Skocz do zawartości

zawieszenie STi MY06


marcin@klubsubaru.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli to samo, to dlaczego porównując MY06 do wcześniejszych STI mówi się, że jest miększy? A słyszałem już taką opinię od paru użytkowników i myślałem, że zawieszenie jest inne.

Sam teraz jestem ciekaw, jak to jest naprawdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to samo, to dlaczego porównując MY06 do wcześniejszych STI mówi się, że jest miększy? A słyszałem już taką opinię od paru użytkowników i myślałem, że zawieszenie jest inne.

Sam teraz jestem ciekaw, jak to jest naprawdę.

 

Hmmm - no jest to argument.

 

Ale te kayaby psują się tak samo, jak w bug-eye'u, stąd mój wniosek, że nic się nie zmieniło :twisted::mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytuję za artykułem w WRC, gdzie opisany był ten srebrny MY06 Kuzaja

„… i nowej generacji amortyzatory typu up-side-down sprawiają, że samochód jest bardziej komfortowy”

 

I sam Kuzaj mówi:

„…nowej generacji zawieszenie pozostawia wrażenie, że auto jest bardziej komfortowe…”

Dalej wspomina, że mimo to ma lepsze właściwości na zakrętach.

 

Więc pewnie pasować i pasuje, tyle że amortyzatory są o innej charakterystyce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytuję za artykułem w WRC, gdzie opisany był ten srebrny MY06 Kuzaja

?? i nowej generacji amortyzatory typu up-side-down sprawiają, że samochód jest bardziej komfortowy?

 

I sam Kuzaj mówi:

??nowej generacji zawieszenie pozostawia wrażenie, że auto jest bardziej komfortowe??

Dalej wspomina, że mimo to ma lepsze właściwości na zakrętach.

 

Więc pewnie pasować i pasuje, tyle że amortyzatory są o innej charakterystyce.

 

Z tego co pamietam wydaje mi sie, ze amortyzatory upsidedown byly w STi NewAge od samego poczatku. W modelu 2005 i potem 2006 zmieniono tylko lekko rozstaw kol i nastawy geometrii. Nie moge sobie przypomniec, zebym gdzies czytal (poza tym artykulem w WRC oczywiscie), ze w modelach 05/06 nastapily jakies inne zmiany.

 

Pozdrawiam,

 

Michalis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładnie, nowe auto i już amory się sypnęły? :shock: Co jest? :shock:

 

Nie sypnęły, a klekoczą. Typowa akcja, do której przyzwyczajony jest każdy posiadacz STI ze standardowym zawieszeniem. One nie są zepsute, a wydają jedynie przy niskich prędkościach denerwujący dźwięk.

 

Jak chcę się upewnić, że nie zaśpię, ustawiam sobie w telefonie jako alarm nagrany dzwięk klekoczącej kayaby. Jest niezawodny - podskakujesz od razu na równe nogi :wink: :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładnie, nowe auto i już amory się sypnęły? :shock: Co jest? :shock:

 

Nie sypnęły, a klekoczą. Typowa akcja, do której przyzwyczajony jest każdy posiadacz STI ze standardowym zawieszeniem. One nie są zepsute, a wydają jedynie przy niskich prędkościach denerwujący dźwięk.

 

Jak chcę się upewnić, że nie zaśpię, ustawiam sobie w telefonie jako alarm nagrany dzwięk klekoczącej kayaby. Jest niezawodny - podskakujesz od razu na równe nogi :wink: :mrgreen:.

LOL... :shock: :mrgreen: To niezła akcja... Trzeba jakiś upgrade, szkoda, że gwarancja nie pozwala... [?]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...