adamusmax Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 kurde, to w koncu nie wiem. zrobie teraz na sztuke i zbieram na "szortblok" od WRX z przekladka z uszczelkami i wszystkim 10k pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 zrobie teraz na sztuke i zbieram na "szortblok" adamusmax, Tak to szkoda kasy.Albo rybka albo ........ Będziesz miał rozebrany motor to bedziesz wiedział na czym stoisz.Teraz to tylko gdybanie bo nie wiadomo co tam siedzi i jak to wszystko jest zużyte.Przerabiałem to na poprzednim aucie tylko przy 290kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 no wlasnie nie mam luznych 10k - tym bardziej przed wakacjami - mysle ze jakos sie przez wakacje przekulam i jakos we wrzesniu zakupie shortblock i juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomS Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Jako że mamy auta z podobnych roczników i z podobnym przebiegiem... i nawet kolor ten sam, powiem ci jak ja to widzę. Jak kupowałem moją "wiewiórę" (około 50 tys km temu), to też miałem wrażene ze jakaś panewka stuka, ale nie zawsze i tylko po odpaleniu auta (nie było wazne czy zimny czy ciepły). Hałas ustępował po kilku km lub do nastepnego odpalenia auta. Już miałem wymieniać silnik (cały dół), ale okazało się, że $$ są potrzebne na inne cele. I tak już jeżdżę 1,5 roku (i nie zawsze spokojnie), przejechałem ok 50 tyś km... i nic się nie dzieje. Z hałasem się zaprzyjażniłem i jak go nie ma długo to wtedy czuję się zakłopotany, silnik nie wykazuje śladów końca swego pięknego żywota. Olej wymieniam co 7000 km, a leję (nielubianego przez niektórych TWSa). Wg mnie, pojedź do kogos innego aby posłuchał co w silniku się dzieje, albo zrób jak ja... przyzwyczaj się . P.S. Jak się nie znasz na autach to pojedź do kogoś, bo kiedyś do mnie ktoś z sti zadzwonił i powiedział, że jedzie ale chyba mu zawór klekocze, ale cichutko i będzie ryzykował jazdę dalej.... a po 10 minutach zadzwonił, że zasypał go "metalowy deszcz" części z rozwalonego silnika (odkręcił się korbowód). Pozdrawiam, Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Poza tym nie wiem jak w SI ale w wiekszosci aut da sie nawet panewki sprawdzic zdejmujac miske olejową i odkrecjać korbe.Nie trzeba wyjmować silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 turdziGT, w Subaru w ogóle się nie dostaniesz do niczego w ten sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Oooo no to widzisz człowiek sie całe zycie uczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Az, dostaniesz sie do 3 korbowodow, bo 4ty jest juz za profilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 turdziGT, w Subaru w ogóle się nie dostaniesz do niczego w ten sposób. LOOL, Kuba a może Turdzi ma rzędówkę w swoim GT ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Loucyphre,Odkąd kupiłem nie patrzyłem jeszcze pod maskę :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 no to moze rzeczywiscie rzedowka tam siedzi albo fauka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 23 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 P.S. Jak się nie znasz na autach to pojedź do kogoś, bo kiedyś do mnie ktoś z sti zadzwonił i powiedział, że jedzie ale chyba mu zawór klekocze, ale cichutko i będzie ryzykował jazdę dalej.... a po 10 minutach zadzwonił, że zasypał go "metalowy deszcz" części z rozwalonego silnika (odkręcił się korbowód). ale tandeta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Loucyphre,Odkąd kupiłem nie patrzyłem jeszcze pod maskę :wink: I daj Ci Boże żebys nie musiał za często ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Auto wystarczy przestraszyć porządnie i "nie giąć, trzymać w oprawcę, będzie służył 5 lat" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 I daj Ci Boże żebys nie musiał za często Juz nic nie mówie żeby nie zapeszać :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 chyba podjade jeszcze do kilku specow, bo wczoraj u znajomego sluchalismy i sluchalismy i nic. tylko bylo slychac wydech jakby gdzies spadl z wieszaka i napierdzielal ? ja juz nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guma Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 ja bym cały nowy (tzn używany :wink: ) silnik kupił z udokumentowanym przebiegiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Zawsze dobrze jest zdobyć kilka opinii, podjedź do Czopera i do Korneckiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 ja bym cały nowy (tzn używany ) silnik kupił z udokumentowanym przebiegiem moim zdaniem bezsensu, nowy shortblok to koszt ok. 9k, więc nie jest to jakaś zawrotna suma, a nie kupujesz kota w worku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 nowy shortblok to koszt ok. 9k, więc nie jest to jakaś zawrotna suma a dasz mi 9 k pln? jezeli sie okaze ze trza robic remont to rzeczywiscie lepiej bedzie kupic szortbloka i miec swiety spokoj. ale na sti sie nei zdecyduje bo cala impreza bedzie za duzo kosztowac skonczy sie na WRX 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Ja proponuje, tak jak przedmowcy, podskoczenie do innych subarowych serwisow. Diagnozy Bajecznej, dotyczace mojego auta, przynajmniej w 2 przypadkach byly kompletnie nietrafione. Nie wlaczalem sie we wczesniejsze dyskusje na temat B, bo nie chcialbym kogos skrzywdzic zwlaszcza, ze nie jestem mechanikiem, ale weryfikacja to dobry pomysl. Pozdrawiam, Slawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 26 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 a jak sdzicie podjade do inego mechanika i co mu powiedziec, ze w innym warsztacie mi powiedzieli ze panewki sie tluka czy po prosty podjechac i powiedziec zeby sprawdzil czy nie stuka gdzies gdzie nie powinno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenarts Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 podjechac i powiedziec zeby sprawdzil czy nie stuka gdzies gdzie nie powinno raczej w ten sposób... ja staram sie zawsze nie sugerować usterki, tylko podać objawy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Dokładnie. Niech wysilą trochę zwoje mózgowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 a dasz mi 9 k pln? Akurat bloki do imprezy są dość tanie, dla porównania shortblok RB30 firmy OS Giken do Skyline'a kosztuje też 9k, tyle że funtów :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi