Tommo Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Wynik: 262km/356nm Koszt śmieszny w stosunku do tego co się otrzymuje. Najważniejsze że afr jest w normie w całym zakresie obrotów. Ja mod robiłem u Jako. Generalnie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 A tak u mnie: Niestety, bez AFR. Jak widać wynik 270 KM@6400 RPM oraz 360 Nm/4100 RPM przy doładowaniu na poziomie 1.3 bara. Mod w Żółwinie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 socko zastanawia mnie dlaczego masz znacznie większe straty na kołach (zielony wykres) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 (edytowane) Dobre pytanie. Nie wiem :-) Zwłaszcza, że zasadniczo nasze Legasie najprawdopodobniej pod względem napędow były zbliżone... U mnie łożyska kół były do wymiany, może to? Edytowane 27 Lutego 2013 przez socko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Już szybciej opór na zaciskach hamulcowych albo mało powietrza w oponach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 i dodałbym nieodpowietrzone lusterka:D a tak na serio, w Żółwinie? Poweron robi coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperski Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Jakie macie turbinki? TD05? Znacie kogoś w PL południowej, kto ogarnia takie FCD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 U szwagra jest seryjna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 a tak na serio, w Żółwinie? Poweron robi coś takiego? Kiedyś robił. Czy sami, czy z czyjąś pomocą - nie wiem. Najlepiej zadzwoń bezpośrednio do Wiktora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 (edytowane) A jak się to FCD zwie? Cóż to za skrót? Już sobie poradziłem:) Edytowane 27 Lutego 2013 przez GISek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziom Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 siema. jakie macie ecu w tych turbo legacy? podobno seryjne ecu nie są mapowalne a tu takie ładne wykresy pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się