ogs Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Niutki tez mnie mnie zastanowily... jakos nieproporcjonalnie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 a pompę paliwa zmienia się żeby mieć odpowiedni AFR a nie EGT :wink: A czy właśnie od AFR EGT w jakiejś funkcji nie zależy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 bo to dupohamownia jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 pompe sie zmienia po to zeby miec dobre cisnienie paliwa na szynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 vampeer ale to jest wszystko powiazane zbyt male cisnienie paliwa - uboga mieszanka - wysokie EGT :roll: a co do hamowni to dla mnie to bynajmniej zaden wyznacznik nie jest wazne ze auto wkoncu zaczelo jezdzic, bo przedtem to byl dramat, dopiero teraz to widac czekam teraz zeby sie porwnac z jakims seryjnym STi, albo i ppp 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 bart1000, zastanów się też nad sprzęgłem, bo pewnie niedługo będzie się domagało zmiany, a przy okazji warto też koło zamachowe na lźejsze wymienić. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Mati od przygody ktora zreszta jest na forum opisana(grudzien 2005) siedzi u mnie juz mocniejsze sprzeglo ACT, teoretycznie do 600Nm wytrzymuje a praktycznie zobaczymy :roll: Narazie daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Aha, no to nie ma problemu. Dużo dobrego słyszałem o sprzęglach ACT od kolegów zza oceanu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 a pompę paliwa zmienia się żeby mieć odpowiedni AFR a nie EGT :wink: A czy właśnie od AFR EGT w jakiejś funkcji nie zależy? Nie ściśle. Zależy od zbyt wielu czynników. Np. wyprzedzenia zapłonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 wazne ze auto wkoncu zaczelo jezdzic, bo przedtem to byl dramat, dopiero teraz to widacczekam teraz zeby sie porwnac z jakims seryjnym STi, albo i ppp 8) O kurcze, duza czesc z nas chciala by miec taki dramat pod maska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 vampeer ale to jest wszystko powiazane zbyt male cisnienie paliwa - uboga mieszanka - wysokie EGT zbyt małe cisinienie (niewydolna pompa lub wtryski) powoduje niezdrowy stosunek paliwa i powietrza -AFR, gdy taka sytuacja ma miejsce natępuje w cylindrach "stuku-puku"- inaczej spalanie stukowe i wtedy knock sensory wyłapują te błędy mieszanki i cofają zapłon np o 2 stopnie,i jest to dosyć wyrazinie odczuwalne gdyż autko traci moc, jeśli nie ma tych czujników, to odczyt z EGT nie będzie ci już potrzebny bo właśnie popłyneły ci tłoki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 faktycznie duza szkoda, ze nie zmierzyliscie serii.wydaje mi sie, ze pokazaloby pod 300 ( :? ...), bo obecna wartosc maksymalna na pewno jest zaklamana. okolice 330ps to juz jest prawie maks na seryjnej turbinie, osiagane przy doladowaniu rzedu 1,5 (ty piszesz o 1,25). 350ps nie-ASO stroi, ale juz na wiekszej td05. jezeli planujesz duzo wieksze zmiany i korzystanie z funkcji jakich nie daje seryjne ecu, to nowy komputer ma pewnie sens. jezeli nie, to jedynie poznan. wyszlifuja ci to co powstalo po zmianach mechanicznych i bedzie ok. moze wypowie sie jakis profesjonalista, czekamy Zgadzam się z ABT, bo moc którą widać na wykresie jest raczej nieosiągalna przy uwolnieniu wydechu i założeniem przereklamowanego dolotu :wink: i bez remapingu fabrycznego ecu. Wydajność tej turbiny rzeczywiście wynosi ok 330 km przd doładowaniu 1,5 bar, ale istniej jeszcze możliwość zrobienia hybrydy z tej turbiny tz wymieniana jest gorąca część i wtedy da się pociągnąć ok 15 km więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Tomek ale ja nigdzie nie napisalem ze wierze w ten wykres. Powiem wrecz ze dla mnie tez jest to nieprawdopodobne. Ale to w co wierze to to ze roznica w osiagach jest olbrzymia teraz auto wkoncu ma dol, a na dodatek zajebista gore, zreszta bardzo chetnie porownam sie z autami o mocy 300-350hp, jak rowniez przewioze chetnych, najlepiej kogos kto juz jechal moim autem zeby mogl porownac, moze sie uda w piatek na spotkaniu Tak dla porownania dodam tylko ze moj sti byl z rolowanego minimalnie szybszy od golfa IV 1,9tdi na setupie >230hp, aktualnie z rolowanego do 200kmh wygrywam o dlugosc samochodu z 300 konnym s14 a to juz chyba daje do myslenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Ale to w co wierze to to ze roznica w osiagach jest olbrzymia I o to chodzi, co my czujemy podczas jazdy a nie co mówią wydruki z hamowni, tak trzymać teraz auto wkoncu ma dol, a na dodatek zajebista gore, zreszta bardzo chetnie porownam sie z autami o mocy 300-350hp, no to jesteśmy umówieni :wink: Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 10 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Ale to w co wierze to to ze roznica w osiagach jest olbrzymia I o to chodzi, co my czujemy podczas jazdy a nie co mówią wydruki z hamowni, tak trzymać teraz auto wkoncu ma dol, a na dodatek zajebista gore, zreszta bardzo chetnie porownam sie z autami o mocy 300-350hp, no to jesteśmy umówieni :wink: Pozdr. Skoro jestesmy juz przy temacie hamowni, to czy jest ktos chetny na wyjazd do gliwic jest tam hamownia obciazeniowa MAHA 4x4 Chyba jedyna hamownia ktorej wyniki mozna uznac jako prawdopodobne, jakby sie troche osob zebralo to moze bylaby jakas znizka 8) A potem wojna na forum jakby komus za duzo wyszlo :wink: Wiec jest ktos chetny na wyjazd do gliwic? Ja jesli cena bylaby 100-150 bym sie pewnie zdecydowal i byloby porownie do dupohamowni Tomek a z EVO bym sie zlapal jeszcze chetniej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 bart1000 Bez obrazy, ale mam wrażenie jak byś ten tuning robił radząc się tylko na forach internetowych... jakoś tak nie od tej strony.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 bart1000 Bez obrazy, ale mam wrażenie jak byś ten tuning robił radząc się tylko na forach internetowych... jakoś tak nie od tej strony.... a moim zdaniem zaczął bardzo dobrze, nawet napiszę wzorcowo jeśli chodzi o samochody z turbo- dolot i wydech(w dodatku bardzo profesjonalnie), bez grzebania w elektronice.( jesli będzie chciał dalej to podstawy ma zrobione) Gdzie jest błąd Twoim zdaniem ? bo jakoś nie kumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 IMHO od dobrej strony zaczal... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Dolot w przypadku Subaru robi sie dopiero przy duzo wiekszych mocach. Jeszcze jak zostaje seryjny MAF to moga byc klopoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Jakie ? zepsucie MAF'a przez zanieczyszczenia ? PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 10 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2006 Raczej chodzi o to ze w takim dolocie zachodza rozne dziwne zjawiska falowe, ktore powoduja bledne odczyty z czyjnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 podobno tylko K&N Typhoon nie zmienia mieszanki. Sprawdzales srednice orginalnej rury i tej w miejscu mocowania MAFa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Skoro jestesmy juz przy temacie hamowni, to czy jest ktos chetny na wyjazd do gliwicjest tam hamownia obciazeniowa MAHA 4x4 Chyba jedyna hamownia ktorej wyniki mozna uznac jako prawdopodobne Obciążeniowa Maha 4x4 działa we Wrocławiu w Jetroniku od co najmniej 5 lat. Na czym opierasz swoją tezę, że wyników z innych hamowni nie można uznać za prawdopodobne? Znasz się na tym, czy przeczytałeś na forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Skoro jestesmy juz przy temacie hamowni, to czy jest ktos chetny na wyjazd do gliwicjest tam hamownia obciazeniowa MAHA 4x4 Chyba jedyna hamownia ktorej wyniki mozna uznac jako prawdopodobne Obciążeniowa Maha 4x4 działa we Wrocławiu w Jetroniku od co najmniej 5 lat. Na czym opierasz swoją tezę, że wyników z innych hamowni nie można uznać za prawdopodobne? Znasz się na tym, czy przeczytałeś na forum? Marcin napisalem tak aby nie wywolywac wojny Zas co do mahy to napisalem o gliwicach dlatego ze mam tam 70km a nie 220 jak do wroclawia, tylko dlatego... zreszta maha jest jedyna hamownia za ktora jestem w stanie zaplacic zeby shamowac auto, a co do mojego wykresu hamownie mialem za friko wiec czemu mialem nie skorzystac :?: no a co do m,ahy to ktos chetny :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Albert Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Dolot CAI w Subaru WRX. http://www.aempower.com/pdf/dyno/21-474 ... %20CAS.pdf I tak nikt w to nie uwierzy. Ale niech daje 50% przyrostu to i tak jest bardzo dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi