WASYL Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 (edytowane) Muszę żonie kupić jakieś duże, bezpieczne i tanie kombi. Duże, bo ma sobie towar do sklepu przywieźć. Bezpieczne bo dzieciaka wozić tym będzie, a za kilka miesięcy pojawi się drugie. A tanie, bo wiadomo... gdybym miał, to bym się nie pytał Wybór padł na Merca E W210 Okulara. Wydaje się spełniać wszystkie powyższe. Tyle, że nichuchu się nie znam na Mercach. Ma być na pewno wolnossący. Jak benzyna to ma się nadać do LPG, dizel też się nada. I tu pytanie: których silników unikać i na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie, oprócz rudej? Ale, żeby nie był to muł jak 2,0 diesel 75, czy 95KM. Niech potrafi wyprzedzić. Wiem, że chcemy kupić stare, pewnie z kilkusettysięcznym przebiegiem auto, ale trudno. Wybrałem. No chyba, że coś zupełnie innego. Proszę o jakieś konkrety. A w ogóle, to jak ktoś ma coś takiego opierdzielić, to proszę o PW. Aaaa... bym zapomniał - koniecznie w automacie. Edytowane 4 Lipca 2013 przez WASYL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 No chyba, że coś zupełnie innego. http://allegro.pl/volvo-850-2-5-20v-170km-skora-klima-tempomat-kombi-i3344879978.html Fajne, duuuże, bezpieczne i wygodne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 (edytowane) Wasyl, ile chcesz wydać maksymalnie? Zamiast okulara kup Opla Omegę Caravan. Będzie tańszy w zakupie, eksploatacji, młodszy rocznik. Edytowane 4 Lipca 2013 przez Dark Knight Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WASYL Opublikowano 4 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Myślę o dyszce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Wybór padł na Merca E W210 Okulara. Wolałbym dobrze utrzymanego balerona W124 niż tę hodowlę rdzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WASYL Opublikowano 4 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 kup Opla Omegę Caravan a to się czymś różni od zwykłej Omegi kombi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 @@WASYL, ile wazy zona?? i co ma wozić do sklepu? Rozwaz 5 osobowago kangura z drzwiami to jej moga zaladowac palete. A jest rak brzydki ze nie bedzie sie lansowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Okular ma problemy z blachą, gniją na potęgę. Poza tym ma napęd na tył. W zimie raczej słaba opcja. Faktycznie wolałbym Volvo w tej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 To jest właśnie Omega kombi, Opel mianem Caravan określa kombiaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WASYL Opublikowano 4 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 (edytowane) Rozwaz 5 osobowago kangura ma Partnera peżota w sensie i jakoś nie chce nim jeździć. Dlatego szukam osobówki dużej, żeby ją oszukać wolałbym Volvo a z Volvami 850 jak wygląda utrzymanie? Części, serwis itp... bo też nie znam marki. Bać się czegoś? Wolałbym dobrze utrzymanego balerona W124 niż tę hodowlę rdzy. dobrze utrzymany może okazać się ciutek za drogi. PRU nawet oferował zamianę za mojego Forka. Fajnego ma Grubasa w dizlu. Tyle, że w manualu i nie kombi... =================================================== ifpisdu temat trafił do oftopu. Znaczy się nic nie dowiem. A wydawał się jak najbardziej techniczny... Temat nadal aktualny i gorący!!! Edytowane 4 Lipca 2013 przez WASYL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszWwa Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 ja bym się skłaniał ku oplowi jeśli można wyrazac swoje typy , ta omega to całkiem niezla sugestia. Co do rdzy to okulary tez widać ze rdzewieją, nie mniej niż ople. Opel tanie części, tylko ze do gazu to podobno 8V najlepszy silnik a to chyba starsze omegi...;/ jeśli wogole. Tu musiałbyś się zagłębić jaki motor do tego. No i wygoda jak w mercedesie, do tego żółta choinka i jest prawdziwa niemiecka technologia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picasso Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 kup audi a6 c4 avant tanie i niezawodne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Więc tak: dyszka moim zdaniem jest zbyt małą kwotą na dobrze utrzymanego W210. Tak jak stwierdził leon lepszym wyborem byłby W124. Volvo 850 ma mały bagażnik i ciężko jest znaleźć dobry egzemplarz, warto poszukać V70 pierwszej generacji, najlepiej 2.4 benzyna+lpg. Może Legacy 2.5 GX Takie jak to, ale nie to konkretnie: http://otomoto.pl/subaru-legacy-4x4-panorama-dach-156km-C29541412.html . A Vany wchodzą w grę http://otomoto.pl/ford-windstar-3-8-gaz-sekw-skory-C28495521.html http://otomoto.pl/renault-espace-oplacony-klimatr-alu-gaz-C29789069.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Bierz Volvo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WASYL Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Dzięki za wszelkie odpowiedzi. A jakbym się uparł na Okulara, to który silnik wybrać? Bać się tego pneumatycznego (??? czy jakie to tam ono jest ???) zawieszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4lik Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Moja szwagra osobista wlasnie kupil W210 jakis tydzien temu, tyle, ze on poszedl w miare konkretnie - 320 CDI bodajze - cos pod 200 koni i ponad 400Nm. Zajarany jest na ostro, tylko stwierdzil ciekawa rzecz - ze chyba po pol roku go sprzeda, bo po takim stylu jazdy jak jego, paliwo go wykonczy. Powiedzial, ze spodziewal sie, ze bedzie palil mniej, ale ja to sobie mysle, ze jest, poki co, na etapie podjarki, czyli gaz-hamulec, stad i spalanie grubo powyzej normy. Z drugiej strony - do tylu mieszcza sie trzy fortepiany, osmioro dzieci lub jedenastu Chinczykow. Cyganow to pewnie ze czterdziestu. Z opini wynika, ze bardzo komfortowe i szybkie auto, automat mniod-malyna, a bajerow tyle, ze jeszcze polowy nie ogarnal. Wada znana i najpowazniejsza - rdza. Nie wiem, jak u niego to wyglada, ale chyba purchlaka by nie kupil. Acha - ma wujka w Niemczech, co w serwisie pracuje i myslal na poczatku, zeby on cos dla niego znalazl i sciagnal, ale sie dowiedzial, ze w210 to juz w wiekszosci u nas sa, a zostaly albo parchy, albo wychuchane dziadkowe, ale za odpowiednia sume. Podsumowujac - kupil w kraju i na razie jest zachwycony. Acha - zmienil z Omegi B kombi, bo tu tez takie propozycje padaly, a mial jakiegos Irmshera, czy cus i stwierdzil, ze Omega sie nie umywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Kolega ma na sprzedaż 850 kombi T5 211 KM, 1994 rok, chce chyba z 6k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Kolega ma na sprzedaż 850 kombi T5 211 KM, 1994 rok, chce chyba z 6k. podrzuc jakis link do aukcji - mam goscia w pracy mocno zainteresowanego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Kolega ma na sprzedaż 850 kombi T5 211 KM, 1994 rok, chce chyba z 6k. podrzuc jakis link do aukcji - mam goscia w pracy mocno zainteresowanego.. http://www.gumtree.pl/cp-samochody-osobowe/warszawski-zachodni/volvo-850-t-5-1994r-lomianki-sprzedam-zamiana-pilne-500188681 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Podziekowal. Ktos sie orientuje ile kosztowaloby zalozenie gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 My mieliśmy poliftowy E240 to silnik 2,6 litra 170 koni. Pali od 7 do 14 litrów. Auto ogólnie bezawaryjne poza katalizatorem który się rozsyłał. Z tego co pamietam tam jest z przodu zawieszenie wielowahaczowe i jest dość drogie przy naprawach... Auto duże i bardzo wygodne. Z diesli to 2,7 cdi ładnie jeździł ale chyba cieżko będzie znaleść takiego bez 400tys przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 A jakbym się uparł na Okulara, to który silnik wybrać? Bać się tego pneumatycznego (??? czy jakie to tam ono jest ???) zawieszenia? Co do "okularników", to podział jakościowy jest w miarę prosty. Te przedliftowe, czyli do rocznika '99 są w miarę niezawodne. Szczególnie silniki 2.2; 2.5; 3.0.Chyba najsolidniejszy i najoszczędniejszy, to jednak 2.7 z Common Rail. W miarę "unowocześniania" tych jednostek pojawiają się problemy z wtryskami. Generalnie patrz na stosunek mocy do pojemności. Wiadomo, że jak z małej pojemności wydusili dużą moc, to kosztem trwałości. Piszę o dieslach. Znajomy ma właśnie 2.7 z przebiegiem 430kkm i auto chodzi jak nowe. Nic tam nie robi poza rzeczami typu łożyska kół, klocki, itp. Kupił go bez najmniejszych obaw z przebiegiem 300kkm, i wymienił jak dotąd 2 gałki w ukł. kierowniczym. Z pneumatyką też nie ma żadnych problemów, bo takowej tam nie ma. Przynajmniej znajomy nic o tym nie wie, bo nic pneumatycznego mu się nie zepsuło jak dotąd. Starsze modele miały pneumatyczny centralny zamek, ale i to sprawowało się raczej bez zarzutu. Nowsze, chyba coś od 2008, miały pneumatykę w zawieszeniu, ale te roczniki raczej cię nie interesują. To mniej więcej wszystko, co zapamiętałem z rozmów o tych autach. Zanim kupił swojego "okulara" skonsultował się z bliskim znajomym właścicielem warsztatu specjalizującego się od lat w Mercedesach, i on doradził mu jako najlepszy silnik właśnie ten 2.7 do '99r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WASYL Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Ooo.. dzięki za konkrety. W cholerę jest ogłoszeń z silnikiem 2,9 turbodiesel 129KM. Podobno montowali je też w Sprinterach i są nie do zajechania. Jak na 2,9 pojemności + turbo to ciut mało mocy mi się wydaje. A może to zaleta... Potwierdzi to ktoś? Czy głupot ktoś mi naopowiadał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 5 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Podziekowal. Ktos sie orientuje ile kosztowaloby zalozenie gazu? Zakladalem ostatnio lpg do voyagera v6,czyli jeden gar wiecej. Zaplaciłem 3500. Jestem szczesliwy człowiek A żeby bylo w temacie. Jak rodzinny dupowoz to tylko Grand voyager;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Szu Opublikowano 6 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Ooo.. dzięki za konkrety. W cholerę jest ogłoszeń z silnikiem 2,9 turbodiesel 129KM. Podobno montowali je też w Sprinterach i są nie do zajechania. Jak na 2,9 pojemności + turbo to ciut mało mocy mi się wydaje. A może to zaleta... Potwierdzi to ktoś? Czy głupot ktoś mi naopowiadał? Miałem takiego kiedyś 2,9TD i faktycznie silnik jest niezawodny. Spalanie średnie ok.7,5L skrzynia AT. Trochę ospały, tak do 100-110km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się