klawio Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Witam, mam możliwość kupienia z 2006 rForestera(M/T) z przebiegiem 250k, który był serwisowany. Właściciel zdaje się być normalnym facetem bez wielkiego zacięcia sportowego. Czy dużo sprawia problemów przy takim przebiegu? Jak znosi ogólnie takie przebiegi ten silnik? Prosiłbym o opinie i pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Witam, mam możliwość kupienia z 2006 rForestera(M/T) z przebiegiem 250k, który był serwisowany. Właściciel zdaje się być normalnym facetem bez wielkiego zacięcia sportowego. Czy dużo sprawia problemów przy takim przebiegu? Jak znosi ogólnie takie przebiegi ten silnik? Prosiłbym o opinie i pomoc. poczytaj tu: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/50798-awaryjnosc-forestera-prosba-o-opinie/ http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/58883-forester-25-xt-co-najczesciej-dolega-i-co-ile-km/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arq Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Przy tym przebiegu już chyba wszystko co miało to sie zepsuło 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amstaff23 Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Nawet dwa razy Czas na trzeci 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
klawio Posted February 27, 2013 Author Share Posted February 27, 2013 Trochę mnie ten brzebieg martwi i to co czytam na forum. Zbieram każde info, które ułatwi mi podjęcie decyzji. Dzieki za każde info. Miałem słabsze silnikowo japońce(toyota, mazda) i dały rade do 250k bez większych problemów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amstaff23 Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Przebieg duzy. Musisz zdobyć i podać jak najwiecej konkretnych informacji na temat historii auta i jego serwisu, bo fakt "normalnego właściciela", to troszkę za mało Ogólnie model bardzo polecam, kapitalne auto!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
klawio Posted February 27, 2013 Author Share Posted February 27, 2013 Koleś ma wszystkie wpisy, w książkę do 2012, następnie pozbierał wszystkie dane dotyczące wymiany oleju i serwisów(zawieszki, wpisy w dokumenty niemieckie i inne papiery, jest tego dużo) poza ASO z tego co patrzyłem. Auto jest z rynku niemieckiego. Lakierowane 2 elementy w serwisie, co też jest w książce zaznaczone. Nie wygląda ta książka jak te wszystkie od handlarzy, gdzie mają wszędzie dziwną, niewyraźną pieczątkę i w każdym polu, gdzie jest przegląd ten sam charakter pisma różnymi kolorami wpisany dla niepoznaki . To jest teoria. W praktyce nie do końca wiem na co zwrócić akurat w 2.5 XT uwagę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilP Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 duzy przebiev jak na ten silnik. wrzuc sobie 'upg' w wyszukiwarke forumowa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amstaff23 Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Tylne amorki koniecznie, czy auto "nie siadlo". Niestety cieżko sprawdzić branie oleju, bo to tez dużo może powiedzieć. Uszczelka pod glowicą czy robiona, a jeśli tak, to czy bylo coś wiecej grzebane przy silniku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arq Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Koleś ma wszystkie wpisy, w książkę do 2012, następnie pozbierał wszystkie dane dotyczące wymiany oleju i serwisów(zawieszki, wpisy w dokumenty niemieckie i inne papiery, jest tego dużo) poza ASO z tego co patrzyłem. Auto jest z rynku niemieckiego. Lakierowane 2 elementy w serwisie, co też jest w książce zaznaczone. Nie wygląda ta książka jak te wszystkie od handlarzy, gdzie mają wszędzie dziwną, niewyraźną pieczątkę i w każdym polu, gdzie jest przegląd ten sam charakter pisma różnymi kolorami wpisany dla niepoznaki . To jest teoria. W praktyce nie do końca wiem na co zwrócić akurat w 2.5 XT uwagę. Najlepiej podjechać do warsztatu znającego subaru, gdybyś w profilu uzupełnił miejsce pobytu było by łatwiej doradzić. W 2,5XT masz parę "bolesnych drobiazgów" 1. uszczelka głowicy, ale to powinno być już zrobione przy tym przebiegu 2. poziomowanie tylnych amortyzatorów, może paść od 40 do 100kkm 3. poziomowanie ksenonów, jesli są 4. układ powietrza wtórnego, da się wyciąć 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
klawio Posted February 27, 2013 Author Share Posted February 27, 2013 1. UPG - problem znam i na dzień dobry bym wymieniał 2. jeśli chodzi o poziomowanie amortyzatorów to jak to sprawdzić? Jakie elementy wiążą się z wymianą. 3. ksenony są 4. układ powietrza wtórnego, da się wyciąć - to bym też od doświadczonych jakieś info potrzebował Serwisować nie będę bo mam dobrego, zaufanego mechanika, do którego jeżdże prawie 80km. A serwis w Gdańsku...hmm każdy ma swoje zdanie, a do czynienia z nimi miałem jeżdząc nie swoim autem i zdanie o nich wyrobiłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amstaff23 Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 (edited) 1. Jeśli nic sie nie dzieje - nie ma sensu wymieniać. 2. Siada auto, przechyla sie na jedną stronę na przykład. Mozna regenerowac, cena w ASO Koper to 1600zl. Edited February 27, 2013 by Amstaff23 Link to comment Share on other sites More sharing options...
klawio Posted February 27, 2013 Author Share Posted February 27, 2013 2. można zastąpić zwykłymi KYB? Link to comment Share on other sites More sharing options...
muzyk Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 2. można zastąpić zwykłymi KYB? TUTAJ i TUTAJ masz o zawieszeniu SLS, KYB itd.itp. PzDr 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amstaff23 Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 I klikamy w zielone strzaleczki, klikamy 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
klawio Posted February 27, 2013 Author Share Posted February 27, 2013 Mało czasu mam, a dużo czytam dlatego nie wszystko zdążę przeszukać. W jednym wątku widziałem, że ktoś zaproponował takie rozwiązanie. Dzięki! Link to comment Share on other sites More sharing options...
limeryk Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 I klikamy w zielone strzaleczki, klikamy Na ile mam doświadczenie z dużym przebiegiem to bym sie nie przejmował. Cena rozsądna powinna być ok 35tys a wymiany, naprawy byś miał przy 150k tak samo. Mając 250 na liczniku więksszość gorących części musieli już wymienić i z grubsza bym traktował to auto jakby miało 150. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
muzyk Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Dzięki! I klikamy w zielone strzaleczki, klikamy No klikamy PzDr Link to comment Share on other sites More sharing options...
drout Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Brac i ewentualnie zrobic silnik jak padnie i cieszyc sie. Ja bym sie nie bal tego przebiegu bo jak chcesz to pewnie na jutro moze miec 120kkm 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
klawio Posted February 27, 2013 Author Share Posted February 27, 2013 Brac i ewentualnie zrobic silnik jak padnie i cieszyc sie. Ja bym sie nie bal tego przebiegu bo jak chcesz to pewnie na jutro moze miec 120kkm Hehe dokładnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KamilP Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 jezeli jest szyberdach to zobacz czy jest w 100% sprawny, szczelny - naprawa kosztuje duze pieniadze Link to comment Share on other sites More sharing options...
drout Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 jezeli jest szyberdach to zobacz czy jest w 100% sprawny, szczelny - naprawa kosztuje duze pieniadze Wlasnie musze zrobic swoj, gdzie i za ile chetnie poslucham Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoadRunner Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 (edited) Jak masz z 15 kPLN na wszelki wypadek to go bierz i enjoy. Edited February 27, 2013 by RoadRunner Link to comment Share on other sites More sharing options...
drout Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 I moze byc potforek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arq Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 1. UPG - problem znam i na dzień dobry bym wymieniał 2. jeśli chodzi o poziomowanie amortyzatorów to jak to sprawdzić? Jakie elementy wiążą się z wymianą. 3. ksenony są 4. układ powietrza wtórnego, da się wyciąć - to bym też od doświadczonych jakieś info potrzebował Serwisować nie będę bo mam dobrego, zaufanego mechanika, do którego jeżdże prawie 80km. A serwis w Gdańsku...hmm każdy ma swoje zdanie, a do czynienia z nimi miałem jeżdząc nie swoim autem i zdanie o nich wyrobiłem. uszczelka jak nie wywala plynu to po co ruszac samopoziomy, jak prosto stoi to ok, jak nierowno-stuka-wycieka olej, to w gdańsku masz nangesta=regenerują układ powietrza-jak sie nie chcrzani może juz wywalony przy tym przebiegu już właściwie jak kolega wyżej pisał wszystko powinno juz być ze 2 razy zepsute Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now