Skocz do zawartości

Cisnienie oleju 2.0turbo


lacky3pl

Rekomendowane odpowiedzi

Noi cisnienie wrocilo do normy :) olej zalecony z gory przez specjalistow z Subaru ktorzy skladali silnik :) pelny syntetyk 15w50 Fuchs racing :)))) koloru czerwonego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam olej 10w30 AMS, na zimnym oleju (0'C) przy obrotach biegu jałowego mam 6,8 bar,

przy 90'C oleju mam 2,8 - 3,0 bar,

 

przy dodaniu gazu powyżej 1500 obr/min mam 6 bar dla 90'C oleju i więcej w zależności od jego niższej temperatury.

 

Pompa oleju STi 08-10.

 

1 bar to trochę mało, mi przy 600 obrotach spada do 2 bar min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

panowie, założyłem nowy czujnik: na zimno 7 barów, na rozgrzanym spadło do 6... co jest grane? 5W30, czujnik w podstawce oleju.

 

Drugi problem, to to, że nie gaśnie mi kontrolka oleju. Myślałem, że coś z ilością, bo musieliśmy trochę oleju spuścić, żeby rozpiąć przewody od chłodnicy, a tu du|()a wielka. Czego teraz szukać?

 

czyżbym przelał olej? czy ten seryjny czujnik nie jest w stanie takiego stanu zasygnalizować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie(pompa oleju z STI new age,zeby 11mm)-na Motulu 300V 15w50 przy zimnym oleju zaraz po odpaleniu jest ok 6,5 bara,przy 85-90C jest ok 2,5bara. Oczywscie pisze o wartosciach na biegu jalowym. Z tego co wiem tak jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj ogarniałem temat w swoim RA,czujnik podłączyłem z "przejściówką" w miejsce w bloku pod alternatorem, na zimnym silniku przy temperaturze ok +3 C na oleju Valvoline VR1 Racing 5W50 pokazuje 6,2 Bara.

Czujnik i wskaźniki są tej samej firmy D1 Spec, gdy kilka dni temu podłączyłem zegar ciśnienia oleju D1 Spec do starego czujnika Blitz, po odpaleniu na zimnym zegar wychylił sie na maxa czyli 10 barów.

Wnioskuje więc że, czujnik i zegar powinny być tej samej firmy żeby nie było przekłamania

post-6769-0-97456500-1364063151_thumb.jpg

Edytowane przez MihauSTI
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie najlepiej wpiąc sie z czujnikiem cisnienia oleju zeby wskazania były prawidłowe?

Czujnik najlepiej wkręcić zamiast zaślepki kanału olejowego w bloku silnika obok turbo ,przy króćcu odpowietrzenia skrzyni korbowej .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zawsze montowałem w lewej głowicy. Jest specjalna zaślepka. Tam odczyty będą najmniejsze i tam będzie najlepiej widać czy ciśnienie jest ok.

Ja tez tam chciałem zamontowac ale zaślepki za chiny nie mogłem odkręcić :) więc wkręciłem w blok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...