vielebny Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam i jak zwykle pytam Co może być przyczyną dźwięku, który dochodzi z okolic tylnego prawego koła w momencie skrętu w prawo i dodaniu gazu. Dźwięk/trykanie/cykanie (takie podwójne cyk-cyk cyk-cyk cyk-cyk) pojawia się tylko w momencie przyspieszenia i skrętu w prawo, po odpuszczeniu gazu ustępuje więc podejrzewam przeniesienie napędu, ale co konkretnie? Jeżeli chodzi o oleje w mostach to były 2 miesiące temu wymienione - poziom jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperski Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Chyba podobnie masz jak ja. Ja jeszcze nie zdiagnozowałem. Być może naprowadzi Cię na rozwiązanie dyskusja z mojego wątku... http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/56544-dziad-terkocze-cos-z-tylu-podczas-przyspieszania-w-zakrecie/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Nagrajcie dźwięki w HD (najlepiej osobą trzecią). Wrzućcie na YT. Bendziem zbiorowo analizować przy browarku. PS: zapraszam po oliweczkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 (edytowane) No niestety ale nagrać się tego nie da, bo z zewnątrz dodając gazu zagłusza wszystko dźwięk kochanego Boxera a od wewnątrz urządzenia nagrywające zbierają zbyt dużo szumów - a to musi być lekkie przeciążenie więc nie na postoju czy na parkingu tylko trzeba jechać Więc lipa. Na podnosniku z kolei nie ma tego objawu bo nie ma skrętu i przeciążenia Poradźcie coś bo nie chcę czekać aż zacznie trykać na prosto Edytowane 11 Lutego 2013 przez vielebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Nagraj po rozpędzeniu się z górki z wyłączonym silnikiem! W ostateczności pojedź do serwisu bo przez internet to jednak chyba dobrze naprawić się da tylko to, co ma software... Może np. masz pękniętą manżetę, dostał się do przegubu sól/piasek/woda i "wyżarli". Albo albo albo albo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12fasola12 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 (edytowane) Mam to samo, czasami przechodzi w buczenie. Jeszcze się tym nie zająłem. Modlę się aby to było łożysko a nie przegub Edytowane 11 Lutego 2013 przez 12fasola12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 (edytowane) Nagraj po rozpędzeniu się z górki z wyłączonym silnikiem! Wtedy nie przyspieszę tylko się rozpędzę a to nie to samo a dźwięk jest przy przyspieszaniu. Niestety wyznaję zasadę - jedź do serwisu jak już wiesz co jest grane... Zbyt wiele razy próbowano mnie naciągnąć na kasę Edytowane 13 Lutego 2013 przez vielebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 wyznaję zasadę - jedź do serwisu jak już wiesz co jest grane ...aaa - czyli jak Ci się upierniczy coś i potoczy po bruku? Jestem pewien, że ktoś z 3miasta Ci podpowie nt. miejsca serwisowania bez naciągania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alien_TM Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 PRZEGÓB!! pewnie przedni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek_k9 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 ja osobiście sprawdziłbym amorek. jak masz hak to poskacz i posłuchaj czy coś słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Gwoli uzupełnienia: mam już pewność, że nie jest to zawieszenie. A to dlatego, że trykanie zmienia częstotliwość w zależności od promienia skrętu i prędkości. Na dużym łuku rzadko słychać tryknięcie, na małym (w ciasnym zakręcie np 90st) częściej. Jest to więc element blisko mech. różnicowego. Dobrze myślę? PS. Jadę niedługo do poleconego warsztatu na Kartuskiej ale przynajmniej wiem coraz więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziemo Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Miałem podobne objawy, u mnie to wiskoza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Miałem podobne objawy, u mnie to wiskoza Ale tylko przy skręcie w jedną stronę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaho Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Sprawdz półoś, moim zdaniem to bedzie to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 W przyszłym tygodniu się dowiemy Oby półoś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 A więc zgodnie z obietnicą: - byłem w Oes Serwis i diagnoza wskazuje na prwy przedni przegub zewnętrzny co mnie bardzo cieszy Stąd oje kolejne pytanie: Kupić przegub NKN czy Nipparts. Gdzie kupujecie części do swoich Leśnikow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperski Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Gratuluję. U mnie napewno coś innego, bo terkotanie dochodzi z tyłu i pojawia się tylko kiedy ktoś siedzi na tylnej kanapie i przyspieszać w zakręcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alien_TM Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Vielebny- zdiagnozowałem ci to 14 lutego;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Vielebny- zdiagnozowałem ci to 14 lutego;P To prawda... Zapewne przemówiło doświadczenie A czy podpowiesz mi również jakich części użyć aby problem miec z głoby na dłuższy czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alien_TM Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 działa tutaj zasada im droższy tym lepszy;) ale NKN może być, SKF tez podobno produkuje ale ciężko złapać;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vielebny Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 (edytowane) Na stronie forum - subaru pl natknąłem się na informację, że jest błąd w katalogach części. Czy macie jakieś doświadczenie odnośnie tych przegubów w S-Turbo? Mam kupić taki z 30 zębami czy 22zębami??? Edytowane 1 Marca 2013 przez vielebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Najpewniej jest zdemontowac stary i dokladnie sprawdzic. Raz zmienialem przegob w Corolli i niby kupiony po nr Vin a tu zonk. Okazalo sie ze model przejsciowy i jest 1 zabek roznicy, autko stalo przez tydzien zanim udalo sie kupic odpowiedni przegob.(sory za brak polskich znakow) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się