lacky3pl Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Noi cisnienie wrocilo do normy olej zalecony z gory przez specjalistow z Subaru ktorzy skladali silnik pelny syntetyk 15w50 Fuchs racing ))) koloru czerwonego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 ja mam olej 10w30 AMS, na zimnym oleju (0'C) przy obrotach biegu jałowego mam 6,8 bar, przy 90'C oleju mam 2,8 - 3,0 bar, przy dodaniu gazu powyżej 1500 obr/min mam 6 bar dla 90'C oleju i więcej w zależności od jego niższej temperatury. Pompa oleju STi 08-10. 1 bar to trochę mało, mi przy 600 obrotach spada do 2 bar min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 panowie, założyłem nowy czujnik: na zimno 7 barów, na rozgrzanym spadło do 6... co jest grane? 5W30, czujnik w podstawce oleju. Drugi problem, to to, że nie gaśnie mi kontrolka oleju. Myślałem, że coś z ilością, bo musieliśmy trochę oleju spuścić, żeby rozpiąć przewody od chłodnicy, a tu du|()a wielka. Czego teraz szukać? czyżbym przelał olej? czy ten seryjny czujnik nie jest w stanie takiego stanu zasygnalizować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 ja śmigam na MOTUL 300V competition 15w50 i na zimnym mam prawie 6 a jak się rozgrzeje do 80 to mam 3 dobrze jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Ja mam podobnie(pompa oleju z STI new age,zeby 11mm)-na Motulu 300V 15w50 przy zimnym oleju zaraz po odpaleniu jest ok 6,5 bara,przy 85-90C jest ok 2,5bara. Oczywscie pisze o wartosciach na biegu jalowym. Z tego co wiem tak jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 napiszcie jeszcze gdzie mierzycie... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Ja mam czujnik w magistrali olejowej w bloku. Z tego co wiem przy montażu czujnika w podstawce filtra oleju są nieprawidłowe odczyty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MihauSTI Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 (edytowane) Ja dzisiaj ogarniałem temat w swoim RA,czujnik podłączyłem z "przejściówką" w miejsce w bloku pod alternatorem, na zimnym silniku przy temperaturze ok +3 C na oleju Valvoline VR1 Racing 5W50 pokazuje 6,2 Bara. Czujnik i wskaźniki są tej samej firmy D1 Spec, gdy kilka dni temu podłączyłem zegar ciśnienia oleju D1 Spec do starego czujnika Blitz, po odpaleniu na zimnym zegar wychylił sie na maxa czyli 10 barów. Wnioskuje więc że, czujnik i zegar powinny być tej samej firmy żeby nie było przekłamania Edytowane 23 Marca 2013 przez MihauSTI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobi Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) gdzie najlepiej wpiąc sie z czujnikiem cisnienia oleju zeby wskazania były prawidłowe? Edytowane 24 Marca 2013 przez sobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 gdzie najlepiej wpiąc sie z czujnikiem cisnienia oleju zeby wskazania były prawidłowe? Czujnik najlepiej wkręcić zamiast zaślepki kanału olejowego w bloku silnika obok turbo ,przy króćcu odpowietrzenia skrzyni korbowej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 A ja zawsze montowałem w lewej głowicy. Jest specjalna zaślepka. Tam odczyty będą najmniejsze i tam będzie najlepiej widać czy ciśnienie jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 A ja zawsze montowałem w lewej głowicy. Jest specjalna zaślepka. Tam odczyty będą najmniejsze i tam będzie najlepiej widać czy ciśnienie jest ok. Ja tez tam chciałem zamontowac ale zaślepki za chiny nie mogłem odkręcić więc wkręciłem w blok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się