KACPERO_1 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 co to dla Subaru, ledwo dotarty silnik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekJ Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Najlepiej podjechać do warsztatu znającego subaru, gdybyś w profilu uzupełnił miejsce pobytu było by łatwiej doradzić. W 2,5XT masz parę "bolesnych drobiazgów" 3. poziomowanie ksenonów, jesli są 4. układ powietrza wtórnego, da się wyciąć Arek_W, znowu coś przegapiłem? O co chodzi z 3 i 4? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 3. czujnik od xenonów, znajduja się na wahaczach i lubią się psuć/zawieszać, wtedy albo świeci się kontrolka, lub też może się zdarzyć że światła zaczną głupieć tzn nie będą świeciły w jednej lini 4. układ znajdujący się z błotniku przednim, nie wiem po co go wyciągać, chyba do innych modyfikacji, lub w celu bezpośredniego dolotu powietrza, ktoś wcześniej opisywał wrażenia po wymianie tej części na krótki kolanko - brak wyraźnej poprawy... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekJ Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Dzięki KACPERO_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 4. układ znajdujący się z błotniku przednim, nie wiem po co go wyciągać, chyba do innych modyfikacji, lub w celu bezpośredniego dolotu powietrza, ktoś wcześniej opisywał wrażenia po wymianie tej części na krótki kolanko - brak wyraźnej poprawy... układ powietrza wtórnego to jest ta pompa co masz na lewym nadkolu nad akumulatorem, a kolanko o którym piszesz, jest w prawym nadkolu i montuje się je zamiast tłumika szmerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 4. układ znajdujący się z błotniku przednim, nie wiem po co go wyciągać, chyba do innych modyfikacji, lub w celu bezpośredniego dolotu powietrza, ktoś wcześniej opisywał wrażenia po wymianie tej części na krótki kolanko - brak wyraźnej poprawy... układ powietrza wtórnego to jest ta pompa co masz na lewym nadkolu nad akumulatorem, a kolanko o którym piszesz, jest w prawym nadkolu i montuje się je zamiast tłumika szmerów no tak, tylko zrozumiałem że to chodzi właśnie o ten dolot powietrza bo jak inaczej, można wyciąć układ powietrza wtórnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 (edytowane) bo jak inaczej, można wyciąć układ powietrza wtórnego? demontujesz całe ustrojstwo i wyłączasz je w ECU ... podobnie się robiło/robi w wrx 2.0 z TGV http://www.iwsti.com/forums/how-install/115457-remnexs-how-series-air-pump-removal.html Edytowane 28 Lutego 2013 przez piter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACPERO_1 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 chociaż w Forku też można zrobić TGV off Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klawio Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Byłem, jeżdziłem, oglądałem. W środku bardzo zadbany. Ogólnie sprawuję się bardzo dobrze poza hamulcami, może zastane ale moim zdaniem do wymiany. Stoi prosto, raczej nic nie cieknie ale to zawsze wyjdzie z czasem. Porobiłem trochę zdjęć komory silnika, przeglądów i amorków(są w orginalnym zestawie). Jeśli ktoś by był zainteresowany to moge kilka zdjęć podesłać ale chyba na mail aby forum nie zaśmiecać. Może ktoś z Was ma niezłe oko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 jezeli cos Cie niepokoi to wrzuc zdjecia np. na http://imageshack.us/ i wklej linka tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klawio Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 (edytowane) Wrzuce to co mam ale ogólnie nie wiem czy coś to pomoże. Edytowane 28 Lutego 2013 przez klawio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Wg. ksiazki serwisowany byl w jednym serwisie - zadzwonilbym na Twoim miejscu i podpytal. Ewentualnie napisal e-mail (Niemcy sa pomocni - mi juz sie udalo 2 auta w ten sposob zweryfikowac). Jezeli nic zlego podczas ogledzin nie zauwazyles to powienienes podjechac jeszcze przed zakupem do jakiegos speca od Subaru. Jezeli cos wyjdzie, to wyneguciujesz lepsza cene. Czy Forek byl uderzony? Ile sobie za niego zycza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Ten wątek to do zakupu kontrolowanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klawio Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 (edytowane) Nie miał żadnego dzwonka. Lakierowany był kosmetycznie. Podjade do ASO. Może ruszą się aby chociaż się przyłożyć do sprawdzenia. Ale speców od Subaru to raczej ciężko w pomorskim znaleźć. Koleś chce 38 tyś PLN. Edytowane 28 Lutego 2013 przez klawio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 a patrzyles na forumowe forki? http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/56260-rs-forester-20-xtwrx-218km-my03/ http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/59780-subaru-forester-25-xt-manual-my-2005-72-tyskm-aso/ http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/57713-rs-rozwazam-sprzedaz-forester-25-xt-04r-mt/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Koleś chce 38 tyś PLN. przy tak dużym przebiegu i takiej wersji to bardzo wysoka cena. bardzo nie podobają mi ię kolory silnika. mam ten sam rocznik a u mnie wygląda to inaczej. brak skór i navi. ta skrzynka po lewej od ic to co to jest? pierwsze wersje amorów tylnych - pewnie wywalone btw, czy on nie był zalany? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klawio Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 a patrzyles na forumowe forki? http://www.forum.sub...wrx-218km-my03/ http://www.forum.sub...5-72-tyskm-aso/ http://www.forum.sub...r-25-xt-04r-mt/ Wolałbym minimum 2006r. Koleś chce 38 tyś PLN. przy tak dużym przebiegu i takiej wersji to bardzo wysoka cena. bardzo nie podobają mi ię kolory silnika. mam ten sam rocznik a u mnie wygląda to inaczej. brak skór i navi. ta skrzynka po lewej od ic to co to jest? pierwsze wersje amorów tylnych - pewnie wywalone btw, czy on nie był zalany? pozdrawiam Skrzynka od webasto. Na zalanego to raczej nie wygląda. Widziałem zalane auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Zauważyłem, że "konewka" - uchwyt bagnetu od spr.poziomu oleju jest odwrotnie. Jak będziesz sprawdzał poziom oleju, włóz bagnet odwrotnie, bo odczyt poziomu oleju będzie niewłaściwy. A przede wszystkim, jak Ci piszą powyżej, jedź z nim do dobrego mechanika. Poszukaj na forum co ludzie polecają w Twojej okolicy. Takie oglądanie zdjęć na forum to "wróżenie z fusów" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klawio Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Pojadę do serwisu. Tylko pozbieram wszystkie info. Do serwisu dziś zadzwonię tam gdzie był serwisowany. Dzięki wszystkim za każde info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Pojadę do serwisu. Tylko pozbieram wszystkie info. Do serwisu dziś zadzwonię tam gdzie był serwisowany. Dzięki wszystkim za każde info. I to jest bardzo słuszna koncepcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecajek Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Dziwi mnie brązowy nalot np na rurkach od klimatyzacji, one są aluminiowe i raczej nie powinno na nich być takiego czegoś-przynajmniej u mnie chyba nie ma. Poza tym-co to jest na srebrnej rurce obok Webasto-BOV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klawio Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Kupiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 I jak wrażenia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klawio Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Marzenie spełnione. Wrażania.... nie do opisania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 gratulacje, ile zszedles z wyjsciowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się