Skocz do zawartości

Subaru Impreza STi powered by ... no wlasnie


bart1000

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

vampeer ale to jest wszystko powiazane

zbyt male cisnienie paliwa - uboga mieszanka - wysokie EGT :roll:

 

a co do hamowni to dla mnie to bynajmniej zaden wyznacznik nie jest

wazne ze auto wkoncu zaczelo jezdzic, bo przedtem to byl dramat, dopiero teraz to widac

czekam teraz zeby sie porwnac z jakims seryjnym STi, albo i ppp 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vampeer ale to jest wszystko powiazane

zbyt male cisnienie paliwa - uboga mieszanka - wysokie EGT

 

zbyt małe cisinienie (niewydolna pompa lub wtryski) powoduje niezdrowy stosunek paliwa i powietrza -AFR, gdy taka sytuacja ma miejsce natępuje w cylindrach "stuku-puku"- inaczej spalanie stukowe i wtedy knock sensory wyłapują te błędy mieszanki i cofają zapłon np o 2 stopnie,i jest to dosyć wyrazinie odczuwalne gdyż autko traci moc, jeśli nie ma tych czujników, to odczyt z EGT nie będzie ci już potrzebny bo właśnie popłyneły ci tłoki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie duza szkoda, ze nie zmierzyliscie serii.

wydaje mi sie, ze pokazaloby pod 300 ( :? ...), bo obecna wartosc

maksymalna na pewno jest zaklamana. okolice 330ps to juz jest prawie

maks na seryjnej turbinie, osiagane przy doladowaniu rzedu 1,5 (ty piszesz o 1,25).

350ps nie-ASO stroi, ale juz na wiekszej td05. jezeli planujesz duzo wieksze zmiany

i korzystanie z funkcji jakich nie daje seryjne ecu, to nowy komputer ma pewnie sens.

jezeli nie, to jedynie poznan. wyszlifuja ci to co powstalo po zmianach mechanicznych i bedzie ok.

moze wypowie sie jakis profesjonalista, czekamy :mrgreen:

 

Zgadzam się z ABT, bo moc którą widać na wykresie jest raczej nieosiągalna przy uwolnieniu wydechu i założeniem przereklamowanego dolotu :wink: i bez remapingu fabrycznego ecu.

Wydajność tej turbiny rzeczywiście wynosi ok 330 km przd doładowaniu 1,5 bar, ale istniej jeszcze możliwość zrobienia hybrydy z tej turbiny tz wymieniana jest gorąca część i wtedy da się pociągnąć ok 15 km więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek ale ja nigdzie nie napisalem ze wierze w ten wykres.

Powiem wrecz ze dla mnie tez jest to nieprawdopodobne.

Ale to w co wierze to to ze roznica w osiagach jest olbrzymia

teraz auto wkoncu ma dol, a na dodatek zajebista gore, zreszta bardzo chetnie porownam sie

z autami o mocy 300-350hp, jak rowniez przewioze chetnych, najlepiej kogos kto juz jechal moim autem zeby mogl porownac, moze sie uda w piatek na spotkaniu :)

Tak dla porownania dodam tylko ze moj sti byl z rolowanego minimalnie szybszy od

golfa IV 1,9tdi na setupie >230hp, aktualnie z rolowanego do 200kmh wygrywam o dlugosc samochodu z 300 konnym s14 a to juz chyba daje do myslenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to w co wierze to to ze roznica w osiagach jest olbrzymia

 

I o to chodzi, co my czujemy podczas jazdy a nie co mówią wydruki z hamowni, tak trzymać :D

 

teraz auto wkoncu ma dol, a na dodatek zajebista gore, zreszta bardzo chetnie porownam sie

z autami o mocy 300-350hp,

 

no to jesteśmy umówieni :wink:

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to w co wierze to to ze roznica w osiagach jest olbrzymia

 

I o to chodzi, co my czujemy podczas jazdy a nie co mówią wydruki z hamowni, tak trzymać :D

 

teraz auto wkoncu ma dol, a na dodatek zajebista gore, zreszta bardzo chetnie porownam sie

z autami o mocy 300-350hp,

 

no to jesteśmy umówieni :wink:

 

Pozdr.

 

Skoro jestesmy juz przy temacie hamowni, to czy jest ktos chetny na wyjazd do gliwic

jest tam hamownia obciazeniowa MAHA 4x4

Chyba jedyna hamownia ktorej wyniki mozna uznac jako prawdopodobne, jakby sie troche osob zebralo to moze bylaby jakas znizka 8)

A potem wojna na forum jakby komus za duzo wyszlo :mrgreen: :wink:

Wiec jest ktos chetny na wyjazd do gliwic?

Ja jesli cena bylaby 100-150 bym sie pewnie zdecydowal

i byloby porownie do dupohamowni :lol:

 

Tomek a z EVO bym sie zlapal jeszcze chetniej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bart1000 Bez obrazy, ale mam wrażenie jak byś ten tuning robił radząc się tylko na forach internetowych... jakoś tak nie od tej strony....

 

a moim zdaniem zaczął bardzo dobrze, nawet napiszę wzorcowo jeśli chodzi o samochody z turbo- dolot i wydech(w dodatku bardzo profesjonalnie), bez grzebania w elektronice.( jesli będzie chciał dalej to podstawy ma zrobione)

Gdzie jest błąd Twoim zdaniem ? bo jakoś nie kumam :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jestesmy juz przy temacie hamowni, to czy jest ktos chetny na wyjazd do gliwic

jest tam hamownia obciazeniowa MAHA 4x4

Chyba jedyna hamownia ktorej wyniki mozna uznac jako prawdopodobne

 

Obciążeniowa Maha 4x4 działa we Wrocławiu w Jetroniku od co najmniej 5 lat.

 

Na czym opierasz swoją tezę, że wyników z innych hamowni nie można uznać za prawdopodobne? Znasz się na tym, czy przeczytałeś na forum?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jestesmy juz przy temacie hamowni, to czy jest ktos chetny na wyjazd do gliwic

jest tam hamownia obciazeniowa MAHA 4x4

Chyba jedyna hamownia ktorej wyniki mozna uznac jako prawdopodobne

 

Obciążeniowa Maha 4x4 działa we Wrocławiu w Jetroniku od co najmniej 5 lat.

 

Na czym opierasz swoją tezę, że wyników z innych hamowni nie można uznać za prawdopodobne? Znasz się na tym, czy przeczytałeś na forum?

 

Marcin napisalem tak aby nie wywolywac wojny :mrgreen:

Zas co do mahy to napisalem o gliwicach dlatego ze mam tam 70km a nie 220 jak do wroclawia, tylko dlatego...

zreszta maha jest jedyna hamownia za ktora jestem w stanie zaplacic zeby shamowac auto, a co do mojego wykresu hamownie mialem za friko wiec czemu mialem nie skorzystac :?:

 

no a co do m,ahy to ktos chetny :?: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...