Skocz do zawartości

Opinie o 2.5 XT Forester 06


klawio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam możliwość kupienia z 2006 rForestera(M/T) z przebiegiem 250k, który był serwisowany. Właściciel zdaje się być normalnym facetem bez wielkiego zacięcia sportowego. :)

Czy dużo sprawia problemów przy takim przebiegu? Jak znosi ogólnie takie przebiegi ten silnik?

Prosiłbym o opinie i pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam możliwość kupienia z 2006 rForestera(M/T) z przebiegiem 250k, który był serwisowany. Właściciel zdaje się być normalnym facetem bez wielkiego zacięcia sportowego. :)

Czy dużo sprawia problemów przy takim przebiegu? Jak znosi ogólnie takie przebiegi ten silnik?

Prosiłbym o opinie i pomoc.

 

poczytaj tu:

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/50798-awaryjnosc-forestera-prosba-o-opinie/

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/58883-forester-25-xt-co-najczesciej-dolega-i-co-ile-km/

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś ma wszystkie wpisy, w książkę do 2012, następnie pozbierał wszystkie dane dotyczące wymiany oleju i serwisów(zawieszki, wpisy w dokumenty niemieckie i inne papiery, jest tego dużo) poza ASO z tego co patrzyłem. Auto jest z rynku niemieckiego. Lakierowane 2 elementy w serwisie, co też jest w książce zaznaczone. Nie wygląda ta książka jak te wszystkie od handlarzy, gdzie mają wszędzie dziwną, niewyraźną pieczątkę i w każdym polu, gdzie jest przegląd ten sam charakter pisma różnymi kolorami wpisany dla niepoznaki :biglol: . To jest teoria. W praktyce nie do końca wiem na co zwrócić akurat w 2.5 XT uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś ma wszystkie wpisy, w książkę do 2012, następnie pozbierał wszystkie dane dotyczące wymiany oleju i serwisów(zawieszki, wpisy w dokumenty niemieckie i inne papiery, jest tego dużo) poza ASO z tego co patrzyłem. Auto jest z rynku niemieckiego. Lakierowane 2 elementy w serwisie, co też jest w książce zaznaczone. Nie wygląda ta książka jak te wszystkie od handlarzy, gdzie mają wszędzie dziwną, niewyraźną pieczątkę i w każdym polu, gdzie jest przegląd ten sam charakter pisma różnymi kolorami wpisany dla niepoznaki :biglol: . To jest teoria. W praktyce nie do końca wiem na co zwrócić akurat w 2.5 XT uwagę.

Najlepiej podjechać do warsztatu znającego subaru, gdybyś w profilu uzupełnił miejsce pobytu było by łatwiej doradzić.

W 2,5XT masz parę "bolesnych drobiazgów"

1. uszczelka głowicy, ale to powinno być już zrobione przy tym przebiegu

2. poziomowanie tylnych amortyzatorów, może paść od 40 do 100kkm

3. poziomowanie ksenonów, jesli są

4. układ powietrza wtórnego, da się wyciąć

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. UPG - problem znam i na dzień dobry bym wymieniał

2. jeśli chodzi o poziomowanie amortyzatorów to jak to sprawdzić? Jakie elementy wiążą się z wymianą.

3. ksenony są

4. układ powietrza wtórnego, da się wyciąć - to bym też od doświadczonych jakieś info potrzebował

 

Serwisować nie będę bo mam dobrego, zaufanego mechanika, do którego jeżdże prawie 80km. A serwis w Gdańsku...hmm każdy ma swoje zdanie, a do czynienia z nimi miałem jeżdząc nie swoim autem i zdanie o nich wyrobiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I klikamy w zielone strzaleczki, klikamy ;)

Na ile mam doświadczenie z dużym przebiegiem to bym sie nie przejmował. Cena rozsądna powinna być ok 35tys a wymiany, naprawy byś miał przy 150k tak samo. Mając 250 na liczniku więksszość gorących części musieli już wymienić i z grubsza bym traktował to auto jakby miało 150.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. UPG - problem znam i na dzień dobry bym wymieniał

2. jeśli chodzi o poziomowanie amortyzatorów to jak to sprawdzić? Jakie elementy wiążą się z wymianą.

3. ksenony są

4. układ powietrza wtórnego, da się wyciąć - to bym też od doświadczonych jakieś info potrzebował

 

Serwisować nie będę bo mam dobrego, zaufanego mechanika, do którego jeżdże prawie 80km. A serwis w Gdańsku...hmm każdy ma swoje zdanie, a do czynienia z nimi miałem jeżdząc nie swoim autem i zdanie o nich wyrobiłem.

uszczelka jak nie wywala plynu to po co ruszac

samopoziomy, jak prosto stoi to ok, jak nierowno-stuka-wycieka olej, to w gdańsku masz nangesta=regenerują

układ powietrza-jak sie nie chcrzani może juz wywalony

przy tym przebiegu już właściwie jak kolega wyżej pisał wszystko powinno juz być ze 2 razy zepsute ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...