Skocz do zawartości

Opinie o 2.5 XT Forester 06


klawio

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepiej podjechać do warsztatu znającego subaru, gdybyś w profilu uzupełnił miejsce pobytu było by łatwiej doradzić.

W 2,5XT masz parę "bolesnych drobiazgów"

3. poziomowanie ksenonów, jesli są

4. układ powietrza wtórnego, da się wyciąć

Arek_W, znowu coś przegapiłem?

O co chodzi z 3 i 4?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. czujnik od xenonów, znajduja się na wahaczach i lubią się psuć/zawieszać, wtedy albo świeci się kontrolka, lub też może się zdarzyć że światła zaczną głupieć tzn nie będą świeciły w jednej lini

 

4. układ znajdujący się z błotniku przednim, nie wiem po co go wyciągać, chyba do innych modyfikacji, lub w celu bezpośredniego dolotu powietrza, ktoś wcześniej opisywał wrażenia po wymianie tej części na krótki kolanko - brak wyraźnej poprawy...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4. układ znajdujący się z błotniku przednim, nie wiem po co go wyciągać, chyba do innych modyfikacji, lub w celu bezpośredniego dolotu powietrza, ktoś wcześniej opisywał wrażenia po wymianie tej części na krótki kolanko - brak wyraźnej poprawy...

układ powietrza wtórnego to jest ta pompa co masz na lewym nadkolu nad akumulatorem, a kolanko o którym piszesz, jest w prawym nadkolu i montuje się je zamiast tłumika szmerów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4. układ znajdujący się z błotniku przednim, nie wiem po co go wyciągać, chyba do innych modyfikacji, lub w celu bezpośredniego dolotu powietrza, ktoś wcześniej opisywał wrażenia po wymianie tej części na krótki kolanko - brak wyraźnej poprawy...

układ powietrza wtórnego to jest ta pompa co masz na lewym nadkolu nad akumulatorem, a kolanko o którym piszesz, jest w prawym nadkolu i montuje się je zamiast tłumika szmerów ;)

 

no tak, tylko zrozumiałem że to chodzi właśnie o ten dolot powietrza

 

bo jak inaczej, można wyciąć układ powietrza wtórnego? :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jak inaczej, można wyciąć układ powietrza wtórnego?

demontujesz całe ustrojstwo i wyłączasz je w ECU ... podobnie się robiło/robi w wrx 2.0 z TGV :D

http://www.iwsti.com/forums/how-install/115457-remnexs-how-series-air-pump-removal.html

Edytowane przez piter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem, jeżdziłem, oglądałem.

W środku bardzo zadbany.

Ogólnie sprawuję się bardzo dobrze poza hamulcami, może zastane ale moim zdaniem do wymiany.

Stoi prosto, raczej nic nie cieknie ale to zawsze wyjdzie z czasem.

Porobiłem trochę zdjęć komory silnika, przeglądów i amorków(są w orginalnym zestawie). Jeśli ktoś by był zainteresowany to moge kilka zdjęć podesłać ale chyba na mail aby forum nie zaśmiecać. Może ktoś z Was ma niezłe oko :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. ksiazki serwisowany byl w jednym serwisie - zadzwonilbym na Twoim miejscu i podpytal. Ewentualnie napisal e-mail (Niemcy sa pomocni - mi juz sie udalo 2 auta w ten sposob zweryfikowac).

Jezeli nic zlego podczas ogledzin nie zauwazyles to powienienes podjechac jeszcze przed zakupem do jakiegos speca od Subaru. Jezeli cos wyjdzie, to wyneguciujesz lepsza cene.

Czy Forek byl uderzony? Ile sobie za niego zycza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miał żadnego dzwonka. Lakierowany był kosmetycznie. Podjade do ASO. Może ruszą się aby chociaż się przyłożyć do sprawdzenia. Ale speców od Subaru to raczej ciężko w pomorskim znaleźć. Koleś chce 38 tyś PLN.

Edytowane przez klawio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś chce 38 tyś PLN.

przy tak dużym przebiegu i takiej wersji to bardzo wysoka cena.

bardzo nie podobają mi ię kolory silnika. mam ten sam rocznik a u mnie wygląda to inaczej.

brak skór i navi.

 

ta skrzynka po lewej od ic to co to jest?

pierwsze wersje amorów tylnych - pewnie wywalone

 

btw, czy on nie był zalany?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wolałbym minimum 2006r.

Koleś chce 38 tyś PLN.

przy tak dużym przebiegu i takiej wersji to bardzo wysoka cena.

bardzo nie podobają mi ię kolory silnika. mam ten sam rocznik a u mnie wygląda to inaczej.

brak skór i navi.

 

ta skrzynka po lewej od ic to co to jest?

pierwsze wersje amorów tylnych - pewnie wywalone

 

btw, czy on nie był zalany?

 

pozdrawiam

Skrzynka od webasto.

Na zalanego to raczej nie wygląda. Widziałem zalane auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że "konewka" - uchwyt bagnetu od spr.poziomu oleju jest odwrotnie. Jak będziesz sprawdzał poziom oleju, włóz bagnet odwrotnie, bo odczyt poziomu oleju będzie niewłaściwy. A przede wszystkim, jak Ci piszą powyżej, jedź z nim do dobrego mechanika. Poszukaj na forum co ludzie polecają w Twojej okolicy. Takie oglądanie zdjęć na forum to "wróżenie z fusów" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...