym cudownym aucie.

ale co mnie najbardziej interesuje to najczestcze usterki w tym aucie,

i jak im mozna zapobiegac - oraz kiedy turbo zaczyna naprawde pracwac.

z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje i zycze jak najmniej policji na trasie oraz szerokiej drogi.

Ari 79 - USA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

8) sie ma subaromani.

jestem szczesliwym posiadaczem wrx 2006.

jest to moje pierwsze subaru.

chcialbym jak najwiecej wiedziec o tym cudownym aucie.

ale co mnie najbardziej interesuje to najczestcze usterki w tym aucie,

i jak im mozna zapobiegac - oraz kiedy turbo zaczyna naprawde pracwac.

z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje i zycze jak najmniej policji na trasie oraz szerokiej drogi.

Ari 79 - USA

 

Jak będziesz ujeżdżać Imprezą jak się powinno to czasem cos sam spsujesz :)

 

Natomiast jak będziesz jeździć jak większość właścicieli Foresterów, tempem emeryckim to praktycznie auto jest niezniszczalne i nie zawodne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8) sie ma subaromani.

jestem szczesliwym posiadaczem wrx 2006.

jest to moje pierwsze subaru.

chcialbym jak najwiecej wiedziec o tym cudownym aucie.

ale co mnie najbardziej interesuje to najczestcze usterki w tym aucie,

i jak im mozna zapobiegac - oraz kiedy turbo zaczyna naprawde pracwac.

z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje i zycze jak najmniej policji na trasie oraz szerokiej drogi.

Ari 79 - USA

 

Jak będziesz ujeżdżać Imprezą jak się powinno to czasem cos sam spsujesz :)

 

Natomiast jak będziesz jeździć jak większość właścicieli Foresterów, tempem emeryckim to praktycznie auto jest niezniszczalne i nie zawodne.

 

Nieśmiej się z forestera a tym bardziej z emerytów. Mój dziadek ma forysia z 2000 roku i prześciga nie jednego szpanera w imprezie.(popatrz na podpis- to on) ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam zaobserwowałem tylko jedną usterkę w moim bolidzie :arrow: dziure w baku

 

jest to najczestsza usterka i najczesciej sie pojawiajaca, niestety nie ma na nia panaceum :mrgreen: chyba ze sie wlozy cegle pod pedal gazu zeby skok byl mniej wiecej 1 cm :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i sobie Intak nagrabił :wink:

 

Za moja wypowiedzią przemawia fakt że Forester jest nr1 obecnie pod względem bez awaryjności. Natomiast Impreza która ma praktycznie te same graty mechaniczne nie pojawia się w pierwszej 20stce... więc ten wynik Forester zawdzięcza jak myślę profilowi klientów jacy go kupują. Zauważcie ze napisałem „większość” a nie wszyscy....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za moja wypowiedzią przemawia fakt że Forester jest nr1 obecnie pod względem bez awaryjności. Natomiast Impreza która ma praktycznie te same graty mechaniczne nie pojawia się w pierwszej 20stce... więc ten wynik Forester zawdzięcza jak myślę profilowi klientów jacy go kupują. Zauważcie ze napisałem „większość” a nie wszyscy....

 

mi sie jednak wydaje, ze nie dokońca tak jest.

W rankinagach są jedyni samochdoy który na rynku są odpowiednich ilosciach foresterów jest wiecej niz Imprez i możliwe ze dlatego on zaliczył sie do rankingu a Impreza juz nie.

 

Spójrz, ze w rankingach nawet najwiekszych jest jakieś 100 czasem troche wiecej niz 100 modeli, a na rynku nawet w Polsce jest ponad 300 nie mówiąc juz o Niemczech i wogole zachodniej eurpie.

Ale penwie Imprezy jednka przez ostraszją jazdę częściej maja wizyty w salonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ari 79, turbo pracuje cały czas bo w końcu spaliny je kręcą, kwestią do rozstrzygnięcia będzie tylko, przy jakich obrotach turbina ładuje na tyle mocno, że można uznać to za wspomaganie silnika :) I tutaj już zależy wszystko od wielkości turbiny itp. Niewątpliwie jest to coś z przedziału 2-4 tys rpm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super jeszcze jedna rzecz ;

czy nie macie wrazenia ze 1 oraz 2 bieg sa jakies leniwe ciag ze vtak powiem dopiero czuc na 3 mowie tu o elastycznosci po przy 2500 obrotow auto zaczyna faktycznie odchodzic czego nie czuc nz dwoch pirwszych bigach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super jeszcze jedna rzecz ;

czy nie macie wrazenia ze 1 oraz 2 bieg sa jakies leniwe ciag ze vtak powiem dopiero czuc na 3 mowie tu o elastycznosci po przy 2500 obrotow auto zaczyna faktycznie odchodzic czego nie czuc nz dwoch pirwszych bigach

 

No najwięcej Poweru idzie na 3 biegu potwierdza to moja bez zębna skrzynia właśnie na 3 biegu....

 

W sumie to nie kumam intencji tego postu... masz WRXsa to sie nim ciesz, a nie zawracaj sobie głowy duperelami....

 

P.S. Turbina idzie pełną para w momencie jak ci sie rękawy i nogawki podwijają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...